Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2012 10:01 - Презервативите са измислени от вече родените...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1353 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Асансьорът е повреден. Семейството се качва до жилището си на петнайстия етаж по стълбището. За да съкрати времето мъжът разказва вицове, а след всеки виц съпругата му заядливо отбелязва: "Стар!".
Когато най-после стигат петнайстия етаж, мъжът казва:
- А сега ще ти разправя нещо наистина ново: ключовете от апартамента останаха в колата.



- О, имате прекрасна ваза!
- Внимавайте! Това е пепелта на мъжа ми!
- Съжалявам, не знаех...
- Не се притеснявайте! Него винаги го мързи да стане и да си донесе пепелник...



Водят осъден на смърт към ешафода.
Последното ви желание?
- Да бъде погребан в един и същи ден с Негово Величество Краля!
- Но кралят е още жив!
- Няма значение. Аз мога да почакам...



Мъж отива на командировка, връща се след една седмица през ноща и що да види - в спалнята двама души във леглото... Хванал той една бухалка и бой, бой, пребил ги. След малко жена му влиза през вратата и му вика:
- Свекъра и свекървата дойдоха на гости...



Наедряла стара мома близо час стои пред клетката на мечката в зоологическата градина.
- Господине - обръща се тя към пазача, - бихте ли ми казали дали това е мечка или мечок?
Пазачът я изглежда озадачен.
- Извинете, госпожице, но не мислите ли, че такъв интимен въпрос би трябвало да задават само представители от същия вид?



Мъж се прибира вкъщи след работа и пита жена си:
- Онова, жълтото в буркана в банята, е гел за коса, нали?
- Не, лепило за тапети.
- Тогава няма защо да се чудя, че в службата не можах да си сваля шапката.



Интересно, защо когато си в библиотеката и извикаш "А-а-а-а!", всички започват да те гледат лошо; а ако си в самолета и извикаш "А-а-а-а!", всички започват да викат заедно с теб?



- Защо слепите не скачат с парашут?
- Защото на кучето водач ще му се пръсне сърцето от страх във въздуха.



Когато осъденият на смърт Томас Мор се качвал на ешафода, помолил палача да му подаде ръка.
- Съжалявам. - казал той, - На слизане няма да ви искам тази услуга.



Двама си говорят за астрология. Единият казва:
- На мен ми влияят Марс и Нептун. А на теб?
- А на мен - Уран.
- Защо, каква зодия си?
- Не е от зодията, работя в Козлодуй.



- Къде си тръгнал?
- На изложба.
- Ти си мислиш, че на някого му е притрябвало да те гледа?



Замръзнало езеро. По средата - дупка. В дупката - мъж.
От брега се провиква минувач:
- За Бога, какво правите там?
- Сега плувам, а преди малко се учех да карам кънки...



Върви мъж по пустинята. Допило му се вода, вдигнал глава нагоре и казал:
- Господи, как ми се пие вода...
Изведнъж небето се разтваря и пред него пада една лопата. Отгоре се чува глас:
- Копай!
Човекът покопал малко и намерил вода. Напил се той и казал:
- Господи вече не съм жаден.
Глас отгоре:
- Върни лопатата!
Върви мъжът нататък. Огладнял и казал:
- Господи, колко съм гладен.
Отгоре пада лопата и гласът казва:
- Копай!
Копал малко човекът и намерил храна. Хапнал и казал:
- Наядох се!
Глас отгоре:
- Върни лопатата!
Продължил човекът да върви и го ударил нагонът. Казал:
- Господи, как ми се чука!
Отгоре пада лопата и отново се чува гласът:
- Копай!
Почнал той да копае, копал час, копал два, след пет часа копане се изправил и казал:
- Егати, как си го начуках...
Отгоре се чува:
- Върни лопатата!



- Знаеш ли какво е глупак?
- Да, човек, който не може да си формулира мисълта толкова ясно, че друг веднага да я разбере. Разбра ли сега?
- Не.



Какво е смелост?
Да тичаш по релсите срещу влака и да викаш "Дръпни се, ще те блъсна".



Американец и руснак решават да се премерят кой е по-супер. Американецът вади пистолета си и без да поглежда стреля нагоре. На земята пада орел, летящ на 2 км. височина.
- Е-ее, кой си ти? - пита впечатленият руснак.
- Аз съм Бил, Бафъло Бил!
Руснакът срамежливо разкопчава панталона си и показва тройния си хуй.
- А-аа, възкликва американецът, ти пък кой си?
- И аз съм Бил, но ЧерноБил.



Стара жена си седи в креслото, когато изведнъж се появява приказна фея и я пита:
- Искаш ли да ти изпълня три желания?
- Разбира се - отговаря жената и започва да изрежда: - Искам да съм богата!
Къщата веднага се превръща в палат.
- Искам да съм млада и хубава!
И веднага заприличала на Синди Крауфорд.
- Искам да превърнеш котарака ми в млад красив мъж!
Котаракът мигом се превърнал в подобие на Том Круз.
Когато феята изчезнала, той мазно рекъл на жената:
- Сигурен съм, че сега съжаляваш, че преди пет години ме кастрира...



- Пийте кафето си по-бързо!
- Защо? Ще изстине ли?
- Не. Ще поскъпне!



Жена се опитва да се освободи от досадник:
- Знаеш ли, ти ми напомняш океана...
- Защото съм такъв голям и силен?
- Не, защото от теб непрекъснато им се повдига!




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15710016
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930