Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2012 10:00 - Баби и дядовци...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1283 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имало едно време в едно село три приятелки бабички.
Понеже били дърти и трите ги гонела склерозата.
Имената им били Пена, Гана и Стрина.
Един ден Стрина поканила на гости Пена и Гана.
Почерпила ги с бонбони и нали я гонила склерозата ги почерпила пак и пак и пак, че докато свършили.
Дошло време Гана и Пена да си ходят и Стрина ги изпратила.
Като наближили къщата на Пена, Гана казала:
- Ех, Стрина да се беше сетила да почерпи по едно кафе...
- Чакай ма, ти кога я видя?



- Можеш ли да кажеш, че се е сбъднала някоя от детските ти мечти?
- Да, когато мама ме дърпаше за косата, мечтаех да съм плешив.



Пенсионер влиза в приемната на доктора.
- Какво ви безпокои?- интересува се доктора.
- Ами тука, нещо, сърцето не ми е наред.
- В какво се изразява проблема?
- Задъхвам се, губя сили. На първата още съм без проблеми, на втората с усилие, а на третата никак не мога да се кача!
- Е-е-е-е, че на вашите 70 години! Грях е да се жалвате, уважаеми. Аз съм само на 30, а едва за една ми стига. Завиждам ви.
- Докторе, за какво говориш?- мрънка стареца.
- За жени, естествено.
- А-а-а-а, аз за стълбището бе!...



Седят двама пенсионери и си пият ракията. Единият казва с угрижен вид:
- Наборе, вече от пет години не ми става.
- А на мен, да чукна на дърво, само от две.



Един чичка отишъл да чука младо гадже. То обаче нали било учено му предложило да си сложи презерватив. Чичката се сепнал, замислил се и казал:
- Абе ти знаеш ли умрял как трудно се облича? Драмаааа...



Срещат се двама пенсионери. Единия пита другия:
- Абе наборе, как ги сваляш тези млади мадами? Всеки ден си с различна.
- Предлагам им безопасен секс, без рискове от забременяване.
- И как го правиш, нали вече не го дигаше?
- Аз пак не го вдигам, сгъвам го на две и се празня навънка.



Разплакано дете влиза при родителите си:
- Тате, тате, а пък дядо ме ухапа!
- Ех, глупачето ми... Кой те е карал да влизаш в неговата клетка?



Едно момиченце попитало баба си:
- Бабо, какво е любовник?
Бабата се плеснала по челото, отворила гардероба и оттам изпадал един скелет.



Стои някаква баба на спирката и чака рейса. Минава минувач и й казва:
- Няма защо да чакаш, бабо. Този рейс се движи само в празнични дни.
- Ама аз днес имам рожден ден.



Разговарят двама пенсионери:
- Това, сексът, е много хубаво нещо!
- А Нова година е още по-хубаво!
- Защо?
- Защото идва по-начесто.



- С тази язва трябва да се храните по-малко, но често.
- Докторе, с тази пенсия лесно мога да се храня по-малко, но не и често.



Двама пенсионери седят и разговарят. По едно време единият извиква:
- Я, виж онзи там пенсионер пие вода.
- Е, и ?
- Ял е нещо мръсникът!



Какво е "успех" в различните възрасти:
На 5 години - да се събудиш в сухо легло.
На 17 години - да спиш с жена.
На 25 години - да намериш добра жена.
На 35 години - кариера и семейство.
На 45 години - семейство и кариера.
На 55 години - да намериш добра жена.
На 65 години - да спиш с жена.
На 85 години - да се събудиш в сухо легло.



Стар дядо си седи в двора на село. Пристига градски облечен младеж с тефтер и папка.
- Какво искаш? - пита го дядото.
- Ами правим преброяване на населението. - отговаря младежът.
- Какво е това?
- Ами искаме да разберем колко човека живеят в страната.
- Е, губиш си времето с мене. Няма какво да ме питаш, и аз не знам колко са.



Три бабички седят на една пейка в парка и си говорят.
- Помниш ли какви краставици имах едно време в градината? Ееей такива. А сега на пазара все ситни корнишони.
- А помниш ли аз какви домати гледах? Еееей такива - по половин кило единия. Не като сегашните боклуци.
Третата, която недочувала, се включва в разговора:
- Еех, умря си човекът...



Прибира се бабата вкъщи и гледа внучката си влиза в стаята ама чисто гола.
- Абе чедо, вика бабата, какво е това бе?
- Това ми е секс нощницата - отговорила внучката.
На другия ден бабата си ляга до дядото, ама чисто гола. Дядото я попогледнал така и й вика:
- Какво е това, ма бабо?
- Това ми е секс нощницата - отговаря бабата.
- Ами да беше я поизгладила малко ма...



Един дядо се прибира в къщи, отваря вратата и какво да види - огънят незапален, яденето несготвено, бабата легнала на леглото и умира.
Станало му тъжно на дядото, излязъл на двора да се поотпусне и си казал:
- Абе добра ми беше бабата и с добро трябва да я изпратя. Я да взема да я опъна за последно, та да си отиде с хубаво от тоя свят.
Влезнал в къщи, натеглил я хубаво като за последно и си решил да отиде до кръчмата да пие една ракия, за да се разсее. Пил каквото пил, па по едно време си рекъл:
- Тя бабата вече се е качила горе, ами дай аз да се прибирам, да я изкъпя, наглася и да я изпращам.
Влезнал в къщи и що да види - огънят запален, гърнето с гозбата в пещта, а бабата чисти и се усмихва.
- Бре - плеснал се по челото дядото - пусто мое незнаяние! Да бех разбрал по-рано че е тъй, лани нямаше да изпущим татя!



Един дядо решил да се почувства млад и си извикал момиче на повикване.
Съблякла го тя, но инструментът му виси като отвес.
- Дядо, много ти е увиснал.
- Е, мойто момиче, погали го, поразтрий го, ще стане работата.
Пробвала тя с едната ръка 10 - 15 минути. Нищо.
- Я, пробвай и с другата - предложил дядото.
Пробвала тя и с другата 15 - 20 минути, пак нищо.
- Ех, малката, къде си тръгнала с тез слаби ръце любов да правиш? - отчаял се дядото.



Една жена била много любопитна да види какво правят мъжете в градската баня. Отишла там и надникнала през някаква дупчица. Какво да види - един мъж седи оклюман, плюнчи си пръста и го поставя ту тук, ту там на оная си работа. Шашнала се жената, а любопитството направо я загризало.
Изчакала човека да излезе от банята и го запитала защо прави така. Той й отговорил:
- А бе издиша отнякъде ама и аз не знам откъде.



По какво се разбира, че един мъж е започнал да остарява?
- Когато за пръв път не може за втори път.
А по какво се разбира, че вече е остарял?
- Когато за втори път не може за първи път.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miuenski - Отишъл един дядона лекар. - Докт...
19.10.2012 13:32
Отишъл един дядона лекар.
- Докторе, боли ме оная работа.
- Сваляй гащите да погледна.
Сваля дядото гащите.
- Дядо, че той ти е вързан на възел!
- Еййй, забравил съм да платя тока!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15643014
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031