Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2009 11:33 - Съботен детски кът
Автор: gothic Категория: Изкуство   
Прочетен: 7759 Коментари: 11 Гласове:
0



Котенца

Мяу, мяу сиви,
котенца игриви,
братчета, сестрички,
тук елате всички,
хайде да измием
и да си изтрием,
лапите, очите
после и ушите,
а сега за всички,
мляко във панички,
сладко да ядеме,
бързо да растеме,
ето, че сме сити
чистички измити,
хайде да играем,
както ний си знаем,
хопа, хопа от сърце
да си тропнем ний хорце!



Зайче


Зайчето си наранило лявото краче.
Седнало и затъжило под едно дръвче.
Чула го една калинка,викна - я да спреш!
Може ли от драскотинка толкоз да ревеш!
Раничката с йод намаза,върза я с трева
и усмихнато му каза - вече оздравя!



Зъбки

Я, кажи ми, зайко драг,
твойте зъбки здрави как,
ти поддържаш, та без страх
хрупкаш морковчета с тях?

За да имаш зъбки здрави,
чудото така се прави:
с четка, паста и водица
сутрин мийте ги дечица!



Хей ковачо

Хей ковачо,
добър ден
водя кончето с мен.
Ще го подковеш ли пак?
Хайде конче,
вдигай крак.
Ето гвоздей и подкова,
раз, два и ГОТОВО!



Катеричке мила

-Катеричке мила, накъде така
тръгнала си рано с кошничка в ръка?
-Маминка ме прати в близата гора
гъбки качулати да и набера.



Катеричка Рунтавелка

Катеричка Рунтавелка
със опашчица къделка.
Цял ден тича без да спира
цял ден лешници събира.
Че когато дойде зима
тя храница да си има.



Мама

Моя майчице добричка,
с бяла, хубава ръчичка
повдигни я и сложи я
върху моята главичка -
да ме милваш, да ми пееш
като слънце да ми грееш.



Мечо

Мечо си облече
топлото елече,
с крушки в торбата
тръгна през гората.
Зима иде вече
той е умно мече
в топлата хралупа
крушки ще си хрупа.



Баба Меца...

Баба Меца
от медеца,
лапа с лапа
и се цапа.

По-добро ми е детето-
има кърпа на вратлето
и с лъжица във ръчица
сърба супа от паница.



от http://www.biberonbg.com/







Гласувай:
0



1. mamas - Бабината трушия
18.04.2009 11:44
Морков, чушка и домат -
ех, че вкусен зарзават!

С цветно зеле и гулия
става приказна трушия!

Често мойта баба драга
на трапезата я слага.

Всеки хапва и подпитва,
за рецептата разпитва.

Ала баба се скатава,
тайната си не издава.

Сладко хрупкам си и аз,
но се каня в този час
важна тайна да разкрия -
как се прави таз трушия!
цитирай
2. dressy - хих,
18.04.2009 11:45
искам и за хубавото Мими
цитирай
3. vanya70 - :)))) ВЕЛИКДЕНСКИ БОИЧКИ - Ангелина Жекова
18.04.2009 13:48
ВЕЛИКДЕНСКИ БОИЧКИ

Помагах на мама
да шарим яйцата,
уж тайна голяма,
но тайна тук няма.
Какви са яйцата,
познайте самички -
остана боята
по мойте ушички.

Ангелина Жекова
цитирай
4. gothic - mamas, казах ти - трябва да издаваш. ...
18.04.2009 14:10
mamas, казах ти - трябва да издаваш...

dressy, напиши го, аз не се сещам.....

vanya70, актуално...трябва да видиш синчето в момента :)))))



цитирай
5. mamas - Ще издавам...
18.04.2009 15:40
Нека се понатрупат повечко!
Благодаря ти, весели празници на цялото ти семейство пожелавам!
цитирай
6. krasi1 - :))
18.04.2009 15:58
весели празници
цитирай
7. dressy - весели празници!!
18.04.2009 17:11
МИМЕТО - Асен Босев

Имат си
мама
и татко
дете -
и за детето си
грижат се те.
Гледат го, сякаш
е цвете в саксия,
всичко поднасят му
те на тепсия.

Слага му баба
в устенцата хляба,
таткото - млякото,
супата - мама.
Глезят го всичките -
обич голяма!

Мими се мръщи,
потропва,
пищи:
- Супа не искам,
разбираш ли ти?
- Мамино Мими,
що искаш, кажи ми!
- Искам бисквити,
ала шоколадови,
сладки, каквито
ни дадоха Владови.

