Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 15:30 - - Който сам се пази и Господ го пази, - казала монахинята и нахлузила презерватив на свещта.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1636 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една монахиня отива при игуменката на манастира и й казва, че ще напуска манастира. Игуменката я пита:
- Защо, дъще, ще напускаш манастира?
- Ами майко, ще ставам проститутка.
- Каквооо?!
- Ще ставам проститутка.
- Ох, аз чух протестантка. - си отдъхва игуменката.



Монахиня споделя с игуменката:
- Снощи се разхождах в градината, когато градинарят ме хвана, хвърли ме на земята, и... искам да се покая.
- Отивай да изядеш десет лимона - заповядва игуменката.
- Това ли ми е покаянието?
- Не, но това ще изтрие доволната усмивка от лицето ти - отвръща игуменката.



Свещеникът се обръща към всички, които са изпълнили църквата:
- Вие искате да помоля Бог да изпрати дъжд и да спаси вашите насаждения. Но това няма да стане - Бог помага само на тези, които вярват в него. А вие всички сте дошли за дъжд, но нито един от вас не си е взел чадър...



Пристигнал папата на посещение в София и се качил на едно такси за да разгледа забележителностите. Не след дълго решил и той да покара малко таксито, сменили се те с шофьора и продължили обиколката. По едно време ги спира полиция. Полицаят поискал документите, папата му отговаря:
- Ти не ме ли познаваш? Аз нямам, паспорт ето диадемата и жезъла.
Погледал го полицаят, помислил дълго, пък решил да се обади на своя шеф.
- Шефе, да знаеш кой спрях?
- Кой си спрял, да не си спрял някой депутат?
- Не бе шефе, много по-голям от него.
- Да не е министър-председателя или президента?
- Не, още по високо ниво.
- Бе ти да не си спрял Дядо Господ?
- Ми сигурно ще е той след като папата го вози.



Двама мъже хванали две монахини и почнали да ги изнасилват. Едната започнала да се моли:
- Господи, прости им, те не знаят какво правят...
Другата се обадила:
- Не знам за твоя, но моя много добре знае какво да прави!



След 30 години едни съученици се би ли събрали на банкет. Имало много лекари, учители, техници, инженери и един свещеник. По едно време един от учителите попитал:
- Василе, кажи ми честно, има ли бог или не?
Свещеникът въздъхнал и отговорил:
- Нека да не си говорим за работа!



- Днес младите момичета разказват страшни неща по време на изповед - оплаква се свещеникът на свой колега. - Чак косата да ти настръхне!
- Къде ви е шапката по време на изповед? На главата?
- Не, в скута!



Поп пътува в самолет. До него отива стюардесата.
- Да ви донеса минерална вода?
- Не, ако може сто грама гроздова.
На пет километра от земята:
- Да ви предложа нещо?
- Сто грама гроздова.
На седем километра:
- Да ви донеса гроздова?
- Не, искам чаша минерална вода.
- Защо? Нали досега на ракия я карахте.
- Близо съм до шефа.



Върви си попът по селския път и насреща му се задава една мома, която го поздравила:
- Добра среща, дядо попе.
- То срещата е хубава, ама мястото е лошо...



Един мъж вървял през една тъмна гора. В тъмното видял светлинка.
Отишъл там и видял един женски манастир. Почукал на вратата и излезнала една млада монахиня:
- Добър ден, ще можете ли да ме приютите за тази нощ?
- Ами аз не мога да решавам такива работи, ще извикам игуменката.
- Добър ден, ще можете ли да ме приютите за тази нощ?
- Да, но само за тази нощ.
Влиза вътре, настанява се и чува стъпки пред вратата на стаята си.
Той се прави на набожен и застава на колене пред леглото:
- Господи, ти ме приюти, ако ме нахраниш ще ти бъда много благодарен.
Подават му една паничка с храна.
- Господи, ти ме приюти, ти ме нахрани, ако ме напоиш ще ти бъда много благодарен.
Подават му едно шише ракия...
- Господи, ти ме приюти, ти ме нахрани, ти ме напои, ако ми бутнеш игуменката за една нощ ще ти бъда много благодарен.
В този момент игуменката отваря вратата и казва:
- Господи, не ме бутай, аз сама ще влезна...



