Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2010 14:00 - - Не можем да ви повишим заплатата, но затова пък можем да ви намалим потребностите.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1497 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Шеф упреква секретарката си, че е направила много грешки, печатайки доклада.
- Ама шефе, както гласи пословицата, конят има четири крака, но и той се спъва.
- Вярно, но не получава толкова висока заплата...



Младеж се разхожда с гаджето си по улицата и се разминават с представителен, богато облечен мъж. Поздравяват се и си продължават по пътя.
Момичето пита:
- Кой беше този?
- А, познаваме се от работата... Помощник ми е.
- Как така?
- Ами той подписва писмата, които аз нося до пощата.



Подчинен казва на началника си:
- Ако не ми повишите заплатата със сто лева, ще разкажа на всички колеги, че сте я повишили с 200.



Началник се кара за пореден път за нещо на един от подчинените си. По едно време подчиненият го прекъсва:
- Само едно не мога да разбера, защо ме мразите толкова?
- Нищо лично, аз и себе си мразя понякога...
- За вас - разбираемо е, ама защо мразите и мене?



Въпрос: Какво е това обмен на мнения?
Отговор: Когато влизаш в кабинета на началника със своето мнение, а излизаш с неговото.



Секретарка влиза в кабинета на началника си разплакана:
- Шефе, бременна съм! Сега се връщам от гинеколога. Като смятам датите, явно е станало като бяхме на оная конференция в Пампорово. Аз съ женена, ти си женен... аборт не мога да направя... остава ми само да се самоубия!
Началникът я прегръща съчувствено:
- Да-а-а, знаех си аз, че винаги мога да разчитам на теб!



В един офис постъпила на работа нова секретарка. Единт ден тя видяла, че ципът на шефа е разкопчан и тактично казала:
- Сър, вратата на казармата е отворена.
Шефът решил да се пошегува и на следващият ден казал на секретарката си:
- Госпожице, когато видяхте, че вратата на казармата е отворена, дали случайно не видяхте и един млад войник да стои на пост?
Секретарката отговорила:
- О, не, сър! Видях само един изтощен дребничък ветеран, който седеше отчаяно върху две смачкани торби!



Директор инструктира друг директор по телефона как да смени цветовата настройка на монитора:
- Сега натисни "ОК"!
- Натиснах го. А! Иска да рестартира. Да се съглася ли?
- Не веднага! Иначе какъв авторитет ще имаш...



Началник се кара на подчинен:
- Не те ли е срам! Закъсняваш два часа! Аз на твое място изобщо не бих се показал на работа в такъв случай...
- Вие - да. Но аз, за разлика от вас, съм съвестен и идвам.



Съобщение:
На конкурса за най-честен бизнесмен бяха присъдени една втора и две трети награди.
Първа награда остана непродадена.



- Вчера началника ме наказа, защото съм ходил на мач в работно време!
- А той откъде е разбрал?
- Беше до мене на трибуната.



- Господин началник, може ли да си взема отпуска?
- За какво ти е бе, Петров? И без това бюрото ти е точно до прозореца?



Един шеф към друг:
- За всеки случай, ако ми хрумне нещо интересно, съм си сложил химикалка и тефтер в леглото.
- Аз за това имам секретарка в леглото.



Шеф към подчинен, който видимо страда от мухмурлук:
- Пак ли си пил през почивните дни?
Служителят:
- Пил съм, но ако плащахте нормално тук, щях и да мезя.



В седем вечерта служител си слага палтото и тръгва да излиза от офиса.
- Взимаш си половин почивен ден? - пита шефът.
- Не, отивам да обядвам...



Секретарката:
- Шефе, дойде писмо от нашия филиал в Сахара. Пишат, че положението с водата при тях е катастрофиално.
Шефа:
- Само се чудят за какво да се оплакват.
- Не бих казала, вижте - марката на плика е закачена с кламер.



Човек влиза в кабинета на шефа си, качва се на бюрото му и започва да танцува.
В този момент влиза негов колега и му казва:
- Стига бе Тошко! Пошегувахме се, не си спечeлил джакпота...



Тагове:   началници,   вицове,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Благодаря за дозата смях,
31.12.2010 14:19
весело изкарване на празника :))))))))))))))))))))))))
Валя
цитирай
2. gothic - Валя, весел и на теб! И повече усм...
31.12.2010 14:29
Валя, весел и на теб! И повече усмивки през новата година :)
цитирай
3. ketcakuatl - Късмет и любов, това са нещата които ...
31.12.2010 15:06
Късмет и любов, това са нещата които най-много променят живота на човек!
цитирай
4. gothic - Имам любов. . . значи имам и късмет! ...
31.12.2010 15:13
Имам любов...значи имам и късмет! Да се изсипят и върху твоята глава :) Весели празници!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15706901
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930