Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2011 06:00 - Охранителен стикер на кола: "Колата се охранява от серопозитивни дървеници!"
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1254 Коментари: 0 Гласове:
1



Собственик на лека кола се оплаква на съседа си, че са му откраднали колата предната нощ.
- Обади ли се в полицията?
- Не съм, чакам крадецът да я пребоядиса. Тъкмо беше започнала да избива ръжда.



Картина от XIX век: "Запорожци пишат писмо на султана".
Картина от XX век: "Запорожци пишат писмо на Мерцедес".



Заводите Форд в Детройт. В кабинета на шефа влиза човек и крещи:
- Еврика! Толкова години работя по този електродвигател и ето накрая го направих. Пристигам тук от Ню Йорк със собствения си електромобил!
- И колко ви струваше пътуването? - пита шефа.
- Четири хиляди и седем долара. Седем долара за електроенергия, а останалите за удължител.



Шофьорът спира рязко, за да не прегази неправилно пресичащ пешеходец и крясва през прозореца:
- Вървите така, като че ли улицата е само ваша!
- А вие карате така, сякаш сте си изплатили колата!



- Как прекара отпуската си на село?
- Отлично.
- Въздухът там сигурно е много добър?
- Прекрасен! Напомпах си и четирите гуми на колата с него.



Пътува си Арнолд Шварценегер в чирпанския градски транспорт, и минава контрольор.
- Билети и карти за проверка моля!
- Абе ти не знаеш ли кой съм аз?
- Не, вашето билетче моля!
Арни вади един железен лев, перфорира го вместо билет и го подава на контрольора.
Той невъзмутимо го взима, къса го на две, подава едната половинка на Арни и си продължава.



- Госпожо, - казва кондукторът в автобуса - трябва да платите и за момчето - то е на повече от десет години.
- Но това е невъзможно - аз съм омъжена само от осем години!
- Госпожо - казва кондукторът - моята работа е да продавам билети, а не да слушам изповеди.



Катаджия спира на кръстовище един "Москвич" и пита шофьора:
- Обичате ли да карате кола?
- Обичам!
- Е що не вземете да се научите тогава?



Две приятелки пътуват в претъпкан автобус, ама толкова претъпкан че едвам могат да мърдат.
Едната шепне на другата:
- Я виж и ми кажи кой стои зад мен?
- Един младеж...
- Че е младеж и така усещам, кажи ми дали е хубав?



- Автомобилът ще измести железницата!
- Не мисля така. Преди месец един се опита да го направи и шофьорът свърши в болницата.



В автосервиз докарват силно катастрофирала кола. Шофьорът пита монтьора:
- Прощавайте, може ли да се направи нещо с тази кола?
- Естествено! Трябва да й се свали предната и задната броня и между тях да се сложи нова кола...



- Много се извинявам за безпокойството, - вие ще слизате ли?
- Ти к"во, интелигент ли си?
- Не, не, моля ви се, аз съм същия дебил като вас!



Вървяло си едно Трабантче по улицата и едно лайно му подвикнало:
- Ей, картон!
- Аз не съм картон. Аз съм кола! - отвърнало Трабантчето.
- То и аз бях торта "Гараш", ама на... - не се доизказало лайното.



Клиент се качва в такси. Таксиджията без да иска пръднал. Пътникът усетил неприятната миризма и тактично попитал:
- Извинете, колко коня е вашият автомобил?
- Ами, 75.
- Май един от тях се е насрал!



Един влиза в автобуса и си купува билет. След малко чува гласа на кондукторката:
- Моля ви, минете малко напред.
- Аз си купих билет, за да се возя, а не за да ходя пеша!



Римски таксиметров шофьор обяснява на турист:
- В Рим само истински мъж може да бъде таксиметров шофьор.
- Защо?
- Защото ние използваме лявата ръка, за да подаваме сигнали, а с дясната ръка поздравяваме жените...
- Ами тогава, как карате колата? - удивено пита туриста.
- Нали ви казах, че само истинските мъже, могат да бъдат шофьори на такси в Рим!



Жена звъни на мъжа си:
- скъпи, имам две новини - добра и лоша...
- Почвай с добрата.
- Ами въздушната възглавница на колата беше в изправност и ми спаси живота...



- Браво, скъпа, най-накрая и ти веднъж да паркираш правилно! Само че не сме в нашия гараж...



Шофьор спира своята "Чайка" на бензиностанцията и моли да бъде напълнен резервоара до горе. Човекът на бензиностанцията почва да пълни но резервоарът изглежда бездънен. Някъде към петстотния литър, бензинджията пита шофьора:
- Колко побира т"ва чудовище?
- О, извинете, оставил съм двигателя включен!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15647868
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031