Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 14:00 - Време е да се разделим със света на изкуството...
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 866 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В операта:
- Татко, защо мъжът в черно бие тази леля?
- Не я бие, детето ми, това е диригентът.
- Тогава тя защо така пищи?




Говорят си двама естрадни певци:
- Как е?
- Издадох диск.
- И? Продаде ли нещо?
- Да. Колата и апартамента.



Срещат се фолк-звезди:
- Знаеш ли, - казва едната - според проучванията, откакто излезе
новият ми клип продажбите на телевизори рязко са нараснали!
- Да... И аз продадох моя...




Съпрузи гледат криминален филм.
- Аз съм сигурен, че убиецът е Ален Делон!
- Ама той изобщо не участва в този филм!
- Така си и знаех, той винаги има отлично алиби!



Мъж и жена в театъра:
- Скъпи, този на първия ред не е ли Иван Вазов?
- Мила, но той е умрял отдавна!
След няколко минути:
- Скъпи, не е! Видях го да шава!




Две мишки ядат лентата от филма "Отнесени от вихъра" в мазето на едно кино в София. Едната мишка пита:
- Как ти се струва?
- Ами, да ти кажа честно, книгата ми хареса повече...



По време на репетицията балерина изпълнява пред режисьора "Умиращият лебед".
- Как беше? - пита балерината след изпълнението.
- Бедната птица! - въздиша режисьорът.




Християнин пита евреин:
- Вие имате ли такива хубави религиозни празници, като нашите - Коледа, Великден, Гергьовден?
- Разбира се! Имаме чудесни религиозни празници - Песах, Шавуот, Ханука, Нощта на раздаване на "Оскарите"...



Какво си мислят музикантите в една група докато свирят?
Барабанистът: Леле какъв завързан и готин ритъм свиря и какви брейкове праскам!
Китаристът: ...а леле майко какви жици, какви рифове праскам - всички мацки са мои!
Вокалът: Пея като змей - височини, низини - жесток съм, нема проблеми с мадамите!
Клавиристът: Леле какви пръсти кърша, кви сола, хармонии - мамата си трака!
Басистът: До-до-до-до, сол-сол-сол-сол...




Художник продава картина. Клиентът го пита:
- Това какво е?
- Крава пасе трева.
- А къде е тревата?
- Кравата вече е изпасла всичко.
- Къде е кравата тогава?
- Да не е луда да стои където няма никаква трева...




Питат малко момиченце:
- Каква искаш да станеш, когато пораснеш?
- Фолк певица.
След десет години.
- Искаш ли да станеш певица?
- Не.
- А защо?
- Малки са ми гърдите.




Утро. В леглото режисьор и млада актриса. Събуждат се, той се опитва да я прегърне, а тя му залепя една плесница с думите:
- Идиот, защо не каза веднага, че си режисьор на анимационни филми?!




Каскадьор към киноактьор:
- Здравейте! Аз съм Вашият дубльор. Ще Ви замествам в опасните сцени.
- Супер. За начало отидете у нас и разкажете на жена ми, къде съм бил миналата нощ.




Режисьор към актьор:
- Извинявай, но каскадьорът се е разболял, така че ще се наложи сам да изядеш тази супа.




Келнер към кинозвезда:
- Мисля, че някъде съм ви виждал.
- Може би в киното?
- Може би, а в кое кино ходите?




Между холивудски звезди:
- Не се представяй за лейди! Ти дори не знаеш коя е баба ти!
- Права си, за баба ми се разправят най-различни неща... Някои дори твърдят, че си ти...




Между писатели:
- Една дама ми сподели, че чела във влака моя най-нов роман и пропуснала 6 спирки!
- Интересно? Как е могла да заспи толкова дълбоко по време на движение?! 




Джентълмен казва на дама, негова съседка:
- Мадам, вчера чух Вашето пеене.
Тя, изчервявайки се:
- О! Просто убивам така малко време!
- Избрали сте перфектното поразяващо оръдие, мадам.




Млад актьор най-после получава роля, като трябва да произнесе фразата: "Белогуев, подай ми меча". Приятелите му казват:
- Няма начин да не кажеш "Бело*уев".
На другия ден на представлението, той произнася: "Белогуев" и поглежда победоносно приятелите си на първия ред - "Подай ми х*я"!






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15644221
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031