Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2013 06:00 - В света на бизнеса
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 617 Коментари: 0 Гласове:
0



Двама бизнесмени отишли на гробището да навестят гроба на бивш партньор. Търсили, търсили, но не могли да го намерят.
Изведнъж единия се ударил по челото:
- Слушай, той навярно го е записал на името на жена си!



Двама бизнесмени се срещат на коктейл. Започват да водят разговор за живота, за бизнеса, когато стигат до въпроса за данъците, единият казва:
- Ох, заради тези данъци, напоследък спя като младенец.....
- Що,бе? Всичко ли ти е чисто?
- Не, бе! На всеки час се будя и плача.....



Бизнесмен решил за първи път в живота си да отиде в данъчното и да декларира доходите си. Започнал да разпитва приятелите си, как да се облече.
Един му казал:
- Облечи се като скитник, може да мине номера и да платиш по малко данъци!
Друг пък го съветва:
- Защо като скитник, бе? По добре се облечи изискано. Нека мислят, че си авторитетен човек. Може да се уплашат и да ти вземат по-малко...
Накрая бизнесменът пита жена си.
Жената:
- Слушай сега, какво ще ти кажа. Когато щяхме да се женим, майка ми ме съветваше, да се облека с дълга рокля. Ти пък искаше да съм с къса рокля с цепка....
- Не мога да разбера, защо ми разказваш всичко това!?
- Затова, защото, с каквото и да си облечен - все едно накрая ще те чукат.....!!!



Шеф на огромна фирма извиква един по един ръководителите на отдели, след това всички сътрудници и накрая куриера Гошо.
- Между другото, Гошо. Ти имал ли си нещо със секретарката ми?
- Не, шефе. Не съм я докосвал!!!
- Отлично! - въздъхва облекчено шефът, - тогава ти ще й връчиш заповедта за уволнение!



Влиза бизнесмен в офиса с група чужденци и казва на секретарката:
- Миме, за мен кафе и питай тия трима педерасти, какво ще искат..
Глас от групата:
- Двама педерасти. Аз съм преводача.



Две бизнес дами си говорят:
- Искаш ли да отидем утре на концерт?
- Какъв концерт?
- Ами такъв, рок групи свирят под мотото "Рок срещу наркотиците".
- Тия пък, по-добре да го бяха кръстили "Пчелите срещу меда"....



Разговарят двама бизнесмени:
- В последно време така се уморявам от секса, да не говорим, че не получавам никакво удоволствие.
- Ами ти по-често практикувай онази поза, дето си отзад.
- Що!?? Да не би сексът така да доставя по-голямо удоволствие?
- Не, все същото си е, но затова пък не е необходимо да правиш щастлива физиономия...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15719175
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930