Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2012 10:00 - Децата задават много въпроси, на които често не можем да отговорим. Но по-лошото е, когато имаме много отговори, но никой не ни задава въпроси.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1438 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Как е синът ти?
- Не е добре! Вчера му дадох десет лева да се почерпи, а той взел, че си купил стихосбирка...



Учител пита сина на известен графолог:
- Какво каза баща ти, като видя забележките ми в тетрадката ти за домашна работа?
- Че сте сприхав, склонен към юмручна разправа и средно интелигентен...



Млада жена плете малки чорапки.
- Скъпи, - казва тя на мъжа си, - сигурно би ти се искало да чуеш как малки краченца тичат по пода на апартамента...
- Не. Не обичам мишки!



Един мъж отишъл в гората за да се обеси. И таман като метнал въжето на едно дърво и се появил горския:
- Ко праиш бе?
- Мииии, ша са беся.
- И що?
- Амии, неам деца.
- Добре, а зеле ядеш ли?
- Не!?
- А трябва, трябва!
Прибрал се нашенеца вкъщи и един месец ядял само зеле, но резултат нямало. Той пак поел пътя към гората. И таман да си сложи клупа и пак се появил горския:
- Ко праиш бе?
- Мииии, ша са беся.
- И що?
- Амии, неам деца.
- Добре, а чушки и домати ядеш ли?
- Мии... не!?
- А трябва, трябва!
Човека пак се прибрал обнадежден вкъщи и един месец карал само на домати и чушки, но отново нямало резултат. И човечеца отчаян от жестокия живот твърдо решен да се обеси този път, отново се запътил към гората с въже в ръка. Сложил си клупа и таман ше рита столчето и пак се появил горския:
- Ко праиш бе?
- Мииии, ша са беся.
- И що?
- Амии, неам деца.
- Добре, а жена си ебеш ли?
- Не!?
- А трябва, трябва...



По време на другарска среща учител пита един от бившите си ученици:
- Имаш ли деца?
- Да, шест!
- О, не си се променил никак! В клас също никога не внимаваше...



- И запомни, моето момче, не трябва да говориш неща, които не си обмислял. И аз понякога взема, та река някоя глупост, но винаги преди това съм я обмислил...



Жена се прибира вкъщи и казва на мъжа си:
- Скъпи, мисля, че ти скоро ще бъдеш баща...
Съпругът отвръща:
- Моля те поясни, скъпа - "мислиш, че ще бъда" или "мислиш, че аз"?



Агитационен плакат:
"Скъпи родители! Помнете, че малките деца, оставени без надзор, скоро се превръщат в малки родители!"



На едно младо семейство им се родила дъщеричка. Жената предложила:
- Да я наречем Петя? И двете баби се казват така, и двете ще са доволни.
Мъжът казал:
- Напротив, и двете ще ни намразят, че сме я кръстили на другата баба.



- Тате, дай пет лева.
- К"ви четири лева? Аз три нямам, ти два ми искаш. На ти един, раздели го със сестра си и ми върни ресто.



Дъщерята ще прави за пурви път купон в къщи. Инструктира родителите си какво да купят и да стоят в кухнята.
Започнал купона. Къщата се тресе и родителите също. Тръгнали на пръсти към хола. Майката отваря вратата на хола, надниква и затваря бързо.
- Олеле, какво прави тя!
Пак открехва и пак:
- Олеле, какво прави тя!
Бащата, нищо не видял и двата пъти, я отмества, открехва вратата и поглежда.
- Какво прави, какво прави - минет прави.
Майката много възмутено го апострофира:
- Ами че тя така ще се научи да пуши!



В зоопарка майка предупреждава сина си:
- Не се приближавай до лъвовете! Пълни са с бълхи!



Две деца си говорят:
- Ти имаш ли брат или сестра?
- Не, но имам трима бащи от първата си майка и четири майки от първия си баща.



Две дечица си говорят:
- Баща ми все ми казваше: "не ходи в парка по тъмно, че какво ли не може да видиш..."
- А ти отиде ли в парка?
- Да.
- И какво видя?
- Баща ми...



Две приятелки си говорят:
- Ау, детето ти толкова прилича на мъжа ти!
- Да бе, чак и аз се чудя...



Срещат се двама на улицата.
Първият:
- Ти що си толкова тъжен, бе?
- Ами син ми се роди!
- Ами радвай се, бе! Как го кръстихте?
- Людвиг.
- Е що пък Людвиг?
- Ами защото е четиринайсти!



Млад човек се оплаква:
- Откакто жена ми роди три близначета, реших повече да не правя любов, докато хълцам!



- Докторе, искам да ме кастрираш!
- Ама как, така няма да можеш да имаш деца вече!
- Именно.
- Ама ти това обмисли ли, го - все пак важно решение е... Обсъди ли го със семейството ти?
- Да, даже гласувахме. 17 за, само 2 против.



- Скъпа, имала ли си друг мъж преди мен?
- Не, кълна се в децата си!



Майка се кара на сина си:
- Как не те е срам! Пак имаш забележка за лошо поведение в училище! Взимай пример от баща си - скоро ще го освободят предсрочно за добро поведение.



- Пешо бе, как ги различаваш твоите близнаци?
- Много просто! Карам ги да броят. Единият може да брои до две хиляди, а другият - до три хиляди и петстотин.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pcelata - Нямам думи,
29.05.2012 07:20
за този бесещия се.Направо ме разби.Благодаря,за порцията смях тази сутрин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15695972
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930