Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2010 14:00 - Моля призовката да ми се изпрати по-бързо, тъй като в момента местя местожителството си на друго място.
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 959 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Господин съдия, твърдя че съм абсолютно невинна! - казва обвиняемата.
- Но в показанията на свидетелите е записано: "Обирът е извършен от красива, интелигентна, очарователна..."
- О, в такъв случай това наистина съм аз!



В бара си говорят двама бизнесмени:
- Как мина последната сделка?
- Всичко ми взеха! Направо гол ме съблякоха!
- Е, аз ти казвах, че са мутри безподобни, пък ти - юридически лица, та юридически лица!



- Как ще обясните, че сте убили жена си с пет изстрела?
- На шестия пистолета засече.



- Ех, как обичам така да си стоя с въдица в ръката, да нямам никакви грижи...
- За стоене - стой си, обаче вътрешният правилник не позволява въдици в килиите!



- Обвиняеми, шестима свидетели пред съда потвърдиха, че точно вие сте извършили обира! - казва съдията.
- Господин съдия, ако знаете на мен какви ми ги наприказваха за вас шейсет души, ама аз не им вярвам!



В съда питат подсъдим измамник:
- Вярно ли е, че сте укрил данъци така, както разказа преди малко обвинителят?
- Не, по друг начин ги скрих, но и неговият метод заслужава внимание.



Затворник получава писмо от жена си:
"Мили мой, реших да посея марули в задния двор. Кога е най-подходящото време?"
Тъй като знаел, че охраната на затвора чете писмата, мъжът отговорил:
"Мила моя, каквото и да правиш, не пипай нищо в задния двор. Там скрих парите." Седмица по-късно се получило следното писмо: "Мили мой, няма да повярваш какво се случи онази вечер - дойдоха някакви мъже с лопати и прекопаха целия заден двор."
Затворникът отговорил с друго писмо: "Мила моя, сега е най-подходящото време да посееш марулите."



- Кой е там?
- Пощальонът. Нося ти призовка.
- Ама аз вече съм изслужил.
- А сега и ще излежиш.



Затворник разсъждава:
"Странна работа е това законът... Откраднах един хляб и ме осъдиха, и сега какво - всеки ден ми дават по един хляб безплатно."



Разследват някакъв:
- Откъде имаш пари да си купиш "Мерцедес"?
- Имах BMW, продадох го, дадох още малко пари и си го купих.
- А откъде имаш пари за BMW?
- Имах Фолксваген, продадох го, дадох още малко пари и го купих.
- А как го купи тоя Фолксваген?
- Продадох си Лада-та, доплатих още малко...
- А откъде взе пари за Лада?
- Продадох Москвич-а.
- А тоя Москвич с какви пари го купи?
- Продадох един мотоциклет и доплатих малко.
- А как купи мотоциклет?
- Продадох велосипеда, доплатих...
- И с какви пари го купи тоя велоспиед?
- Е, него го излежах вече.



Някаква дама отишла в оръжейния магазин да си купува пистолет.
- За защита ли, госпожо? - попитал я продавачът.
- Не, за защитата ще си наема адвокат.



В килията докарват нов затворник. Той весело поздравява съкилийниците и им казва:
- Момчета, не се притеснявайте - аз съм за малко, само за една седмица.
- За какво си в затвора?
- Заклах жена си, после тъщата, а после застрелях и тъста.
- И за това ти дадоха само една седмица?
- Не, другия петък ме бесят.



Двама бягат по улицата и мъкнат торби с пари, а зад тях ги гони полицията. Единият вика на другия:
- Казах ли ти аз - като забогатееш, веднага ти се появяват някакви проблеми...



Жена на свиждане на мъжа си в затвора:
- И се постарай да направиш по-добър тен, защото казах на всичките ни приятели, че си в командировка една година в Африка.



Началникът на затвора разхожда журналисти на посещение и им хвали програмата за ограмотяване на затворниците. Отваря някаква килия и сочи затворника вътре:
- Ето този е нашата гордост! Беше съвсем неграмотен, преди да дойде тук за пръв път. А сега излежава вече втора присъда за фалшифициране на документи!



Съдията :
- Не си кривете душата, Иванов! Мога да ви докарам трима човека, които са ви видели да крадете прасето на съседа си!
- Аз пък мога да ви доведа триста, които не са ме видели!



- Моля да бъда съден при закрити врати.
- Защо?
- Хремав съм.



Из съдебните книжа:
"И обърнете внимание на този факт: на моите забележки той цинично отговаряше с мълчание."




- Какво е последното ви желание? - обръща се прокурорът към осъдения на смърт.
- Да ви върна същия въпрос.








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikma - :)
26.03.2010 15:29
:)))
цитирай
2. gothic - !!! :)
26.03.2010 15:29
!!! :)
цитирай
3. divna8 - Здравей :)))))))
26.03.2010 19:50
Успя да ме разсмееш....:))))))
Подозирах си аз, че забогатее ли човек и го "погват" проблемите...:)))))))))))
Весело да ти е и на теб, приятнавечер...
цитирай
4. gothic - Глей ти. . . аз съм беден като църк...
26.03.2010 23:26
Глей ти...аз съм беден като църковна мишка и пак имам проблеми. Да се не надяваш :) лека нощ :)))
цитирай
5. анонимен - http://toto2.rtabg.eu/
27.01.2011 23:11
Е това не можах да го разбера как става ! Ти можеш ли да ми обясниш ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15716101
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930