По какво си приличат свещеника и коледното дърво?
Топките са само за украса.



Две монахини се качват на автостоп. След като стигат до манастира те слизат и питат шофьорката:
- Чедо, откъде имаш такава хубава и бърза кола?
- Ами, аз съм проститутка и ме чукат за пари.
След като отминала, двете монахини се спогледали и едната казала:
- Виждаш ли сестро, за какво се чукат жените, а не като нас - за бог да прости.



Отишли група студенти на пикник и замръкнали. Нямало къде да спят и отишли до близкия манастир. Отива водача им и пита игумена:
- Дядо игумене, ще ни пуснеш ли да преспим?
- Виж, мойто момче, - казал игуменът, - ще ви пусна ама ти уреди нещо за чукане и няма проблеми.
Настанили се те в трапезарията. Решили да си лягат и отива пак същия студент при игумена. Чука на вратата на килията му.
- Влез, влез.
Влезнал той.
- Лопни мандалото че влиза хлад.
Затворил той вратата.
- Какво стана? Кандардиса ли някое маце? - пита игуменът.
- Ама дядо попе, аз... нали разбираш, те... никоя не искаше... а и вече е късно... дай още по някое одеало да се завием и да си ходя...
- Късно е чадо, мандалото лопна...



Някаква жена се изповядва:
- Грешна съм, отче! Всяка сутрин се гледам в огледалото и си казвам "ах, колко съм красива!".
- Това не е грях, дъще моя. Това е заблуждение.



Отишъл попа при кмета и му се оплакал:
- Някой ми е откраднал колелото. Какво да правя?
Кмета го посъветвал:
- В неделя извърти проповедта към десетте божи заповеди. Когато стигнеш седмо "не кради" се спри за малко и огледай хората. Който си наведе главата той го е откраднал.
В понеделник кмета вижда попа си кара колелото.
- Е, как е попе? Кой го беше откраднал?
- Не бе! Аз като стигнах до шесто "не пожелавай жената на ближния", и се сетих къде съм го забравил...



На улицата върви някакъв човек и изведнъж се хваща за сърцето и пада на земята. Над него се надвесва свещеник и го пита:
- Вярваш ли в Триединния Бог - Отец, Син и Свети Дух?
Човекът едва-едва прошепва:
- Абе аз тука още малко и ще умра, а ти гатанки ми задаваш...



В един манастир дошъл за няколко дни монах от друг манастир. Още след първата сутрешна молитва обаче отишъл шашнат при игумена:
- Отче игумене, каква е тая работа! Всичките ви монаси пушат по време на молитвата!
- Е, ние си имаме разрешение от Светия синод.
- Ама как така? И ние питахме дали може да се пуши по време на молитвата и ни казаха, че не може.
- Зависи как питаш... Ние пък питахме дали може да се молим докато пушим.



Монахиня доверила на игуменката, че има грешни помисли и се чувства грешна.
Игуменката я препратила при местния епископ като й обяснила, че той е най-вещ по греховните въпроси.
Отишла монахинята при епископа, оплакала му се, че се чувства грешна, а той я успокоил:
- Съблечи се дъще, сега ще проверим.
Съблекла се тя, той хубаво я опипал и й казал:
- Дъще, няма външни белези, трябва вкараме грехометъра за най-сигурно.
Опънал я хубаво епископа и я пратил да си ходи пречистена в метоха. На вратата я посрещнала игуменката:
- Дъще, какво ти каза?
- Ами, пробва ме с грехометъра...
- ...ах, мръсника, а мен от две години ме лъже,че е развален и ме кара да го продухвам.



- Отче, какво ще стане ако наруша някоя от десетте Божии заповеди?
- Ще останат още девет, сине мой.


Тагове:   монаси,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demar - Ех, gothic, много духовни теми нищиш?
26.11.2010 15:49
Но както казват , не е важно кой на кого д*ха, важно е да има духовен живот.
цитирай
2. kometapg - Ех, тия божи служители! Посмях се ...
26.11.2010 16:08
Ех, тия божи служители! Посмях се доста! Поздрави!:)
цитирай
3. gothic - Мдааааа. Духовният живот.....
26.11.2010 16:57
Мдааааа. Духовният живот.....
цитирай
4. solinvictus - Супер!!!
26.11.2010 17:20
Супер!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15695175
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930