Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2011 06:00 - Наричат ги и компаньонки
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1988 Коментари: 0 Гласове:
3



Една проститутка се хвали на друга:
- Знаеш ли, че изкарах шофьорски курсове?
- Е и к"во? Аз ги изкарах още миналата година!
Първата се нервирала и попитала:
- Е, като си толкова отворена, я ми кажи как се казва това, където се сипва горивото?
- Резерватив!
- Не ма! Презервоар!



Кандидат кмет, който разбрал, че всички гласоподаватели са за него, се обърнал към жена си:
- Жено! Вече влизам във властта! Да не стане като с Клинтън и Моника! Я кажи ти, има ли някакви неща, които аз не знам?
- Ами.., изневерих ти три пъти!
- А така...?!
- Първият път мъжо, когато трябваше да теглим кредит! Бяхме бедни нали! И никоя банка не ти отпускаше, та тази...
- Ясно, ясно! Благодаря ти - значи си ни направила богати!
- Вторият път - когато заболя тежко. Имахме много пари, но френският лекар отказваше да те оперира. Нали вечерта изчезнах - и на сутринта те оперира!
- Достатъчно! Значи и живота си дължа на тебе!
- А третия път... Всички гласове били за тебе? А на първите избори тия 290 гласа от онова село, дето не ти стигаха?



Един отишъл в публичен дом и казал :
- Искам такава проститутка която да ми направи нещо което никоя друга не ми е правила!
Съдържателката отвърнала:
- Добре! Качете се на 3 етаж.
Влиза човека и гледа една пънкарка си маже главата с олио.
Пита я той:
- Какво ще ми направиш?
- Ами ще те цункам по коремчето.
- Ами това вече са ми го правили.
- Е да, ама от вътрешната страна!



Две стари курви си говорят:
- Колко ти е пенсията?
- $230...
- Ах, мамка му, мойта е $190.
- Добре де, шибаха ли те отпред?
- Да.
- А отзад?
- Да.
- А лапаше ли?
- Да.
- Празнеха ли ти се в устата?
- Да.
- А гълташе ли?
- Ами как иначе...
- Ааааа ясно, удържат ти за храна!



Млад мъж се върнал от чужбина и тъй като отдавна не бил спал с жена отишъл при една проститутка.
На сутринта като си тръгвал той попитал:
- Абе то всичко - хубаво, ама имаш ли някакъв документ, че не си болна от СПИН или разни срамни болести?
- Имам естествено! Ето го. . .
- Ми щото вече можеш да го скъсаш. . .



Две приятелки се срещнали. Едната пита другата:
- Как взе това BMW?
- На лизинг. А ми ти този Мерцедес?
- На духинг.



Пред най-скъпия хотел в града стои красива млада жена. От хотела излиза чужденец и я пита:
- Ду ю спиик инглиш?
Тя му отговаря:
- Литъл.
- Хау литъл?
- 200 доларс.



Мъж отива на море. След първата седмица праща телеграма на жена си:
"Продай телевизора и ми прати 100 долара".
На втората седмица праща друга:
"Продай стереото и ми прати 200 долара".
На третата:
"Продай видеото и ми прати 300 долара".
На другата година жената отишла на море. След първата седмица мъжът получава телеграма от нея:
"Пращам ти 100 долара, купи телевизор".
След втората:
"Пращам ти 200 долара, купи стерео"...



Говорят си две приятелки:
- Шуши, ама ти знаеш ли, че проститутките си говорят на "сю".
- Ама сюриозно!
- Сювсем!



Един треньор по плуване приел три бабички за ученички. Казал им:
- Хайде сега да ви видим колко сте добри!
Влязла първата бабичка, направила 5 обиколки и излязла неуморена.
- Бре! - рекъл треньора.
- Не се учудвай, моето момче навремето бях републиканска шампионка!
Гмурнала се втората бабичка: 10 обиколки.
- К"ва стана тя! - учудил се треньора.
- Аз бях световна шампионка, моето момче!
Накрая влязла третата бабичка. Плувала, плувала, изплувала 30 обиколки!
- Мама миа! Ти да не си била супер-шампионка!?
- Не бе! Аз бях проститутка на повикване във Венеция!



След кратко запознанство кавалер пита дамата си:
- Извинете, вие омъжена ли сте?
- Не, прехранвам се от случайни запознанства.



Двама приятели ергени се оженили. След време се срещат и единият казва:
- Да знаеш приятелю, още са ми останали старите навици. Оня ден след секса с жена ми й дадох 40 марки.
- Това не е нищо. Аз на мойта й дадох 50 и тя ми върна 10.



Един мъж се оплаква на колегата си:
- Абе парите в къщи не стигат, какво да правя?
Колегата казва:
- И аз имах същия проблем, но го реших. Като се прибера вечер, пращам жената да се изкъпе и я пускам навън. След час-два тя се връща с 20 лв. и така оправяме семейния бюджет.
След време колегата пита:
- Абе защо си така умислен? Нали му намери начина.
- Да, ама твоята се връща с 2 по 10 лв., а моята с 10 по 2 лв.



Мадама си купува парфюм. Харесва един и пита продавачката колко струва.
- Сто долара - отговаря продавачката.
Мадамата банкнотата, но продавачката я връща:
- Банкнотата е фалшива, госпожице.
- Сериозно? Значи снощи съм била изнасилена...



Прибира се жената от командировка и с гордост присяда на масата до мъжа си:
- Искам да отбележиш че вкарвам 100 лева в семейния бюджет!
- Хм, че аз за теб и 50 стотинки няма да дам! - отвърнал мъжа.
- Но мили, аз и не съм взимала по повече...



Две проститутки се срещнали и едната казала:
- Ау, дарлинг, "ми ти да не си без гащички, бе?
- Да, скъпа, как позна?
- Ами имаш пърхот по обувките, бе!



Две жени се карат:
- Дърта курва!
- Не ме обиждай на възраст!



Млада жена лежи на плажа. При нея идва млад мъж.
- Как може такава красива жена да лежи сама на плажа, без поклонници?
- А вие какво работите?
- Аз съм тъкач.
- Тогава си представете, че сте дошли на почивка, а около вас на плажа се струпват станове, станове, станове...



Две мутри си говорят:
- Леле брато, страшен хотел отворили в центъра бе. Отиваш, вечерята без пари, спането без пари и сутринта, като се събудиш и 100 долара под възглавницата.
- А стига бе! Ти кога ходи да го видиш?
- Не аз бе! Жената вчера ходила.



Дама на възраст си поръчва жиголо по каталог. Вечерта на вратата се чука - изтупан мъжага с букет. Сядат на по чашка, след това още една, и още една. Най-накрая дамата изнервена пита:
- Няма ли да започваме вече?
- Чакайте сега, вие какво си поръчахте?
- Ебач-домошар!
- Ей, пак са се объркали от централата, аз съм алкохолик-събеседник!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15682486
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930