Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2010 14:00 - Колкото доктори, толкова и мнения. Само некрологът е един...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1306 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В леглото:
- Докторе, докторе... а започна само с опипване на пулса...



- Докторе, какво да правя, ако температурата ми се качва?
- Продавайте я! Следващият!
- Докторе, не съм наред с корема...
- Закопчайте си палтото и никой няма да разбере! Следващият!
- Докторе, нощем не мога да заспя...
- Ами спете през деня! Следващият!
- Докторе, нещо за главата...
- Благодаря, имам си! Следващият!
- Докторе, нещо ми звъни в ушите.
- Не отваряйте! Следващият!
- Докторе, никой не ми обръща внимание.
- Следващият!



На преглед при доктора:
- Свалете си гащите, ще ви меря температурата.
- Ама защо?
- Имаме само ректални термометри...
След малко лекарят вади термометъра:
- Висока температура! 39.5!
- Бре... и то на сянка!



Лекарят нарежда на болния:
- От днес минаваш само на хляб и вода, никакво пиене, никакви жени, никакви забавления...
- И докога така?
- Докато не ми платиш сметката.



На много хора живота значително се е подобрил благодарение на лекарствата.
Например - на фармацевтите....



Девиз на кардиолозите - "умри веднъж, но от сърце!"



Девиз на травматолозите: "Счупеното носи щастие!"



- Докторе, страхувам се, че умирам!
- Глупости. Това е последното нещо, което ще направите.



Говорят си двама лекари:
- Имам пациент, който според всички прогнози е трябвало да умре още преди 10 години. А той още е жив!
- Е, какво да се прави... Ако болният иска да живее - медицината е безсилна...



Лекарят предупреждава пациент:
- Внимавай! Както си я подкарал, няма да доживееш до смъртта си!



Посред нощ в дома на главния лекар на една болница звъни телефона. Обажда се дежурният лекар:
- Шефе, гори пети корпус. Пожарната е тук и гаси.
Главният лекар става бързо и паникьосан звъни в пожарната, за да разбере ситуацията. Обажда се дежурният офицер:
- Лоша работа докторе! Пожара го изгасихме, обаче в помещението е имало десет човека, шест от тях успяхме да спасим, обаче останалите четири не можахме.Главният лекар:
- А стига бе!? Пети корпус е моргата!



В аптека клиент пита тихо и срамежливо:
- Извинете, да имате препарат срещу срамни въшки?
- Да. Колко?
- Не знам, не съм ги броил.



- Докторе, след операцията ще мога ли да бъда баща?
- Ще можете, но само духовен...



- Докторе, започнал съм да ставам сомнамбул. Разказват ми, че ставам нощем и страшни неща правя в съня си. А пък аз нищо не помня. Какво да правя?
- Ами като начало започни да разпръскваш кабърчета около леглото си...



Жена при стоматолог. Лежи и зяпа, а стоматолога бърника нещо в устата и. Звънва телефона на жената. Един път, втори, трети...
Накрая на стоматолога му писва и вдига телефона:
- Ало, ти кой си!
- Мъжът й!
- Аааа... Виж сега какво, аз ей сега ще свърша, после тя ще се изплюе и ще ти се обади...



- Докторе, вярвате ли в...
- Телепатията? Не, изобщо!



Пациент пита с надежда:
- Докторе, ще живея ли?
Докторът (учтиво):
- Интересувате се дали има живот след смъртта?



Докторът пита първокласник:
- Някакви оплаквания от уши и нос?
- Да, пречат ми като си обличам пуловера.



Един габровец решил да спести пари за преглед и като срещнал доктора на улицата, го попитал:
- Докторе, ти какво правиш като настинеш?
Докторът, също габровец, отговорил:
- Кихам.









Гласувай:
7



1. vilidimova - Хахаха...
27.08.2010 14:36
"Докторът пита първокласник:
- Някакви оплаквания от уши и нос?
- Да, пречат ми като си обличам пуловера."
................................................................
Този отговор съм го чувала и аз :)))
цитирай
2. gothic - То и синчето ми е казвало така :)
27.08.2010 15:12
То и синчето ми е казвало така :)
цитирай
3. thetrooper - Страхотни попадения:)
27.08.2010 16:46
Страхотни попадения:)
цитирай
4. injir - Нали сте чували обяснението на д...
27.08.2010 22:31
Нали сте чували обяснението на доктора , когато случаят има летален край:,, Направихме всичко възможно, ама , на - пациентът умря!,,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15707277
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930