Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2012 10:00 - Защо евреите не стават киноартисти: защото мразят фразата на режисьора - "Камера... работи".
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1015 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Знаете ли защо негрите ядат само бял шоколад?
За да не си хапят пръстите.



Двама евреи в газова камера. Единият извиква:
- Газта се покачва.
- Купувай, купувай!




Новодошъл в ЮАР бял отишъл на кино. Отишъл на първия етаж и що да види - целият етаж пълен с негри.
Седнал той на свободна седалка, а онзи до него:
- Хей, ти май си нов?
- Да.
- Не виждаш ли, че тук всички сме негри, върви на втория етаж! Там са белите!
Качил се той горе и седнал на свободно място. След време му се допикало.
- Извинете, къде е тоалетната?
- Ти май си нов?
- Да.
- Ами нали си на вторя етаж, върви се изпикай през балкона. Долу всички са негри!
Послушал го той, и докато пикал се чуло:
- Хеей! Ти май си нов?
- Да.
- Ами разтръскай го малко, не съм само аз негър тука!



Двама каубои си яздили из прерията и видели на едно дърво oбесен негър, с избодени очи, с извадени ръце и извадено сърце.
- Егати самоубийството - заключил единия каубой.



Решили да махат расизма. И мислили... мислили... и накрая измислили да боядисат всички хора в зелено.
И така, още на първия ден след боядисването се разваля автобус. Шофьора става и поглежда назад - всичко зелено. Помисля и казва:
- Я, всички по-тъмно зелени да слезат да бутат.



По какво си приличат негър и блондинка?
По черните корени.



Защо на негрите са им широки ноздрите?
Отговор:
Защото са им дебели пръстите!



Каква е разликата между прегазен негър и прегазено куче?
Пред кучето има следи от спирачки!



Един виетнамец се качил на трамвай. Зад него седнал човек с декоративна маймунка. Животното започнало да дърпа косата на виетнамеца, да го дращи и щипе. Ядосал се виетнамецът, отишъл при ватмана и попитал:
- Ватман, маймуна може вози на трамвай.
Ватманът го изгледал учудено и продължил да си кара трамвая.
Виетнамецът попитал още два пъти и тогава ватманът ядосано извикал:
- Виж кво бе, щом си се качил, остани !



Пътуват в самолет черни и бели. Развалила се климатичната инсталация и белите ревнали:
- Ууу, миришете та не се траете!
- Миришете вие - викнали черните, - защото имате гъбички!
... И започнал боя. Пилотът се видял в чудо. Какво да прави, кацнал принудително и изкомандвал всички да излязат вън. В противен случай - тука ще се мре.
- Не ви ли е срам бе! В кой век живеете! Няма черни, няма бели. В моя самолет всички са един цвят!
- Е какъв ще да е тоя цвят? - попитали пътниците.
- Няма значение какъв е... син да кажем.
- Ами добре - съгласили се пътниците.
- Дойде ли ви ъкъла в главата! Айде качвайте се обратно и само някой да е гъкнал!
На входа обаче станало задръстване.
- Я, господа - разпоредил се пилотът, - малко организация де! Я, светлосините напред, тъмносините - след тях!



Превод на поема написана от един африкански "Шекспир"

Скъпи Бели Приятелю,
Ето някои неща, които ти си длъжен да знаеш:
Като се раждам, аз съм черен.
Като израствам, аз съм черен.
Като ходя под слънцето, аз съм черен.
Когато ми е студено, аз съм черен.
Като ме е страх, аз съм черен.
Като съм болен, аз съм черен.
Като умра, аз все още съм черен.

А ти, Бели Приятелю,
Като се раждаш, ти си розов.
Като растеш, ти си бял.
Когато си под слънцето, ти си червен.
Като ти е студено, ти си син.
Като те е страх, ти си жълт.
Като си болен, ти си зелен.
Когато умреш, ти си сив.

И имаш още нахалството да ме наричаш "ЦВЕТЕН"!



- Какво са 10 индийци на Луната?
- Проблем!
- А какво са всичките индийци на Луната?
- Проблемът решен!



- Кога ще изчезне расизмът?
- Когато расистите станат далтонисти.



В Обединена Германия турчин, евреин и немец свършили услуга на дявола и той, за да се отблагодари, обещал да им изпълни по едно желание.
- Искам всички мои братя евреи да напуснат тая нацистка държава и да отидат в Израел! - пожелал си евреинът.
- Искам всички мои братя турци да напуснат тая расистка държава и да се завърнат в Турция! - казал турчинът.
Тогава немецът казал:
- Е, щом е така - на мен ми дай една бира!



- Защо негрите миришат?
- За да може и слепите да ги мразят!



Въпрос: Какво разделя хората от маймуните?
Отговор: Средиземно море.



Отиват американец, французин и българин на сафари в Африка. Вечерта се хвалят край огъня...
Американецът:
- Днес аз убих един слон и три антилопи.
Французинът:
- Аз - два жирафа и носорог.
Българинът:
- А пък аз само три носърчета.
- Е, какви са тия носърчета? - попитали останалите.
- Ами едни такива, как да ви ги опиша...
На следващата вечер край огъня...
Американецът:
- Днес ударих лъв и две зебри.
- Аз пък - леопард и антилопа, казал французинът.
Българинът отново се похвалил с няколко носърчета.
На третата вечер пак се хвалили, и когато българинът споменал за носърчетата, другите двама го попитали:
- Обясни ни сега какви са тия носърчета...
- Добре. Като си вървя из джунглата с пушката, изкачат от храстите едни такива черни, ръкомахат насреща ми и викат:
- Но, сър! Но, сър!



Конференцията във Вензее. Рейнхард Хайдрих се изправя пред другите нацисти и казва:
- Господа, събрали сме се, за да разработим план за унищожението на 1 млн. евреи и петте мечки от зоологическата градина в Берлин.
- Аааа, хер Хайдрих, но защо ще избиваме мечките?
Хер Хайдрих промърморва:
- Такаа, по първа точка никакви възражения...



Негър обяснява защо са му слънчеви очила на плажа:
- Значи, белите ги виждам като мулатки, мулатките - като негърки, а негърките въобще не ги виждам!



Стига толкова псевдорасистки тъпотии. От понеделник - вицове за третата възраст :)




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - BBwETfgCDEBXsQEIrJv
05.11.2012 14:50
8AumOF <a href="http://kgpsorbxvckm.com/">kgpsorbxvckm</a>, [url=http://ypkooshaxqgo.com/]ypkooshaxqgo[/url], [link=http://jkfjrvfanyuf.com/]jkfjrvfanyuf[/link], http://uzkpfbhqinfu.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15689618
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930