Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2011 15:30 - Върнал се един мъж от командировка... и жена му устроила сцена на вярност.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1052 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жена се кара на мъжа си:
- Как не те е срам да се прибираш в шест сутринта?
- Защо? Нямам ли право да закусвам в семеен кръг?!



Нощ. В апартамента на доктора звъни телефона:
- Ало, докторе, мъжът ми ме обиди.
- Добре де, а защо ми се обаждате?
- Ще му трябват няколко шева...



- Досега на съм имал удоволствието да се запозная с жена Ви!
- А защо решихте, че това ще е удоволствие?



- Жено, виж каква красавица ни е елхата... Учи се!



Жена си купува палто от норки и обяснява на продавачката:
- Извинете, че парите са мокри, но мъжът ми много плака, когато ми даваше парите.



Ще дойдеш ли с нас да се напием на Нова година?
- Не, ще бъда вкъщи... освен ако не се скарам с жената.
- Постарай се, все пак е Нова година!!!



- Наистина ли се развеждаш с мъжа си.
- Да, не се разбираме на религиозна тема,
- ???
- Мисли се за Бог...



Семеен скандал. Жената:
- Ти си непоносим! По-добре да бях се омъжила за дявола!
- Нима?! Мислех, че браковете между роднини са забранени.



Лекарска съпруга:
- През деня ми е личен лекар,а през нощта неприличен!



- Можеше да подредиш поне малко къщата, след като си се прибрал по-рано!
- Нямах никаква възможност, скъпа...
- Защо?
- Защото през цялото време те чаках с отворени обятия...



Жена се оплаква на приятелка:
- Не мога да го науча мъжа ми на ред... Всеки път си крие портфейла на различно място.



- Знаеш ли с кой вчера Пешо прави секс?
- С любовницата си?
- Не.
- С проститутка?
- Пак не позна.
- Да не е сменил резбата?
- Не! С жена си.



Прибира се мъж посреднощ вкъщи. Жена му:
- Къде беше?
- Скъпа, няма да повярваш! Уредих се на още една работа, но се работи само нощем!
- И какво работиш?
- Терорист.
Жената направо онемява.
- Ще се опитвам да направя демографски взрив в страната! - гордо пояснява мъжът.



Мъжът:
- Скъпа, искаш ли днес всичко да бъде, както първия път? Ще се нахвърлим един на друг и ще правим любов направо на пода!
Жената:
- О, скъпи! Разбира се! Ах, колко отдавна беше!
Мъжът:
- Искаш? Тогава измий пода!



При доктора:
- Докторе, когато правим секс с мъжа ми, ме болят коленете и лактите..
- Сменяйте позата.
- А как да гледам телевизия?



- Скъпа, искам да изкарам тази отпуска, както преди 20 години.
- Но ние сме женени само 19.
- Именно!



- По цял ден говоря на мъжа си, а той - ни дума в отговор. Боя се, докторе, че има сериозно психично заболяване!
-Това не е заболяване, госпожо, това е талант!



Мъж подарил за годишнината от сватбата на жена си злaтен пръстен с голям диамант. Разкава за това на свой приятел. Приятелят:
- Струваше ми се, че тя не иска пръстен, а спортен автомобил!
- Знам това! Но откъде по дяволите, да намеря фалшив автомобил!?



Жена казва на съпруга си:
- Скъпи, тази нощ сънувах коза. Какво ли означава?
- Вземи съновника и провери на буквата "О".
- Защо на "О"?
- Защото си сънувала огледало...



Тагове:   вицове,   семейни,


Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15690312
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930