Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2009 06:00 - Как сте с главата след снощния запой?
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1035 Коментари: 3 Гласове:
2



Двама приятели се срещат след празниците:
- Как си, как прекара Нова Година?
- Не знам, още не са ми разказали.



Ако след дълбок запой станеш със страшен махмурлук, идеш в банята да се поизмиеш, и не се видиш в огледалото - не се плаши!
Ти просто си станал неотразим.



Стоят двама и пушат. Единият вика:
- Абе ще взема да откажа пушенето... Вчера толкова лошо ми стана, направо не мога да ти опиша.
- А ще зарежеш ли и пиенето?
- Не, не ми беше чак толкова лошо.



След дълъг запой някакъв пияница се обажда на "точно време" по телефона. Слуша го известно време и изкрещява:
- А месеца? Кой месец бе?



Разговор между приятели:
- Знаеш ли, че е полезно да се ходи бос?
- Наистина е така. Винаги ме боли глава, като се събудя с обувки!



Телефонно запитване проведено сутринта след 31 декември, даде следните резултати:
2% от запитаните от говори с "Да",
3% - "Ало",
а останалите 95% имаха затруднения с отговора.



На сутринта след празника пред блока със вой спира линейка, от нея изскача доктор и се засилва по етажите. Звъни на врата, отварят му и пита:
- Вие ли сте викали лекар-махмуролог?



След Нова година един пиян върви по улицата, и пита един минувач:
- Как да стигна до гарата?
- Значи, тръгваш оттук все направо...
- Ясно. - прекъсва го пияния. - Никога няма да стигна дотам значи...



...събуждам се сутринта след страшен запой, и гледам - нищо ми няма!
Лежа си кротко в канавката, якето ми го няма, дънките ми ги няма, портмонето ми го няма, часовника ми го няма... Абе изобщо - нищо ми няма!



- Сестро - моли болният, - дайте ми някакви приспивателни хапчета!
- За съжаление свършиха, но ако искате, мога да ви дам моето плюшено мече...



Махмурлия, събуждаики се сутринта, застава пред огледалото, щрака с пръсти и се чуди! Жена му, минаваики покрай него го пита:
-Пешо, какво правиш?
-Аааа, верно бе, Пешо беше!



Късно през нощта мъжа се връща пиян в къщи.
Жена му стои на вратата на кухнята с точилка в ръката.
Той я гледа и след кратка пауза казва:
- А ти все готвиш ли готвиш...



Сутрин, след бурна пиянска вечер мъж се събужда с тежък махмурлук. Жена му шета около него и гледа с нещо да му угоди.
- Искаш ли кафенце?
- Не-е-е!
- Една водчица да ти сипя?
- Не-е-е-е!
- А да ти дам една целувчица?
- Давай! Може пък и да повърна...



Млада учителка се явява в час със силен махмурлук. Едва говорейки, пита учениците:
- Деца, какъв урок имаме с вас?
- Математика, госпожо!
- Добре, тогава диктувам задача:
"Две млади, интелигентни жени, изпили по една бутилка водка. Пита се в задачата, за какъв хикс им е трябвало след това да пият и червено вино?"



- Няма лошо без добро - разяснява един на приятеля си. - Например, лошият навик да се наливаш с водка вечер води до добрия и полезен навик да пиеш минерална вода сутрин.



Един пияница звъни на приятел след тежка вечер:
- Брато,пусни си чешмата да видиш какво питие са пуснали!



- Коя бира е най-добра?
- Сутрешната.



Ако сутринта на първи януари четката за зъби не може да ви влезе в устата, значи това е четката за дрехи, а не за зъби.



- Извинете, имате ли зелев сок?
- Не, ще имаме другата седмица.
- Ама аз сега имам махмурлук!
- Можем да ви предложим нещо, от което махмурлукът ви ще продължи до другата седмица.



Срещат се двама приятели след тежка пиянска вечер и единият пита:
- Снощи пак препи жестоко!
- Защо мислиш така, пита другият.
- Ами,  като те видях за последно ти беше застанал пред пощенската кутия, пусна 2 лева, погледна си часовника и каза:
- "Ейй, пак съм отслабнал с 3 килограма!"



И за финал - още нещо тематично от нашите фински приятели и съмишленици - веселяшката фолк метъл банда KORPIKLAANI.


 Beer Beer

From evening to morning
And morning and evening
I wanna drink
Something stronger than a man
From evening to morning
And morning and evening
I wanna drink
"cause that"s what I am
Beer, beer
I want beer
From beer I get really drunk
Beer, beer
I need more beer
So much I pass out
For beer I"m working
For beer I"m fighting

For beer I"ll do
Whatever I have to
When drunk I"m talking
When drunk I"m joking
When drunk I can be as I"ve
Always wanted to be






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Добро утро!
19.10.2009 09:14
Добро начало на седмицата е, да се започне със смях!
Весела седмица Пламка! И по-кротко с пиячката...
цитирай
2. gothic - Танче,
19.10.2009 13:35
нема страшно бе...виж финските юнаци за кво пеят :)
цитирай
3. gothic - И един бонус:
19.10.2009 14:12
Събужда се един пияница и какво да види, облечен в сатенена пижама, до главата му чаша с кафе и бележка:
- Скъпи, закуската е на масата в кухнята. Става много озадачен и в коридора среща сина си и го пита:
- Я, ми кажи снощи какво е станало.
- Ами, какво - отговорило момчето:
- Снощи ти както винаги се прибра пиян на тапа, оповръща всичко наоколо, с мама едвам те замъкнахме до спалнята, тя взе да те съблича, за да те сложи да спиш, но когато понечи да ти разкопчае панталоните, ти я блъсна и и каза: "Ръцете долу, аз съм женен!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15692566
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930