Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2011 16:00 - Магазинери и магазинерки - като за последно
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 998 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Извинете, хлябът пресен ли е?
- Не, ужасно стар е. И мухлясал.
- А онези питки?
- По-добре купете от хляба.



- Съседе, по колко мляко доиш от твоята крава на ден?
- По десет литра.
- А по колко продаваш?
- Пак по десет литра. Все пак, четири човека сме вкъщи, трябва и за нас да останат по два-три литра на ден...



В магазин за играчки някакъв купува модел на кораб. Пита продавача:
- А корабчето да не вземе да потъне като пусна във водата?
- Разбира се, че ще потъне! Това е модел на "Титаник".



- Вчера си купих от вашия магазин един стол и днес стола се счупи!
- А вие какво сте правили с него? Да не сте му сядали отгоре?



Млад мъж в магазин за облекло:
- Извинете, госпожо, на този пуловер пише, че съдържа деветдесет и пет процента памук, но не пише нищо за другите пет процента!?
- Другите пет процента се губят след изпирането.



- Извинете, откъде взехте тези кренвирши?
- От магазина отсреща.
- Имаше ли много хора?
- Не! Дори продавача го нямаше.



- Препоръчвам ви самобръсначката "Жилет" - казва продавачката. - Първото острие бръсне дълбоко, а второто - още по-дълбоко!
- Че за какво ми е тогава първото острие?



Възмутен клиент връща в магазина златна рибка:
- Вземете си я! Стои при мен вече цял месец, а не ми е изпълнила нито едно желание!



Фирма пуска на пазара shareware-кафеварка...
Кафеварката може да се ползва напълно безплатно точно 30 дни, след което в произволно избрани порции кафе се добавя разслабително, за да ви напомни, че е време да платите.



В супермаркета:
- Поздравления! Вие сте стотният купувач, който се опитва да открадне тази камера за наблюдение.



Жена влиза в магазин с антики и пита:
- Извинете, колко струва онзи дебеличкият буда?
- Шшшшш, тихо, това е шефа!



Отишъл един младеж на щанд в голям супермаркет и казал:
- Добър ден, търся си ръкавици.
- Какви желаете, от изкуствена или естествена кожа?
- Ами естествена, ако може.
- Заповядайте при колежката на другия щанд.
Младежа отишъл.
- Добър ден, търся си ръкавици от естествена кожа?
- Какъв цвят, черни или кафяви?
- Ами черни.
- Добре, но черните са при колежката на другия щанд, заповядайте там.
Отишъл и там.
- Добър ден, търся си ръкавици от естествена кожа, черни.
- Каква да бъде кожата, телешка, овча?
- Телешка, по - мека е.
- Добре, но телешката е при колежката на другия щанд, заповядайте там.
Вече леко нервен младежа продължил по щандовете на големия магазин.
- Добър ден, търся си ръкавици от естествена телешка кожа, черни на цвят?
- Ооо, разбира се че имаме, но я ми кажете със какъв шев да бъдат, вътрешен или външен?
- Ами нека да бъдат с вътрешен, става ли?
- Разбира се имаме ги но те са при колежката на другия щанд, заповядайте там.
На следващия щанд:
- Добър ден, търся си ръкавици, от естествена телешка кожа, черни на цвят, с вътрешен шев, ще ми ги дадете ли?
- Ооо, разбира се, че ще Ви ги дам, но я ми кажете какви да бъдат, с пет пръста, или с два?
- Ай стига бе, с пет рабира се!!!
- Извинете господине, не че ги нямаме, имаме ги но са при колежката на другия щанд, заповядайте там.
Нервите на младежа не издържали, но отишъл при поредната продавачка.
- Добър ден, търся си ръкавици, от естествена телешка кожа, черни на цвят, с вътрешен шев, с пет пръста, толкова ли е трудно да си ги купя?
- Не господине, имаме ги точно такива, но я ми кажете със какво ще ги носите тези ръкавици?
- Със едно черно кожено яке, разбрахте ли?
- Няма проблем но бихте ли донесли коженото яке, за да видим как ще Ви стои?
Младежа вече не издъжал и си тръгнал. Но тъкмо да излезе и видял един господин да хвърля голям чувал!
- Ето ви фаянса, ето ви теракота, ето ви душ батерията, ето ви тоалетното казанче, ДАЙТЕ МИ ЕДНО РУЛО ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ!!



