Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2007 12:59 - NO MORE TEARS
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3728 Коментари: 5 Гласове:
1



Стига кахъри!!!! По пример от furiika пускам и аз няколко вица-в любимата ми за момента "животинска тема"...


Няколко коня стоят в конюшнята, кльопат си овеса и разговарят. Единият казва:
- Не че се хваля, но аз съм участвал в 20 състезания и съм спечелил 10 от тях!
Друг долага:
- И аз не искам да се хваля, но от 25 състезания съм спечелил 20!
Трети:
- А пък аз от 30, съм спечелил 28!
Покрай тях минава хрътка и се обажда:
- Абе, не че се хваля, но от 38 състезания, в които съм участвала, съм спечелила 37!
Конете опулват зъркели и единият казва:
- Ха - говорящо куче!


Две крави си пасяли и едната казала:
- Мууууууууу.
А другата:
- Ей, взе ми го от устата.


Гостът:
- Извинете, госпожо, защо вашето куче ме гледа така?
- Не му обръщайте внимание! То прави така винаги когато някой яде от чинията му.


- Госпожице, позволява ли вашето куче да го доближи човек?
- Разбира се, иначе как ще го ухапе!


Селянин е впрегнал породист жребец в ралото и се готви да оре.
- Защо мъчиш животното? - пита съседът му. - Мога да ти услужа с трактор.
- Защото искам тоя проклетник да разбере, че животът не е само секс!


Отишъл някакъв да си купува коза.
Гледа една мършава такава, на коза не прилича даже и решил, че е по-евтина и рекъл да пита за цената. Продавачът отговорил, че козата струва 300 долара.
- Ти луд ли си, бе!? Ква е тая коза за толкова много? Глей ква е изморена.
- Да ама я я удари между рогата.
Ударил той козата между рогата, а тя:
- Меее.
- Кво толкова, вика "мее". Коза като коза.
- Ама я я удари пак.
Ударил я той между рогата и тя пак:
- Меее.
- А бе я не ме будалкай.
- Не бе, удари я по-силно, ама яко.
Ударил той с всичка сила, а козата:
- Меее-сечина, ме-сечина, йойой, йойой...


Изследователи хванали папагал и го затворили в клетка. Щом се видял зад решетките, папагалът започнал да крещи:
- Искам да се видя с адвоката си!


- Моето куче е много умно! Всяка сутрин му давам пари, то отива до будката и ми носи вестник!
- Моето е още по-умно. Всяка сутрин ми носи вестник без изобщо да съм му давал никакви пари.


- Брат ми забогатя баснословно от едно гениално хрумване.
- И какво е то?
- Откри храна за кучета с вкуса на панталон на пощенски раздавач.


Майката беснее из стаята. Синът й трепери в ъгъла. На рамото му е кацнал смъртно уплашен папагал, който прилича повече на таралеж, отколкото на папагал.
- Омръзнахте ми и двамата! - крещи майката. - Всеки ден някой ми се оплаква от вашите цинизми! Няма да излезете от тази стая, докато не ми кажете кой кого учи на тези простотии!















Тагове:   more,   tears,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - Ахахахахахахахааааа!
03.09.2007 15:06
Браво, готин!:))
Друго нещо си е купона, нали?
Прегръдки! :)
цитирай
2. gothic - Здравооооооо!!! Иху!
03.09.2007 15:30
Здравооооооо!!! Иху!
цитирай
3. furiika - :) Ето ти един от мен:
03.09.2007 16:06
Малко пиленце пита мама-кокошка:
- Мамо, а мен щъркела ли ме донесе?
- Да, само не казвай на баща ти!

:)))
цитирай
4. gothic - ех тия майкииииии...
03.09.2007 16:11
ех тия майкииииии...
цитирай
5. furiika - :)
03.09.2007 16:32
И още един:

Срещат се двама приятели. Единият пита:
- Нещо ново?
- Да, бе. Вчера бях с децата в зоопарка. Видяхме тигъра.
Един такъв голям, на райета, страшни нокти и зъби.
Страхотия. И изведнъж се приближава към решетките и казва
- Фшшшшшшшшхххссссссстттт...
- Да, бе, нещо ме поднасяш. Тигърът прави - Р- р- р -р- р- р!
- Така прави, ако се приближава към решетката с главата
напред...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15642014
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031