Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2010 06:00 - Право седи, криво съди
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 484 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Не ви ли е срам на стари години да откраднете мобифон?!
- Господин съдия, на млади години нямаше!



Съдията към подсъдимия:
- Твърдите, че белегът на главата на тъжителя е по наследство?
- Да, г-н съдия. Дядо ми е бил много буен и аз съм като него.



В съда съдията разпитва една жена:
- На колко години сте?
Тя мълчи.
- Ще ми кажете ли на колко години сте?
Тя пак мълчи
- Имайте предвид, че колкото повече мълчите, толкова по-възрастна ставате.



Свидетелят се заклева да каже истината и съдията го пита:
- Вие очевидец ли сте на престъплението?
- На престъплението не, господин съдия, но на слуховете - да.



Прокурорът:
- Престъплението е извършено със замах, професионализъм, прецизност...
Обвиняемият се обажда:
- Колкото и комплименти да ми правите, пак няма да си призная!



Американска кино звезда попаднала в съда в Италия.
Преди процеса провела следния разговор с адвоката си:
- Ами аз не знам италиански, как ще отговарям в съда?
- Няма проблем. Отговаряш на съдята само със "Si senior" и другото остави на мене.
След делото кино звездата попитала адвоката:
- Всичко наред ли е?
- Да, но ти каза едно "si" в повече и сега си съпруга на съдията...



Надпис на мафиотски гроб:
"Спи спокойно, Джузепе, фактите не се потвърдиха."



Един дядка бил обвинен, че е изнасилил 20-годишно момиче.
Дядото си е наел млада и хубава адвокатка да защитава интересите му.
Адвокатката на обвиняемия се обръща към съдията с думите:
- Погледнете господин съдия, така както съм хванала в ръцете си тоя овяхнал клон на моя клиент, мислите ли че може да направи нещо с него?
А дядото казва шепнешком на адвокатката:
- Пусни ме, че ще изпуснем делото...



Следовател към обвиняем:
- Имате ли алиби за времето на престъплението?
- Да, в каква валута го искате?



- Не помислихте ли за вашата стара майка, когато извършихте кражбата?
- Помислих, но нямаше нищо подходящо за нея.



Жена отива при мъжа си в затвора:
- Децата вече започват да питат?
- Какво? Къде е татко ли?
- Не! Къде си заровил откраднатото...



Съдията пита подсъдимия:
- Имате ли адвокат?
- Не.
- Не мислите ли, че ще е по-добре, ако наемете?
- Не, мисля да говоря истината...



- Господин съдия, невинен съм!
- По-рано съдили ли са Ви?
- Никога. Това е първата ми кражба.



Съдия към обвиняемия:
- Нали предишния път ви казах, че не искам повече да ви виждам тук?
- Казах им аз на полицаите, но не ми вярват нещо.



- Обвиняеми, защо откраднахте колата?
- Много бързах за работа.
- Тогава защо не се качихте на автобус?
- Нямам книжка за автобус...



Прокурoрът:
- Подсъдимият е извършил престъпление с изключителна дързост, ловкост и фантазия.
- Няма какво да ме хвалите. Нищо не признавам!



Съдията:
- Вашата жена се оплаква, че постоянно я държите в страх.
- Няма такова нещо господин съдия...
Съдията(шепнейки):
- Кажете ми, като мъж на мъж, как успявате?



Съдията:
- Трябва да се опитате да станете друг човек.
- Вече се опитах, но ме затвориха за подправяне на документи.



В съда:
- Обвиняеми, защо сте откраднал парите, а бижутата сте оставил?
- Господин съдия, сега говорите точно като жена ми...



Съдия обявява присъдата - 20 години затвор. Обвиняемият:
- Но аз съм на 78 години.
- Няма да искаме от вас невъзможното - ще излежите, колкото можете.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15641889
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031