Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 10:00 - - И така не е зле. - казал зетът, след като хвърлил камък по кучето, а улучил тъщата.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1350 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Не мога да разбера защо хората говорят толкова лошо за тъщите си и все гледат да им правят някакви кални номера... Аз пък моята много си я уважавам, редовно й нося цветя, боядисвам оградката, лъскам й надгробната плоча...



Лежи си един мъж на плажа с хлапето си, а тъща му се къпе в морето. По едно време тъщата почнала да се дави. Момченцето бутнало татко си:
- Тате, виж, баба маха нещо от водата!
- Ами какво чакаш, сине! Махни й и ти за сбогом.



Някакъв пич с огромна брада отива при бръснаря:
- Искам да ми направиш един прорез ей-тука по средата на брадата.
- Защо бе?
- Абе остави... Тъщата ми подари вратовръзка и много се сърди, че не може да я види като я нося.



Тъща и зет копаят царевица. Но слънцето напекло зетя и той хвърлил мотиката:
- Да те еба бабо в царевицата! - и тръгнал да ходи в кръчмата.
А тъщата отговорила:
- А-а, срамота зетко от хората, по добре да идем в слънчогледа че е по-висок.



Срещат се двама приятели - единият много кахърен.
- Какво става бе, защо си толкова угрижен?
- Абе остави... Оня ден се поскарахме малко с тъщата и...
- Е, айде сега, голяма работа! Вземете да се сдобрите и толкова.
- Не е там работата... Сега се чудя - да скрия някъде тялото или да ида да се предам?



- Татко, как се е казвала тъщата на Адам?
- Адамовата тъща ли? Той не е имал тъща. Нали е живеел в рая!



- Аз пък ще се оженя за жена, която има три сестри!
- Защо?
- Така ще ми се пада само четвърт тъща.



Една тъща тръгнала на рожден ден на зет си. Звъни на вратата. Зетя отваря и гледа - тъщата носи подарък палма.
- Аха, влизай. - казал той. - Преди две години ми даде маймуната, а сега и носиш и дървото...



Всяко нещо си има и недостатъци, казал човекът, на когото умряла тъщата, когато дошли да му искат пари за погребението.
(Джером К.Джером)



- Докторе имам шум в ушите, коленете ми треперят, имам депресия - чувствам се пълно нищожество...
- Ясно. И кога си заминава тъща ви?



Добра тъща е само мъртвата тъща...



- Тате, баба наистина ли ще пътува с този влак?
- Стига си говорил, сине, развивай релсата!



Зет и тъща копаят в градината. Тъщата е с каска.
Учуден съсед пита:
- Абе, Пешо, защо тъща ти е с каска?
- Да не искаш да се разкарвам всеки път до оградата, за да си изправям лопатата...



Младо семейство обядва с гостуващата тъща. Тъщата моли зетя:
- Ще ми отрежеш ли малко салам?
- Съжалявам, не мога да режа толкова тънко.



Тъща се обръща към зетя:
- Какво имаше в тигана ви, едвам успях да го изтъркам?
- Това ли? Тефлоново покритие.



Зетят лежи по гръб на сянка и дреме. Идва тъщата:
- Зетко, сучпила се е оградата, ще я поправиш ли?
- Мен какво ми дреме? Къщата е твоя, оправяй се.
На другия ден:
- Зетко, чешмата капе...
- Мен какво ми дреме? Къщата е твоя, оправяй се.
Това се повтаряло много пъти и накрая на тъщата й писнало и приписала къщата на зетя. Отива пак един ден:
- Зетко, плочките тука са за сменяне...
- На теб какво ти дреме? Къщата си е моя...



- Какво ви накара да ударите тъща си? - пита съдията.
- Ами, преценете сам, господин съдия. Тя стоеше с гръб към мен, в ръката ми беше тупалката, а вратата зад мен беше отворена. Как да не се възползвам от такова благоприятно стечение на обстоятелствата!



Един мъж попитал тъщата си:
- Имаш ли твои снимки?
- Да.
- Дай ми две.
- Ах, скъпи, къде ще си ги сложиш?
- На чорапите, искам да си ги направя "LaCosta".



Семейството на някакъв богаташ било на почивка на морето. Изведнъж от водата се чул женски вик:
- Помощ, давя се!
Богаташът се провикнал:
- Хора, не мога да плувам! Давам хилядарка на този, който спаси жена ми!
Скочил един и я измъкнал. Отишъл при богаташа, оня се вгледал в жената и казал:
- Извинявай, братче, ама е станала грешка. Това не е жена ми, а тъщата.
Спасителят казал:
- Жалко... Колко ти дължа тогава?



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15690616
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930