Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2011 06:00 - Днес ще стане ясно изглеждат ли дамите по-възрастни, когато превишат скоростта
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1241 Коментари: 3 Гласове:
2



Двама полицаи седят на пост, прелита едно врабче и насира единия полицай по пагона. Той казва на колегата си:
- Дай една салфетка!
- Аре бе, къде ще го гониш да му бършеш задника!



Полицай разпитва шофьор:
- Карате си вие из улицата и насреща ви два фара. Какво е това?
- Ами, кола!? - казал шофьора.
- Е, бъдете по точен де: Мерцедес, Хонда, Ауди...?
- Е, как мога по два фара да разбера каква е колата! - казал възмутен шофьорът.
- Добре, карате си вие из улицата и насреща ви фар, какво е това?
- Ами, мотор!?
- Е, бъдете по точен де: Кавазаки, Хонда, Ямаха....?
- Е, как мога по един фар да разбера какъв е мотора!
- Така... - казал полицаят, но в този момент шофьора го прекъснал:
- Нека сега аз да ви питам нещо. Карате си вие по улицата и насреща ви съблазнителна жена, по къса пола с широко диколте и някак си така ви подканва към изкушение. Каква е тя?
- Ами курва? - казал полицаят замислен.
- Е, бъдете по точен: майка ви, жена ви, дъщеря ви....



Мъж си купил ново БМВ и го подкарал с висока скорост. След малко обаче забелязал преследващата го полицейска кола с включена червена лампа. Шофьорът си казал "Аз съм с БМВ, няма начин да ме стигне" и ускорил още повече. След няколко минути преследване обаче решил, че така си влошава положението, отбил встрани и спрял. Полицаят приближил и казал:
- Добрее. Днес имах тежък ден, края на смяната ми е, освен това е петък, 13-ти. Не ми се пишат разни актове и фишове, така че ако ми дадеш за превишената ти скорост добро обяснение, каквото не съм чувал досега, те пускам да си ходиш.
Шофьорът помислил и казал:
- Предната седмица жена ми избяга с един полицай. Уплаших се да не би да ме гони, за да ми я върне.
Полицаят казал:
- Приятна събота и неделя!



Един пътник гледа един полицай,който си дупчи два билета и го пита:
-Ти защо дупчиш два билета?
-Ами ако загубя единия, да имам друг.
-А какво ще стане ако загубиш и другия билет?
-Ами имам си карта?
А какво ще стане ако си загубиш и картата?
-Полицаите пътуват безплатно.



Ефрейтор Страхилов, се представя на новия си ротен командир:
- Изпращат ме при вас от Рилската дивизия, а както знаете там глупаци не държат.



Тест за полицаи.
1. Малкото име на другаря Тодор Живков?
2. Кой е нарисувал автопортрета на Леонардо Да Винчи?
3. Какви плодове са нужни за направата на компот от сливи?



Един полицай си пътувал с колата и си слушал радио. По едно време по радиото съобщили:
- Вие слушате радио "Минус".
А той си казал:
- Баси, тези от къде знаят какво слушам аз?



Бивш катаджия разказва на сина си приказка:
- Появила се една добра фея и дала на чичкото вълшебна палчица. Застанал той с нея на кръстовището. Махнал веднъж - спрял Лада. Дали на чичкото 100 лева. Махнал втори път - спрял камион. Дали на чичкото 200 лева. Махнал трети път - спрял Мерцедес....
Жена му се обажда от кухнята:
- И дали на чичкото толкова палчици, че се наложило да си сменя работата..



Полицай спира шофьор за рутинна проверка.
Оказва се обаче, че той е изряден от всякъде.
Тогава полицаят му казва:
- Приятел, ела да изпием по едно питие. Имам едно шишенце коняк в колата.
- А старши моля те, та аз съм на път!
- Виж кво бе, мой човек, шофиране в нетрезво състояние 100лв., неподчинение на длъжностно лице 200 лв, така че избирай сам.



