Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2007 12:34 - Да изпратим 2007 със смях....
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1245 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.12.2007 12:34


Жабата видяла шарана да се припича на слънце в една плитчина и го попитала:
- Какво правиш тук?
- Чакам да дойде някой рибар.
- Защо, да не ти е омръзнал живота?
- Не, комбина сме с крокодила, аз съм примамка. 



- Знаеш ли какво се получава, като се прегърнат две стоножки?
- Не!
- Цип!



Дете-молец и майка му стоят в гардероба.
- Мамо, до полетим!
- Не, ще стоим тука и ще гризем това кожено палто.
- Жалко- отвърнал малкият молец - А вчера като си полетях, толкова много ми ръкопляскаха...



- Дядо, когато си бил в Австралия убивал ли си кенгуру?
- Да! И още ме болят краката от подскоците, докато го преследвах! 



Цаца попитала кит:
- Абе, тебе как те побират в консервена кутийка?



Един човек се връща от командировка в Африка. Гледат го колегите - един такъв тъжен, унил, току зарее поглед в пространството. Попитали го какво му е.
- Ох, - въздъхнал тежко човекът, - един ден така се случи, че се загубих в джунглата. Подгониха ме едни гладни лъвове и аз, като нямаше къде се скрия, хоп - покатерих се на една палма. А там една разгонена горила - три дни и три нощи ме еба...
- Е, какво толкова - успокоили го колегите - нали си си спасил живота!
- То пък, егати животът - аз тука, той там - нит пише, нит се обажда...   (любов е туй, не курвалък, хахахаха...)



На северния полюс. Разговор между мечка и снежен човек:
- Много ми е студено с тоя сняг по козината -казала мечката.
Снежният човек казал:
- А, питаш ли ме мене?



Един човек си ловял риба от езерото до неговата къща. По едно време нещо клъвнало стръвта. Човека видял, че е хванал Златна рибка и тя му рекла:
- Моля те, селянино, не ме убивай - ще ти изпълня три желания...
Човекът тряснал рибата на земята и се разкрещял:
- Ти на кой ще викаш селянин, ма?



Кит плува вкръг около самка и с упрек говори:
- Колко страни по света, стотици екологически организации, сума ти политически лидери, милиони хора - всички се борят за това, нашият вид да продължи да съществува, а ти ми разправяш - "Главата ме боли...".



Една змия излязла от дупката си и хукнала. Тъгъдък-тъгъдък и по едно време се спряла.
- Абе, аз съм змия бе - с-с-с-с-с-с-с-с.



Толкоз за старата...Ще продължим през 2008-а, за която пожелавам на всички 12 месеца щастие, 52 седмици радост, 365 дни успехи, 8 760 часа добро здраве, 525 600 минети късмет, 31 536 000 секунди любов!







Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15695911
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930