Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 06:00 - Съобщение на КАТ: От 1 януари 2012 г. се въвежда нов пътен знак "Жокер" - значението му ще се определя по преценка на пътния полицай...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 840 Коментари: 0 Гласове:
2



Дама се оплаква от обир в полицията:
- Откраднаха ми безценна диамантена огърлица!
- Как изглеждаше огърлицата, госпожо?
- Съвсем като истинска!
Дама се оплаква от обир в полицията:
- Откраднаха ми безценна диамантена огърлица!
- Как изглеждаше огърлицата, госпожо?
- Съвсем като истинска!



- Чук-чук.
- Кой е?
- Полиция! Отворете!
- Защо?
- Трябва да си поговорим.
- А вие колко човека сте?
- Двама.
- Ами говорете си...



Полицай гони крадец по улицата и вика:
- Стой! Стой!
Крадеца се обръща и му казва:
- Стой ти, бе! Тебе поне никой не те гони.



Из милиционерски доклад:
"Заподозреният се качи в асансьора и изчезна в неизвестна посока".



Стои новобранец катаджия на кръстовището, спира кола, глобява шофьора... Оня му подава няколко банкноти. Катаджията гледа петолевките и почва да си мърмори на глас:
- Пет и пет - десет, три по две - шест...
От радиостанцията на колана му се чува гласа на началника му:
- Иванов! Поставен си на този пост да делиш и изваждаш, не да събираш и умножаваш!



Из полицейски протокол за разпит:
"Отначало обвиняемият упорито мълчеше. После изведнъж започна да отрича предишните си показания."



Катаджията дълго гледа книжката на спрелия шофьор и накрая казва:
- Абе нещо не ми харесва тая книжка... Нещо със снимката май не е наред?
- Какво не е наред бе, старши? Ето ме на снимката - третия отляво съм!



Катаджия стои на шосето и се чуди кого да спре да се заяде за нещо. Обаче наоколо профучават със 160 км/ч само някакви баровски коли. По едно време със 60 се приближава някаква лада, катаджията я спира и пита:
- И накъде се промъквате така?...


Двама полицаи стояли на улицата и единият се почесал през шапката по главата. Другият му направил забележка:
- Свали си шапката, не е културно така!
- А ти когато си чешеш задника, сваляш ли си гащите?



Между приятели:
- За какво ти е тази възглавница?
- Ще започвам работа в Министерството на вътрешните работи.
- Да, но не разбрах защо ти е тази възглавница?
- Ами ще работя като полегнал полицай.



Мота се нощно време един студент из града и попада на полицейски патрул.
Ченгето започва да пита:
- Такаам... Не работим значи.
- Ами да.
- И държавни пари харчим...
- Ъхъм.
- Та студенти сме казваш...
- Извинявам се, ама само аз съм студент.



Заваляло дъжд. Под една стряха се скрили един милиционер и един студент. Милиционераът ядял геврек, а студентът четял вестник. Минало едно куче. Милиционерът решил да се изгаври, отчупил парче от геврека и казал:
- Яж, да не си гладен като тоя студент.
Студента откъснал парче вестник и отвърнал:
- На, чети, да не си тъп като тоя милиционер.



Късно вечерта полицай спира съмнителен мъж:
- Какво носите в куфара?
- Няма да ми повярвате, сержант, но и аз самият все още не знам.



Из полицйски протокол:
"Докато успеем да открием и главата му, гражданинът Х. вече беше издъхнал."



Мъж се обажда в районното полицейско управление:
- Ало, добър ден! Искам да ви съобщя, че има пожар...
- Имате грешка. Тук е полицията, а не пожарната.
След малко звъни отново:
- Ало! Бих искал да съобщя за пожар...
- Нали вече ви казах, набирайте 160!
След близо десетина минути колега на дежурния полицай влита и крещи:
- Бързо, бързо... Районното гори!...

Поука: Не бързайте да прекъсвате грешните обаждания, може все пак да е за вас!



Човек минава покрай районното МВР и понеже е в нужда от спешна помощ, пита полицай:
-Мильо, знаеш ли къде е Окръжната Болница?
Полицаят му отговаря:
- Слушай к"во, нема да ме правиш на будала.
Първо не съм ти Мильо, а съм Пешо. И второ, болницата не е окръжна е четвъртита!



Двама полицаи си вървели и в един момент, цвък, едно птиче се изакало на рамото на единия полицай.
- Ей...Дай една кърпичка да го избърша - казал той
- А!Къде ще го гониш да го бършеш.



Един свещеник си слагал гръмоотвод на къщата си.Един полицай вървял по улицата, видял го и му казал:
- Попе, защо ти е този гръмоотвод? Нали си божи служител? Точно на теб ли господ ще прати небесен огън?
- А на тебе защо ти е оръжие? Нали си държавно чедо, от кой се боиш? - отвърнал свещеника.
Полицаят се ядосъл и му извикал:
- Попе, гледай да не тръгнеш набързо пред мен.
Свещеникът му отвърнал:
- Ще тръгна ама ще се върна,но не помня като съм тръгнал пред някой,той да се е върнал.



- Как мислиш, кои шофьори са най-учтиви?
- Полицаите. Често канят хората в колите си...



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15640953
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031