Полицай спира кола и вътре какво да види, класната му учителка от гимназията.
Тогава полицаят оставя фишовете с глобите и изважда лист и молив и казва:
- Госпожо Цонева, до утре да сте ми написали ей тук сто пъти "Аз повече няма да превишавам скоростта".



Полицай спира пиян шофьор за превишена скорост.
- Дайте си документите да ви напиша акт. Как се казваш?
- Джоро!
- От къде си?
- От Джорулица.
- Взимай си документите и се разкарай, че тоя по надолу знае цялата азбука!



Катаджия спира автомобил за проверка. От автомобила излиза човек, който едва се държи на краката си.
Катаджията:
- Оппа! Май нещо си пил, а? Я духни тука в уреда!
Шофьорът мълчаливо бърка в джоба си и подава сто лева.
- Такааааа... Я духни още веднъж!
Шофьорът подава още петдесет лева.
- Не толкова слабо, бе! Духни силно, както първия път!



Катаджия спира автомобил за проверка и се представя на шофьора:
- Главен сержант Петров, още не обядвал...



Полицай гледа на улицата мъж, който лази и го пита:
- Загубихте ли нещо, господине?
- Да, равновесие.



Минава един с колата на червено и веднага го спира катаджия.
- Излезте от колата! Не видяхте ли, че е червено?
- Извинете, ама аз като пийна малко и нещо спирам да различавам цветовете... - оправдава се шофьорът.
Катаджията радостно вика началството си по радиото:
- Господин капитан, задържахме пиян водач!
Капитанът дошъл с апарата, дали на шофьора да духне - резултатът отрицателен.
Капитанът се ядосал:
- Защо ми губиш времето? Та той не е пил!
А шофьорът подличко се обадил:
- Не, че искам да ви се бъркам, господин капитан, ама тоя ваш подчинен сега ще започне не само да разправя, че съм пил, ами и че съм бил минал на червено...



Двама полицаи партнъори са повикани по сигнал за банков обир. В бързането си забравили сирената и буркана. По пътя имало голямо задръстване и за да могат да преминат по бързо единият започнал да вика:
- Тииууууу - тииууу-тииууу ..
Другият взел пример от колегата си, показал се през прозореца и завикал:
- Синьо.. синьо.. синьо.. синьо..!



Един старшина отишъл при шефа си и му казал:
- Шефе, от една седмица чета един роман и не мига да схвана кой е главния герой.
- Я дай тук да видя бе! - казал шефът му.
Старшината му подал книгата и като я видял, шефат му избухнал:
- Аз от цяла седмица си търся телефония указател, а той къде бил!...



Полицай и съпругата му се разхождат в зоологическата градина. Изведнъж съпругата извиква:
- Ах каква красива патка!
Полицаят отвърнал:
- Колко си загубена. Това е пеликан, от него се прави мастило.



Полицай спира жена за превишена скорост.
- Когато ви видях да завивате насам си казах: "Най-малко шейсет!" - казва офицерът.
- О, да. С тази шапка изглеждам по-възрастна.



Срещат се две ченгета на улицата. Изведнъж единият вижда златен часовник Ролекс на ръката на другия.
- А!!?? Кво е това? Да не си взел премия?
- Аха...
- Кво, хвана някой голям бандит ли?
- Не, пуснах го....



Гласувай:
2



1. rumqnadikova - Усмивка.закачлива...
07.02.2011 16:51
Страхотни са..,много смях...
цитирай
2. gothic - Мдааа. Врабчетата са бързаци :)))
08.02.2011 00:44
Мдааа. Врабчетата са бързаци :)))
цитирай
3. antivlaks - Има доза истина !
18.11.2011 23:06
Веднъж ни пуснаха да си ходим понеже шофьорът живееше на улица "Орджоникидзе" !!! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15716398
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930