Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 06:00 - Тук ще разберете кога горещата вана става непоносима...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1130 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Докторе какво ще кажете за заболяването ми?
- Трябва да се изчака седмица.
- А после?
- После - погребение...



В края на прегледа лекарят казва на пациента:
- А сега отидете до прозореца и извадете максимално навън езика!
След малко пациентът вижда, че докторът вече пише рецептата.
- Но вие въобще не погледнахте гърлото ми!
- Няма нужда, диагнозата ви е дископатия. А това с езика е за да дразня данъчните отсреща.



- Докторе, имам голям проблем. Хъркам.
- Знам, неприятно е. Сигурно жена ви не мигва по цяла нощ.
- Не, не е това, още не съм женен.
- Тогава какъв е проблема?
- Това, че вече от трета работа ме уволняват!



Събира се лекарски консулт:
- Ще лекуваме ли болния?
- Нека си живее...



- Докторе, защо резултатите от изследването ми са толкова лоши ?
- Колко платихте за тях?
- Сто лева!
- Е, драги, добрите резултати струват много повече!



- Докторе, вярно ли е, че здравето не може да се купи с пари?
- Кой Ви е наговорил тези глупости?



Питат дерматолог защо е избрал тази специалност.
- О, по три причини. Първо, моите пациенти не ме будят през нощта, второ, те не умират от тези болести. И, трето, никога не оздравяват...



Стар хирург съветва младия лекар:
- И така, колега днес е първата Ви операция. Бъдете концентриран и внимателен, иначе може да си порежете пръста...



Двама били заедно, на сутринта дамата пита:
- Скъпи, ти да не си анестезиолог?
- Да. Но как разбра?
- Ами нищо не усетих!



Пациент влиза в кабинета на сексолог и си сваля гащите. Доктора пита:
- От какво се оплаквате?
- Не се оплаквам, хваля се!



- Госпожо, нужна Ви е дълга почивка!
- Докторе, няма ли поне да погледнете езика ми?!
- Я да видя... И Вашият език - също!



Пациент при лекар:
- Докторе, не чувам нищо!
- Добре, сега ще Ви промия ушите!
След процедурата:
- Дължите ми 100$.
- Колко, 200$? - казал пациента!
- Ето, вече чувате прекрасно!



- Докторе, мисля, че имам високо кръвно.
- Кое Ви кара да мислите така?
- Ами комарите се пукат, като ме хапят.



Отива селянин в града на лекар и вика:
- Докторе, много ме боли крак.
- Събуйте се - вика доктора - ааау, трябваше да ги измиете тези крака!!!
- Абе и фелдшера на село така каза, ама викам първо да се допитам до специалист...



- Ало,бърза помощ ли е?
- Ако не псувате,да!



- Докторе, нещо не ми е наред с паметта! Каквото и да направя, и после забравям!
- Бихте ли дали назаем 500 лева!



- Докторе, за колко ще оздравея?
- За няколко стотака...



- Докторе, страдам от безсъние.
- Ще ви изпиша нешо за подобряване на потентността.
- От това ще спя ли по-добре?
- Не, но вашето безсъние ще е много по-приятно!



Смутен младеж към доктора:
- Докторе, един приятел има съмнение, че има венерическо заболяване.
- Случва се, свалете гащите и покажете приятеля.



Доктор дава съвет на пациент:
- И всеки ден взимайте по една гореща вана!
На другия ден пациентът връхлита в кабинета на доктора:
- Не става, не мога да взимам всеки ден гореща вана...
- Защо?
- Защото на шестия литър ми става лошо...





Гласувай:
9



1. vilidimova - :)))
30.08.2010 09:38
"- Докторе, страдам от безсъние.
- Ще ви изпиша нешо за подобряване на потентността.
- От това ще спя ли по-добре?
- Не, но вашето безсъние ще е много по-приятно!"
.........................................................................
КАКТО ВИНАГИ - ТОЧНА ДИАГНОЗА!
.....................................................
ХУБАВ ДЕН, ГОТИК!
цитирай
2. gothic - Това си е факт, нали? Хубав ден и на ...
30.08.2010 10:15
Това си е факт, нали? Хубав ден и на теб :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15691313
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930