Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2007 12:53 - И пак е време за нашите герои.....
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1366 Коментари: 0 Гласове:
0



Една муха е кацнала на рога на един бивол. Долита друга муха и я пита:
- Какво правиш?
- Не ме закачай ма, не виждаш ли че орем!



Върви един из пазара и води мечка на синджир. Спира го някакъв продавач и му казва:
- Братле, страшна сделка - купи това котенце. Виж го какво е - само на 10 дена.
Другият му отвръща:
- Ей сега идвам. Чакай само да намеря онзи дето миналата година ми пробута това за хамстер.



Едно врабче без да иска изкарало окото на друго врабче. Пострадалото казва:
- Ако още веднъж го направиш това, повече няма да те погледна!



Стои си един рибар на брега и лови риба. По едно време от водата се показва един крокодил:
- Как е, кълве ли?
- Не.
- Ами що не влезеш да се изкъпеш тогава?



Между шарани:
- Големи късметлии сме, че сме се излюпили без крака!
- Защо да сме късметлии?
- Ами, представяш ли си какъвм ревматизъм щеше да ни гони в тая ледена вода...



Две горили наблюдават как красивият Тарзан елегантно се прехвърля от лиана на лиана.
- Не съм расистка - казва едната горила, - но не искам дъщеря ми да се омъжва за такъв индивид!



При една експедиция самолет се разбива в джунглата. Оцелява само един човек. Вървейки си из джунглата, среща лъв. Лъвът решил да изяде човека. Човекът започнал да се моли:
- Господи, дай на този лъв християнски чувства!
След малко лъвът се изправил, скръстил ръце и казал:
- Господи, благослови обяда ми!



Един влюбен октопод казва на приятелката си:
- Искам да те държа за ръка, ръка, ръка, ръка, ръка, ръка, ръка, ръка!



Установено е, че орбитата на Луната се отдалечава от Земята с по няколко метра годишно.
Ако се направи едно изчисление, излиза че Луната преди 85 милиона години се е намирала само на 10 метра от Земята.
Това обяснява смъртта на динозаврите.
Или поне на по-високите от тях...



Как охлювите ги хваща ток?
Като погледнат в контакта.



Понеделник. В зоологическата градина разговарят две маймуни.
- Вчерашният ден беше ужасен. Започвам да изпитвам отвращение към неделите. Какво им става на тия хора в неделя, не знам, но се правят на какво ли не пред клетката. След такъв ден, как да преча на децата да ги имитират?



Разговарят два щрауса.
- Знаеш ли защо винаги си заравяме главите в пясъка?
- Не знам ти защо го правиш. Колкото до мен, аз търся петрол!



- Тази бяла кокошка според мен изглежда доста тъжна. Може би трябва да я заколим!
- Смяташ ли, че това ще я развесели?



Приятна събота и неделя на всички !!!!




 

 

 

 

 

 





Тагове:   Нашите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15692644
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930