Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 14:00 - - До сватбата ме уверяваше, че си готов да умреш за мен, а сега дори не искаш да си застраховаш живота.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1695 Коментари: 0 Гласове:
2



 Баща говори на сина си младоженец:
- Бедата не идва сама, тя идва заедно с тъщата.



Срещат се двама приятели, единият младоженец. Другият го пита:
- Как се чувстваш като женен човек?
- Чудесно! Вече изобщо не се карам с чужди хора. 



Младоженци след сватбено пътешествие. След една седмица жената се обажда на майка си и плаче:
- Мамо, вземи ме оттук!
- Дъще, какво се е случило?
- В началото всичко беше прекрасно, а сега като пийне започва да ми казва тези три ужасни думи...
- Дъще, толкова ли е невъзпитан. Какво ти казва?
- Ами ужасните три думи - изчисти, изпери, сготви! 



- Преди сватбата си правили ли си секс с жена си?
- Не! А ти?
- Аз да, но не знаех, че ще се жениш за нея! 



Неотдавна бил открит магазин, в който жените можели да си изберат и да си купят мъж. На входа висяла табела с правилата на работа на магазина със следното съдържание:
1. Вие можете да посетите този магазин само веднъж.
2. В магазина има 6 етажа, като качеството на мъжете се повишава с увеличаването на броя на етажите.
3. Можете да си избирате мъж, от който и да е етаж и да се качвате на по-горен етаж.
4. Не се разрешава връщането на по-долен етаж.
Една жена решила да посети същият този "Магазин за мъже", за да си намери половинка. След като прочела на входа на първия етаж табелата: "Мъже, които имат работа" - тя веднага се качила на втория етаж. Табелата на втория етаж гласяла: "Мъже, които имат работа и обичат децата". Жената отишла на третия. Там имало надпис: "Мъже с работа, обичащи деца и необикновенно красиви". "Божичко!" - зарадвала се жената, но все пак се качила на четвъртия етаж. Там висляла табела: "Мъже с работа, които обичат деца, ослепително красиви и помагащи вкъщи".
- Невероятно! - възкликнала жената - Много ми е трудно да устоя! Но, произнасяйки това, тя все пак се качила на петия етаж. Надписът там бил: "Мъже, имащи работа, обичащи децата, с ослепителна красота, помагащи вкъщи и много романтични". 
На жената много и се приискало да остане на този етаж и да си избере половинка, но все пак, се преборила с чувствата си си и се качила на последния етаж. И на този етаж прочела надпис със следното съдържание:
"Вие сте посетителка № 31 456 012, тук няма мъже, този етаж съществува само за да докаже за пореден път, че е невъзможно да се угоди на една жена. Благодарим ви, че посетихте нашия магазин!"
А точно срещу този магазин бил открит "Магазин за жени". На първия етаж се предлагали жени, които обичат да правят секс. На втория - богати жени, обичащи да правят секс. А от третия до шестия етаж досега никой, никога не се е качвал... 



Американска кино звезда попаднала в съда в Италия.
Преди процеса провела следния разговор с адвоката си:
- Ами аз не знам италиански, как ще отговарям в съда?
- Няма проблем. Отговаряш на съдята само със "Si senior" и другото остави на мене. 
След делото кино звездата попитала адвоката:
- Всичко наред ли е?
- Да, но ти каза едно "si" в повече и сега си съпруга на съдията... 



Манго и Айшето се женят. През първата брачна нощ Манго казва:
- Айше, а дано да си девствена!
Айше: 
- А дано, ама надали... 



- Ало! Да, мамо, да, пак се скарахме! Помня, че ми каза, че е гадна и да не се женя за нея! Да, права беше, както винаги! Разбира се, че съжалявам, че не те послушах! Опитах, но нищо не се получава! Искаш ли да поговориш с нея? Момент. Целувам те! 
След това се провиква към жена си: 
- Скъпа, ела на телефона, моля! Майка ти те търси! 



Първа брачна нощ. Младоженецът води булката в спалнята. 
- Скъпа, знаеш ли, че е хубаво, че не ми се отдаде преди сватбата. Трябва да ти призная, че иначе нямаше да се оженим. 
- Как да не знам?! Колко вече мъже ме зарязаха, докато да разбера какво да правя. 



Млада жена казва на мъжа си: 
- Скъпи, изял си първата мусака, която съм приготвила в живота си. Утре ще направя пак. Хареса ли ти? Кажи ми! Моля! Кажи каквото и да е! Поне една дума! Поне дай признак на живот! 



- Каква е разликата между феята и вещицата? 
- Една година съвместен живот.  



Между младоженци: 
- Скъпа, женени сме от един ден, а вече ми се сърдиш! 
- Да, но чакам този ден от две години. 



- Гледам, че са ти зашити всички копчета. Явно си се оженил...
- Да, това беше първото, на което ме научи жена ми след медения месец... 



Двойка влюбени се целуват на дивана. По някое време младежът пристъпва към по-решителни действия и бута девойката по гръб. 
- Почакай! - казва тя, - не е ли по-добре след сватбата? 
- Знам ли ... Ами ако мъжът ти се случи някой ревнивец? 



- Верче,  кой е този мъж? - пита бащата, седнал на масата да обядва.
- Съпругът ми, татко.
- А снощният?!
- С него се разведох тази сутрин. 



- Знаеш ли, Гошо се оженил за една грозна мадама?
- По любов или по сметка?
- Нещо средно... Нея, я взел по сметка, а парите й - по любов. 



Преди сватбата:
ТОЙ: Ура! Най-после! Едва дочаках!
ТЯ: Да си ходя ли?
ТОЙ: Не, даже не си и помисляй за това!
ТЯ: Обичаш ли ме?
ТОЙ: Разбира се!
ТЯ: Някога изневерявал ли си ми?
ТОЙ: Не, как въобще ти хрумна?
ТЯ: Ще ме целунеш ли?
ТОЙ: ДА!
ТЯ: Ще ме биеш ли?
ТОЙ: В никакъв случай!
ТЯ: Може ли да ти вярвам?
След сватбата - четете отдолу 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15649049
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031