- Мъжо, бисквити
иди достави ти!
Татко излиза
набързо по риза.
Носи кутия
с бисквити, обаче
не тъкмо тия -
и Мимето плаче.

- Тези не ща!
Направете ми крем!
- Крем ли? Щом искаш,
и крем ще дадем!

- Мъжо, изтичай,
яйца ми купи.
Мамино Мими,
сега, потърпи!

Мими се плези, но...
радват се те.
Мими разглезено
чедо расте!

Радост!
Дочакват
голямата слава -
Мимето им
първокласница става!
Но първокласници
с нея и те са -
всички са роби
на тази принцеса.

Има ли Мими
домашни задачи -
има и свита
добри помагачи!
Своята работа
татко зарязва,
синя хартия
на ленти нарязва.
Прави на Мимето
ново сметало,
старото вече
било овехтяло!

Мама лицето
на Мимето мие,
бабата внучето
трие с хавлия.
Грижи за Мимето -
колкото щеш!
- Мими, почивай си,
да порастеш!

Вкъщи случайно
тя днеска сама е,
ала без работа
Мими се мае.
С кални обувки
лежи на чаршафа.
Гладна е тя,
но далече е шкафа!

Как ще се мъчи
яйца да вари!
Хляб да нареже
е трудно дори!
Но се усмихва
щастливият миг,
баба се връща -
тя среща я с вик:
- Бабо, къде си се
влачила, ма?
Обеда как
ще приготвя сама?

Баба слугува,
а Мими яде.
- Бабо, водица! -
И тя и даде!

Връща се мама -
тревога голяма!
- Мамо ма, копчето
я ми заший!
Дай ми престилката
и ме среши!
Идва и татко,
нарежда му кратко:
- Хайде, обувките
ми почисти,
иначе, татко,
защо си ми ти?

Ляга по гръб
на кушетката Мимето,
а се залавят
за работа тримата...

Тъй се минават
години наред,
стават капризите
нейни безчет.

- Искам на бар да отида!
- Иди.
- В бара с цигара ще бъда!
- Бъди.
- Искам без вас
да вървя на море!
- Щом настояваш,
тогава добре.

Мими израсна
девойка прекрасна -
нежна, кокетна
и шик издокарана,
само че с работа
всякаква скарана!

- Моля те, Мими,
ела, помогни ми!
Ето,
в мазето
слезни за кюмюр!
- Как да отида
в мазе с маникюр?

- Слушай, момиче,
хвани се за работа!
- Нека се хване
за работа бабата!

Ех, че отмяна
отгледаха те -
май че в саксията
плевел расте!

Дайте на Мими
разкош, развлечения,
но не мъчете я
с труд и учение!
Мими с труда
не желае приятелство.
Принц потърсете
за нейно сиятелство!





цитирай
8. gothic - mamas, ще чакам с автограф :))))...
18.04.2009 17:44
mamas, ще чакам с автограф :))))

krasi1, всичко най-прекрасно и на теб!

dressy, страхотно! Не го бях чел от детските си години...Благодаря!



цитирай
9. mamas - Нещо специално!
18.04.2009 18:05
Преди малко ми звънна дъщеря ми и внучката започна да рецитира нещо. Амбицирах се да го открия:

ВЕЛИКДЕН

Дора Габе

Чук-чук, яйчице,
Имаш ли си сърчице?
Знаеш ли какво е то,
Нови дрехи и палто?
Вижда ли ме целий ден
Как си ходя пременен?
Чук-чук, яйчице,
Ако имаш сърчице,
Да му кажеш, нека знай,
Днеска цял ден се играй,
А тез шарени яйца
Са за всичките деца.
Чук-чук, яйчице,
Със сварено сърчице,
Чуло ли си блага вест:
Бог Исус възкръсна днес!
цитирай
10. allbi - ето пък за моето Кате :)
18.04.2009 18:51
Тича палавото Кате
вечно прави тя бели,
но погледне ли я тате
гледа със добри очи.
Трепкат устнички невинни
на разплакано дете,
после без да се замисли
пак лудува с часове...
Скъса синята поличка,
блузката е със леке,
но прибира се добричка
мама ще я разбере :)
Обръчи върти безспирно
с топка скача, ей така
от енергия извира
обич в детската душа.
Даже в детската градина
тя не спира нито миг
но рисува ли картина
е художник най-велик
Бързо Катето порасна
грижи няма, все игри
и на есен заминава
на училище дори...
цитирай
11. gothic - Еййййй
18.04.2009 20:10
Момичата!!! Благодаря ви от сърце! Правите къта още по-забавен и веселяшки :)))) Весели празници!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15644221
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031