Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2011 16:00 - Ако спрелият Ви катаджия тича към вас, а не идва с нормална крачка, значи не просто му трябват пари, а му трябват спешно.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1346 Коментари: 1 Гласове:
4



Един крадец откраднал една врата.Видял го един полицай и го подгонил.
- Спри! Стой! - извикал той.
Но крадецът не спрял и полицаят продължил да го гони.
По едно време вече почти го настигнал и крадецът нямало какво да прави - спрял, сложил вратата пред себе си и се свил зад нея.
Полицаят го настигнал, спрял пред вратата и извикал:
- Отвори!
- Няма да отворя!
Полицаят поклатил заканително глава и отсякъл:
-Нищо, аз запомних къде живееш - утре пак ще дойда!



Един полицай спира една кола, гледа, кара я змей!
Без да се замисли полицаят му казал:
-Ей, дъхни ми!



Седял си един дебел полицай в училищен двор. Минала една учителка и го попитала:
- Дете ли чакате?
- Не, от бирата е!



Полицай спрял автомобил. Шофьорът учудено попитал:
- Защо ме спирате? Никакво нарушение не съм направил!
Полицаят нервно отвърнал:
- Семейството ми да чака нарушение ли да направиш?!



Шофьор пътува по магистралата София - Пловдив. По едно време гледа някакъв, облечен целия в жълто, стои и маха на автостоп. Шофьорът спира и стопаджията му казва:
- Добър ден! Аз съм "геят в жълто". Пътувам до Пловдив. Ще ме вземете ли?
Шофьорът го взел и продължава по пътя си. След 10-ина километра до пътя се появява друг, целия в червено и маха на автостоп. Шофьорът пак спира а онзи го пита:
- Добър ден, аз съм "геят в червено". До Пловдив съм. Ще ме вземете ли?
Взел го човекът но след още 10-ина километра гледа някакъв в синьо стои до пътя и маха. Спира отегчен до него и казва:
- Знам, знам! Ти си "геят в синьо" и пътуваш до Пловдив. Искаш да те взема....
а другият му отвръща:
- Ще ти дам аз един гей в синьо! Документите за проверка, моля....



Полицай спира автомобил с бургаска регистрация в София.
-Добър ден, капитан Иванов, 20 лева глоба?
-Ама как 20 лева, какво съм направил? - попитал учудено водачът.
-Абе, от Бургас до София няма как да не си направил нарушение!!



Катаджия спира шофьор:
- Направихте нарушение...
Шофьора:
- Виновен съм, но може ли да ми простите, днес имам рожден ден.
- Поздравявам ви и разбира се, че ви прощавам, но така ми се иска да пия едно хубаво уиски за ваше здраве довечера !



Шофьор минава на червен светофар. Спира го полицай и започва да му обяснява какво голямо нарушение е направил. Виждайки документите, обаче катаджията разбира, че това е министър.
- Вие много хубаво си минахте на червено, но не се знае коя будала ще мине на зелено!



В магазина. Клиент към продавачката:
- Дайте ми 200 грама салам. Отрежете 100 грама отляво и 100 грама отдясно.
Продавачката:
- Вие сте полицай!
- Как познахте?!
- По униформата.



Полицай спира кола и внимателно я оглежда:
- Тази трошка не може да се нарече автомобил!
- Точно затова и нямам шофьорска книжка.



- Kaкво има в носа на полицая?
- Отпечатъци от пръсти.



- Господин полицай, откраднаха ми часовника!
- Пет без десет е!



Полицай спира през нощта човек с куфар.
- Стой! Какво има в куфара?
- Още не знам...



Българин е на гости на емигрант в Израел:
- Добре сте си в Израел, полиция не се вижда, но усещането е, че тя е навсякъде.
- Благодаря, а в България усещането е точно обратното.



Започнал един работа в полицията, но не си взимал заплатата три месеца. Шефът му го повикал и попитал:
- Ти защо не си взимаш заплатата вече толкова време?
- Мислех, че като давате пистолет, всеки трябва да се оправя, както може...



От мегафона на катаджийска кола:
- Водачът на трамвая, веднага отбийте вдясно и спрете!



Франция, Париж. Една жена спира с колата си на червен светофар. Светва жълт, зелен, пак червен - колата не помръдва. Приближава се полицай и я пита:
- Може би мадам предпочита някакъв друг цвят?



Из полицейски протокол:
"На заподозрения му бяха показани неопровержими доказателства, в резултат, на което от вълнение му потече кръв от носа, паднаха четири зъба и си счупи две ребра..."



Въпрос до КАТ:
Дъщеря ми е на 9 години. Висока е 150 см., колкото баба си. Трябва ли да взимам детска седалка и за тъщата?



Гласувай:
4



1. valsodar - Много добре си ги подбрал :)
12.11.2011 10:29
Много добре си ги подбрал :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15711254
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930