Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 06:00 - На подсъдимата скамейка
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
1



- Какви бяха мотивите ви, за да извършите престъплението? - пита съдията.
- Господине, за обясненията съм си наел адвокат. Аз съм по работата.



Двама бивши затворници минават край затвора.
- Виж, вдигнали са стената с още два метра - казва единият.
- И какво от това? - отговаря другият. - Ако пожелая, пак мога да вляза вътре.



Съдията:
- Защо разбихте магазина?
- Защото имах проблем!
- Какъв?
- Ключов...



- Обвиняеми - казва съдията, - вие сте толкова интелигентен човек, а...
- Съжалявам, господин съдия, че не мога да ви отговоря с подобен комплимент. Нали се заклех да говоря само истината!



- Разкажете подробно как се случи всичко.
- С удоволствие, господин съдия. Седяхме си спокойно на бара и изведнъж Пешо ме ръгна с една вилица. Аз, на шега, му плиснах в лицето халба бира, той ме тресна с бутилка по главата, а аз го цапардосах с един стол... И изведнъж - такъв скандал!



Подсъдимият казва на прокурора:
- Но аз изобщо не съм виновен! Невинен съм!
- Всички казват така...
- Ето, виждате ли, значи съм прав!




- Значи така - пита съдията. - Излиза, че сте откраднали не само пари, но и скъпоценности!
- Да, сър. Мама ме е учила, че щастието не е в парите!



Разпит на заподозрян в полицията.
- Познат ли ви е този нож?
- Да, познат ми е.
- Охо, ще си признаеш ти! И откъде ти е познат?
- Ами вече трети ден ми го показвате.



Двама затворници разговарят в килията:
- Тук съм, защото печатах пари.
- Значи не си подправил банкнотите както трябва!
- Напротив, бяха без грешка. Моделът се оказа фалшив.



- Подсъдими, защо не се откажете от обирите? Знаете, че след всеки взлом ви залавят...
- Е, нека не преувеличаваме, господин съдия. Чак пък след всеки!



- Обвинен сте, че сте откраднали една домашна патица - казва съдията.
- Това беше дива патица, господин съдия!
- Откъде разбрахте?
- Трябваше само да видите колко се измъчих, докато я хвана!



Инспектор мъмри директора на затвора:
- Охраната е много лошо организирана. Просто е невероятно, че през последните две години не е избягал нито един затворник!
- Много е просто. Всяка сутрин чета на затворниците вестниците с новините за това, което става от другата страна на стените на затвора.



- Обвиняеми, трябваше веднага да предадете намереното портмоне в полицията!
- Ами аз отидох още същия ден, но в полицията нямаше никой.
- Тогава защо не отидохте на следващия ден?
- На следващия ден в портмонето вече нямаше нищо.



Съдията:
- Напомням ви да говорите истината, цялата истина и само истината! Е, какво имате да ни кажете?
- Ами какво да ви кажа при такива ограничения?



- Подсъдими, имате ли да кажете още нещо като смекчаващи вината обстоятелства?
- Имам. Моля да бъде взета предвид младостта на моя адвокат.



- Искам да осъдя съседа си за обида! Нарече ме хипопотам!
- И кога стана това?
- Преди две години.
- А защо чак сега се сетихте да го съдите?
- Ами чак вчера видях по телевизията какво е хипопотам.



В далечния Север е извършено престъпление. Полицията разпитва заподозрян ескимос:
- Какво правихте през нощта от петнадесети ноември до трети април?



Надзирател в затвора казва на шефа си:
- Затворникът от 58 килия силно ме тревожи. Вече трета нощ не спи в килията си...



По време на сухия режим в САЩ млад съдия се консултира по телефона с по-опитен свой колега:
- Предстои ми дело, в което подсъдимият е обвинен в контрабанда на спиртни напитки. Как мислите, колко трябва да му дам?
- Два долара за бутилка и нито цент повече!



Адвокатска пледоария в съда:
- Да, вярно е, моят подсъдим е откраднал пет хиляди лева. Но моля да вземете под влияние сегашната инфлация! Само за седмица тези пари са се обезценили двойно и от това той е понесъл сериозни загуби!





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15647768
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031