Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2010 14:00 - Смях от лекарските кабинети...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1486 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В кабинет "Уши, нос, гърло":
- Докторе, благодаря Ви, че ми помогнахте за проблема със слуха. Колко Ви дължа?
- Десет лева.
- Колко, двайсет ли?
- Трийсет, трийсет.



- Докторе, трябва да ви разочаровам - споделя пациентът, - вече бях при трима лекари и техните диагнози за моето заболяване не съвпадат с вашата!
- Възможно е, при аутопсията ще видим кой е бил прав!



- Обича ме, не ме обича, обича ме, не ме обича, обича ме, не ме обича...
- Докторе, оставете на мира зъбите ми!!!



Мъж отива при лекар на профилактичен преглед.
- Пиете ли?
- Не!
- А пушите ли?
- Не!
- Не ме гледай с тази идиотска усмивка, пак ще ти открия нещо!



- О, главата ми! Какво ще ми дадете за нея, докторе?
- И да ми я подариш, не я искам!



Психиатър към пациента:
- За първи път ли сте при мен?
- Да.
- Странно, като ви гледа човек не би повярвал.



Лекар говори на пациент, убеждавайки го да откаже цигарите:
- И какво ви кара всеки ден да пушите по две кутии?
- Нищо не ме кара, доброволно си ги пуша.



Пациент отива на зъболекар и му се оплаква:
- От дълги години пуша, зъбите ми пожълтяха, жена ми казва, че съм грозен, и започна да се дърпа от мен. Можете ли да ми помогнете, докторе?
- Ами трябва да откажете цигарите - друго средство няма.
- Изключено!
- Тогава носете кафява вратовръзка - да е в тон със зъбите!



Маниак на преглед при психиатър. Психиатърът:
- Кажете ми какво е това - две колелца, две дръжки, а по средата гвоздей?
- Ами, това е някакъв очилатко, а между очите му са забили пирон!
- Не познахте. Ножица.
- Забили са му ножица?! Баси маниашкото!



В болницата карат мъж с нож, забит между лопатките. Докторът в приемната съчувствено го пита:
- Боли ли ви?
- Само когато се смея.



Човек отива на лекар. Влиза в кабинета и казва:
- Докторе, имам проблем! Никой не ми обръща внимание.
Докторът:
- Да влезе следващият!



Мъж и жена влизат в кабинета на зъболекар.
- С упойка или без упойка? - пита лекарят.
- Без упойка! - твърдо решава мъжът.
- Браво! - казва зъболекарят. - Най-после се появи един храбър пациент!
- Сядай на стола, скъпа - казва мъжът.



Доктор към пациент:
- Имам за вас една лоша, една добра и една великолепна новина. С коя да започна?
- С лошата.
- Вместо десния ви крак сме отрязали левия!
- А добрата?
- После отрязахме десния, но се оказа, че той е бил здрав!
- А великолепната?
- Един пациент от съседната стая иска да купи обувките ви!



- Докторе, ям като свиня, работя като вол и се уморявам като куче! Какво да правя?
- Отде да знам, да не съм ветеринар!



Отива един пациент при лекаря.
- Докторе, страдам от загуба на паметта.
- От кога? - попитал лекарят.
- Какво от кога?



Две бабички си приказват:
- Миче, пък Пена умря.
- Да умря, ама я лекуваха професори.



Отива един скелет на зъболекар. След прегледа пита:
- Е, как е?
- Абе, зъбите са ви добре, но венците...



Въпрос: Колко психоаналитици са нужни, за да се смени една крушка?
Отговор: Зависи от детството на крушката.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vilidimova - :)))
13.08.2010 14:11
"Човек отива на лекар. Влиза в кабинета и казва:
- Докторе, имам проблем! Никой не ми обръща внимание.
Докторът:
- Да влезе следващият!"

Самата истина! И много жалко...
цитирай
2. анонимен - тези вицове са по-скоро тъпи:)
13.08.2010 14:25
тези вицове са по-скоро тъпи:)
цитирай
3. doriana - " Забили са му ножица?! Баси ...
13.08.2010 14:35
" Забили са му ножица?! Баси маниашкото!"

Баси маниашкото!!!
:)))))))

цитирай
4. ckarlet - Обичам да чета или да ми разказват ...
13.08.2010 15:25
Обичам да чета или да ми разказват вицове, Gothic!
Твоите ми харесаха и ме накараха да се посмея!
Хубави почивни дни ти желая!
цитирай
5. gothic - Тъпи....
13.08.2010 16:16
Баси маниашкото!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15717041
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930