Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2010 06:00 - Докторите (за разлика от капитаните) винаги отлитат първи....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 863 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Двама луди седят в двора на лудницата до една шахта и броят:
- 9... 9... 9...
Минава един санитар и ги пита:
- Какво толкова броите?
А лудите го бутат в шахтата и продължават:
- 10...10...10...



Човек отива при психиатър.
- Докторе, имам сериозен проблем. Щом легна да спя и ми се струва, че някой лежи под кревата. Като се мушна под кревата пък ми се струва, че някой лежи отгоре. И така по цяла нощ: отдолу, отгоре, отдолу, отгоре. Не мога да спя, моля ви, помогнете ми.
- Този проблем е много сериозен - отговаря психиатъра - мисля, че лечението му ще трае около две години. Ще трябва да идвате три пъти седмично и ви гарантирам, че ще се излекувате.
- И колко ще струва това?
- Ами по 50 долара за визита.
Мъжът благодарил и си тръгнал. След шест месеца психиатъра го среща на улицата.
- Защо не дойдохте да се лекувате при мен? - пита той.
- За по 50 долара на визита?! Барманът в моя бар ме излекува само за 10 долара еднократно.
- Е как така?
- Ами посъветва ме да отрежа краката на леглото.



Няколко луди си направили автобус. Пътували си по пътя и един пътуващ в автобуса гражданин казал на шофьора:
- Може ли да карате малко по-бързо?
Шофьорът му отговорил:
- Като ти е толкова зор, ела ти да въртиш педалите !



Инспектират психиатрия. Проверяващият пита подготвен за изписване болен:
- Доволен ли сте от пребиваването тук?
- О, да! Много са добри! Положително и вас ще излекуват!
- Но аз съм министърът на здравеопазването!
- Не се притеснявайте, аз като влязох тук, бях президент на републиката!



Двама луди се сбиват по време на разходката и санитарите ги отвеждат при директора на психиатрията.
- Той е виновен! - крещи единият болен. - Казва, че е Наполеон, а много добре знае, че Наполеон съм аз!
- Не е вярно! - горещи се другият. - Аз съм Наполеон! Кажете му, докторе!
Директорът ги изслушва и отбелязва спокойно:
- Вие двамата кога ще се научите да се обръщате към мен с "Ваше императорско величество"?



- Докторе, съседите ме считат за луд, понеже обожавам кренвирши.
- Глупости! Аз също обичам кренвирши.
- Елате тогава вкъщи да ви покажа моята колекция!



На преглед при лекаря.
- Пиете ли?
- Не.
- Пушите ли?
- Не.
- По жени ходите ли?
- Не.
- Че как разпускате тогава?
- За какво да разпускам? Аз и не се напрягам...



Срещнали се двама психолози на улицата:
- Добър ден!
- И какво по-точно имаш предвид, като казваш това?



Психиатър прави забележка на пациента:
- Закъснявате! Тъкмо щях да започна без вас!



В училище за луди децата отиват при директора и му казват:
- Господин директор, учителката ни припадна!
- Що припадна бе, деца?
- Ами ние запяхме "Ний ша станем милиони!"



Лудите си правят културно събитие - литературно четене. Става един, чете някаква книга. Всички са във възторг - стават на крака, ръкопляскат. Само един мърмори:
- Абе хубава пиеса, ама много действащи лица...
В този момент влиза един санитар:
- Ей, психари! Кой е задигнал телефонния указател?



- Докторе, като ида на среща с мъж, направо не мога да му откажа. Още от първата среща, и - в леглото. После се чувствам ужасно, като някоя проститутка... Направете нещо!
- Мога да ви хипнотизирам, и чрез внушение ще направя така, че да можете да отказвате.
- Не бе, докторе, не ме разбрахте - направете така, че да не ми е кофти после.



Лекар-психотерапевт лекува болен с хипноза:
- Повтаряйте след мен: аз съм здрав, аз съм здрав, аз съм здрав...
И накрая:
- Сеансът струва двадесет лева.
Пациентът:
- Повтаряйте след мен: на мен вече ми платиха, на мен вече ми платиха...



Психиатър казва на пациента си:
- Няма какво да се оплаквате от комплекс за малоценност! Напротив, вие даже се надценявате!



- Значи, страдате от полови извращения?
- Не, наслаждавам им се!



Психиатърът пита пациента:
- И така, кога почувствахте удоволствие от това, че плащате данъци?



Психар влачи кашон. Санитар го пита:
- Абе Иване, кво е тва куче бе?
- Какво куче бе, това е кашон - не виждаш ли?
- О, да, извинявай. - казал санитарят.
След като си тръгнал психарят се обръща към кашона:
- Ей, Шаро, пак го изиграхме...



- Докторе, какво да правя? Мъжът ми е много нервен.
- Не му давайте да пие кафе.
- Опитах - става още по-нервен.



Някакъв човек отива на посещение в лудницата, и вижда всичките болни качени на покрива. Хващат някой, хвърлят го долу, а той се кефи докато пада...
Поглежда човека купчината трупове долу и им вика:
- Какво правите бе, идиоти!
- Ами играем си на самолети.
- А къде ви е докторът?
- Него го пратихме още с първия полет.



- Случвало ли ви се е някога да чувате гласове, а около вас да няма никого?
- Да, докторе, най-редовно.
- И кога се получава така?
- Когато говоря по телефона.







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Лудите май в някое отношения са п...
04.10.2010 06:06
Лудите май в някое отношения са по-нормални и от нас :)
цитирай
2. gothic - Дори,
04.10.2010 08:11
абсолютно вярно....В началото на 90-те години имаше някакво предаване по телевизията, Формула 3 ли беше, Вариант 3 ли....не помня. Там имаше един гостенин - психиатър. И водещата го запита колко са психически болните в България. Човекът цитира някаква цифра като клинични случаи и добави, че ако се вземат пред вид мании, депресии, психози, фобии и всякакви подобни леки психически разстройства, на практика няма здрав човек. С което съм напълно съгласен....
цитирай
3. bassplayer - Тъй ше е
05.10.2010 16:53
!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15714853
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930