Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 06:00 - " Съпругата ми започна да краде пари от джобовете ми, и то обществени пари..."
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
3



- Защо набихте съседа си?
- Защото иначе сега щяхте да питате него защо е набил мен.



Съдия пита обвиняем:
- В какво сте обвинен?
- Че съм напазарувал за Коледа по-рано, ваша светлост.
- Но това не е престъпление! Колко рано е било, когато сте пазарували?
- Преди магазинът да отвори.



Един мъж кандидатствал за работа в една компания. Секретарката го пита:
- През последните 5 години не сте променяли постоянния си адрес, защо изведнъж го напуснахте?
- Получих амнистия.



Човек гледа телевизия. По телевизора тече програма на някаква марка чай. Рекламното изречение е "Ето вече 150 години ние събираме най-добрите сортове чай...."
На другия ден човека отива в магазина и купува една кутия от този чай. Излиза от магазина и тръгва към дома си. Изведнъж зад ъгъла изскача някакъв бандит.
Човека с ужас крещи:
- Какво, какво искаш от мен?!
А бандита му отвръща:
- Ето вече 150 години ние събираме най-добрите сортове чай.



Килията на рецидивистите в строго охраняван затвор. Всички рецидивисти стават един по един и казват:
- Джон обича Мамбо!
- Джек обича Мамбо!
- Сам обича Мамбо!
- ...
- ...
- Всички ние обичаме Мамбо!
Намръщен негър в другия край на килията мърмори:
- А Мамбо ви ненавижда всичките!



В съда. Съдията:
- Подсъдими, вие сте убили вашият пощальон с водопроводен ключ...
Вик от залата:
- Мамка му! Гаден педал!
Съдията:
- Тихо! След това сте убили продавача на вестници с лопата...
Вик от залата:
- Ах ти, скапаняк...
Съдията:
- Тихо! След това сте убили млекаря с брадва...
Вик от залата:
- Да се затриеш, дано!
Съдията:
- Разбирам, че сте ужасени, но все пак, моля ви за тишина в залата.
Вик от залата:
- Нищо не разбираш! 10 години живеем с тоя педал врата до врата. Когато имах нужда от водопроводен ключ, лопата или брадва, тоя гад винаги казваше: "Нямам, нямам!"...



- Обвиняеми, какво можете да добавите към защитата си?
- Нищо, господин съдия! Всичките си пари вече ги дадох на адвоката.



- Защо сте си наели толкова млад адвокат?
- Струва ми се, че процесът ще се проточи...



- Нима не се досещате, че обвиняемият нарочно ви е накарал да отидете в безлюдния парк?
- Досещах се, но не очаквах, че ще грабне чантата ми и ще побегне...



- Моля подсъдимият да каже дали се признава за виновен! - казва съдията.
- Не мога да ви кажа, господине, защото още не съм изслушал показанията на свидетелите.



Ловджийте в едно село съдят крьчмарите.В сьда сьдята пита ловджийте:
-За какво ги сьдите тия хора бре?
На което те отговарят:
-Ами заради виното и ракията,които изхвърлят в гората.
-А те какво ви пречат?-пита сьдята.
В отговор получават:
-Аааа още не сте разбрали,че зайците като се напият,пребиват кучетата ни!



В съда се води дело за изнасилване.
Жертвата влиза по минижуп, съдята я оглежда и казва:
Предлагате да минем направо към огледа на местопрестъплението ли.



" Признавам се за виновен и искам да бъда наказан, за да ми доиде акълът. А ако не ме пратите в затвора, ще се оженя..."

" От опит знам, че когато жена ми заговори против чуждите мъже, значи е започнала връзка с друг мъж..."

" Законната ми жена си има съпруг, с когото живее, както тя казва, щастливо, поради, което аз нямам нищо против..."



В съдебната зала бай Иван подсъдим. Съдийката се обръща към него:
-Бай Иване, казаха ми твои съседи, че ти си се гаврил с козичката си.
-Кой, аз ли ма? Не съм се гаврил, аз я ебах.
-Нямаш право. Това е същото.
-А мога ли да я заколя и да я изям?
-Можеш.
-А бабата мога ли да я заколя и да я изям?
-Не можеш.
-А мога ли да я наеба?
-Можеш, бай Иване.
-Значи мога да заколя бабата и да еба козичката.
-Обратно бай Иване, обратно.
-Другарко съдийке,напиши ми на едно листче кое се яде, кое се ебе, утре като те срещна да знам какво да те правя.



- Господин съдия! Възмутен съм от постъпката на обвиняемия! И то не толкова затова, че е откраднал, а защото е откраднал повече от мене...



Съдята:
- Къде бяхте между четри и пет?
Обвиняемият:
- Ходех на детска градина...



В съда. Дело за изнасилване. Потърпевшата:
- Та, господин съдия, четвъртият бе най-груб и ...
- Чакайте малко, нали бяха само двама - прекъсва я съдията.
- Да де, двама бяха, ама докато виках за помощ дойдоха и още двама.



В съда:
- Обвиняеми, как се казвате?
- Христо, без "а".
- Но в Христо няма "а"!
- И аз това ви казах...



Съдията към присъстващите в съдебната зала:
- Този, който продума, ще бъде изгонен от съда!
- Само така! - провиква се обвиняемият.



Адвокат в съдебната зала:
-Все пак да не забравяме,че това е само една проста кражба...
-Проста ли? - прекъсва го подсъдимия. Я се опитай и ти да откраднеш нещо!






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15713611
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930