Продавач в компюътрен магазин консултира клиент:
- Препоръчвам ви тази видеокарта!
- А тя за колко часа видео е?



- Защо спорите с клиента? Нима не знаете, че клиентът винаги е прав?!
- Зная, но той твърди, че не е прав.



В магазина купувач се обръща към привлекателната продавачка:
- Госпожице, бихте ли ми помогнали? Бих искал да купя подарък за рождения ден на брат си. Какво ще ми предложите за мъж, който има всичко?
- Какво ще кажете за моя телефонен номер? - отговаря продавачката.



- Господине, вчера купих във вашия магазин чифт обувки, но те са направени така, че не могат да се носят повече от половин час. Ужасно са неудобни!
- А какво да кажа аз, госпожо? Вие имате само един чифт, а аз имам поне триста такива...



Купувач се приближава към продавач на риба:
- Прясна ли е рибата?
- Съвсем прясна!
- А що са й затворени очите тогава?
- Ами щото спи бе, не виждаш ли?!
- Да ама и мирише много!
- Е ти като спиш, можеш ли да се контролираш?



В магазин за хранителни стоки влизат двама мъже:
- Правим социално проучване сред търговски работници. Имате ли деца, госпожо?
- Нямаме. Проверете следващата седмица.



Жена влиза в месарски магазин и пита продавача:
- Господине, имате ли пилета?
- Пилета нямаме, госпожо, имаме патки. Да ти тегля една патка?
- Не, благодаря, рекла жената и си тръгнала.
Навън се усетила, че магазинерът искал нещо да й "каже". Върнала се в магазина и го попитала:
- А, имате ли език, господине?
- Да, имаме госпожо, отговорил магазинерът.
- Тогава ми теглете един език, господине - рекла му жената.



Клиент влиза в магазина:
- Имате ли катинари?
- Не.
- А, секретни брави?
- Не.
- А, обикновени?
- Не.
- Тогава, защо изобщо сте отворили магазина?
- Ами, как да го затворим?



Напускаме магизините и в понеделник ще посетим едни жени които... ами проституират. Малък бонус по този повод ;)



Три проститутки решили да се оттеглят завинаги от бизнеса и отишли на самотен остров, за да са далеч от мъжете.
Минали се няколко години, писнало им да седят там и решили да се върнат в цивилизацията. Първата казала:
- Като се върна, първото нещо което ще искам е да си намеря мъж, който да ме задоволява!
Втората и тя искала същото. А третата била по-скромна и казала:
- Аз искам какъвто и да е мъж. Ще му родя син, той ще стане много известен футболист, някой ден ще играе в много важен мач, ще бие дузпа и ще изпусне. И цялата публика ще ревне: "Да ти еба майката!". А аз ще изляза пред всички и ще кажа: "Аз съм му майката!".



Две проститутки си говорят:
- Отивам на север. Там разправят, че плащали по $5000 на нощ!
- Ама глупачко, там нощта е по шест месеца!



Две проститутки си говорят. Едната вика на другата:
- Гладни години настанаха. Хората нямат пари да си плащат. Гледай, вчера направих една свирка за 500 лева.
- Ох остави се, и аз днес направих една колкото да сложа нещо в устата.



Деца си играели на двора. Едно момченце казало:
- Като порасна ще стана мутра и ще си купя като това BMW.
Друго се обадило:
- Аз пък ще стана мафиот и ще си купя като този Мeрцедес!
Накрая се обадило момиченце:
- Аз пък ще се науча да духам като кака, защото и двете коли са нейни!



Три проститутки се хвалят една на друга.
Първата казва:
- Аз за 30 минути от мъж правя импотентен.
Втората:
- Аз пък за 30 минути от импотентен правя мъж.
Третата се смее:
- А пък аз за 5 минути нареждам рубик-кубче в устата си.



Един мъж се обажда по телефона в публичен дом.
- Изпратете ми една курва на адрес...
- Но, господине, тази вечер има много клиенти и ни е останала само една много грозна.
- Няма значение. Тя докато дойде аз ще ударя една водка в повече и няма да ми прави впечатление.
- Добре, изпращаме я.
Седнал човекът, ударил 2-3 водки. На вратата се звъни. Отваря, поглежда и възкликва:
- Е не, толкова много водка никога не мога да изпия!



Две проститутки си разговарят. Едната пали цигара и пита:
- Ти след полов акт пушиш ли?
Другата се зачудила и отговорила:
- Не знам, не съм се поглеждала.





Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15714784
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930