Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2011 06:00 - Търся мъж, който е способен да ми стане любовник, баща на моята дъщеря, син на моя баща, племенник на моята леля, а също и събутилник на моя мъж.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2782 Коментари: 1 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мъж и жена ще излизат, жената се гласи и пита:
- Приличам ли на фотомодел?
- По-скоро на фоторобот...



Двама си говорят:
- Знаеш ли моята жена колко е наивина? Кара шофьорски курс и си мисли, че ще й дам да кара колата.
- Това е нищо! Моята ще ходи на почевка и гледам, че е взела 10 презерватива, явно си мисли, че и аз ще ходя с нея...



- Ленче, пак ли си бременна?
- Аха...
- От кого?
- Бившият ми мъж дойде да ми се извини, че ме е оставил сама с две деца...



Жена се прибира и казва на мъжа си:
- Скъпи, оставих колата на улицата.
- Защо не си я прибрала в гаража?
- Беше невъзможно, скъпи! Навън е тъмно и е трудно да събера всички части...



Мъж в мол се обръща към една посетителка:
- Моята жена някъде се изгуби в магазина. Бихте ли ми отделили само минутка?
- Защо пък?
- Знаете ли, когато говоря с красива жена, жена ми винаги внезапно отнякъде се появява.



Жена е на свиждане на мъжа си в затвора и му казва:
- Опитай се да хванеш малко тен! Казала на всички познати, че си командировка в Африка за три години...



Между съпрузи:
- Помниш ли, скъпи, когато ме изпращаше една вечер и кучето ми те ухапа?!
- Помня... по-добре да ме беше изяло...



- Помниш ли, скъпи, каква буря имаше в деня, в който се запознахме?
- Как да не помня... Оттогава вярвам в поверия!



Жена към съпруга си:
- Е, добре де, не съм права, но можеш да ми поискаш прошка!



Две приятелки си говорят:
- Кажи ми, би ли преспала с мъжа ми?
- В общи линии не...
- Защо?
- С нищо не е по-добър от моя!
- В общи линии си права...



Срещат се двама приятели.
- Вчера те търсих цял ден, къде беше?
- А, с жена ми ходихме в зоопарка!
- И кво?
- Е, кво, кво, приеха я!!!



Жена влиза в магазин и иска да купи 10 метра плат.
- Защо ви е толкава много? - пита продавачът.
- Ще си шия нощница.
- Но за нощница ще са ви предостатъчни 2 метра.
- Работота е там, че мъжът ми е научен работник и за него процесът на търсене представлява по-голям интерес от резултата.



- Не ти ли прави впечатление, че днешните младежи се страхуват да се женят?
- Така е. Ние бяхме съвсем други. Аз например, въобще не знаех какво е това страх, преди да се оженя...



След преглед докторът казва на жената:
- И помнете, че мъжът ви освен лекарствата има нужда от абсолютно спокойствие.
- Точно това му говоря и аз денонощно! - отговаря жената.



В гражданското отделение:
- Госпожице, младоженецът е много пиян, а ние не сключваме граждански бракове на хора в нетрезво състояние.
- А вие да не си мислите, че ако е трезвен ще мога да го доведа тук?



-Трябва да съм бил голям идиот, когато съм се оженил за тебе!
-Не отричам това. Но аз пък сигурно съм била много влюбена, щом като не съм забелязала.


 

Млада жена напуска съпруга си, отива при майка си и й казва:
-Като излизах чух изстрел. Как мислиш, мамо, дали се е застрелял?
-Отворил е бутилка шампанско...



Един отива в полицията и се оплаква:
- Жена ми изчезна!
- Кога?
- Преди две седмици.
- И защо чак сега идваш да кажеш?
- Ами до сега празнувахме с приятелите...



Съпругата:
- Следобяд големият часовник падна от стената. Да беше малко
по-рано, щеше да разбие главата на мама.
Съпругът:
- Край! Ще го изхвърля. Винаги закъснява!



Две възрастни госпожи се срещат в парка. След като се осведомяват една друга за здравето си, темата на разговора се насочва към съпрузите им.
- О - казва едната, - Хари умря миналата седмица. Излезе в градината да откъсне зеле за вечеря, получи инфаркт и се строполи мъртъв в зеленчуковата леха.
- Божичко - ахва другата. - И ти какво направи?
- Отворих консерва с грах.



Телефонът звъни.
- Да, моля!
- Извинете, грешка.
- Откъде разбрахте, че е грешка?
- Моята жена никога не казва "Моля".



- Мамо, ще се омъжвам - казва дъщерята.
- За кого, мила?
- Още не му знам името, но съм сигурна, че ще ти хареса.



Двама колеги разговарят.
- Всяка вечер, като закъснея, жената ме пита: "Знаеш ли, колко е часът?"
- А ти?
- Ами, поглеждам си часовника.
- Абе, жена ти да не е блондинка?

 




Тагове:   вицове,   семейни,


Гласувай:
11



1. zaw12929 - Със страшни страшки ни засирват медии , но в Интернет не е така:
26.12.2011 12:06
Нека да е весело! А не страшно...
всеки път с усмивка намира повод да разкаже виц: за да го направим, след като е станало. Живот забавен, находчиво тъжен, който те оставя с добри чувства: НЕ ОМРЪЗВА, само следва природата... сурова и щедра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15641601
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031