Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2009 06:00 - He drinks a Whiskey drink, he drinks a Vodka drink - He drinks a Lager drink, he drinks a Cider drink
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1041 Коментари: 4 Гласове:
3




Старшината :
- Защо минахте на червено?
Пияният шофьор :
- Защото от бялото получавам киселини.



Докарват в районното пиян. Той се възмущава :
- Искам да знам защо сте ме докарали?
- Докаран сте тук като участник в пиянско сбиване - му отговарят.
- А-ааа, това променя нещата ! - възкликва пияният, потривайки ръце. - Кога започваме?



Пиян мъж влязъл в бар и си поръчал уиски, като казал, че празнува развода си. Барманът му сипал и го попитал:
-Като гледам отдавна празнувате?
-Да, от двайсет и пет години...



Връща се шефът в офиса петък следобед и вижда, че подчинените му си пийват биричка и си лафят.
- Нали съм казал, че по време на работа не може да се пие.
Един от подчинените:
- Че кой ти работи..петък следобед е...



Пиян се качва в автобуса и заговаря един от пътниците :
- Ти знаеш ли по какво се различава твоето сако от джунглата?
- Не.
- В джунглата има много маймуни, а в твоето сако само една...



-Господине, не трябва да пиете толкова много. Пиенето ще скъси живота ви наполовина.
-Това няма никакво значение, докторе. Защото аз пък виждам всичко двойно.



Някакъв мъж се прибира у дома от среща с любовницата. Обаче целия вони на парфюма й.
За да се маскира малко, минал през една кръчма и ударил набързо няколко ракии.
Прибира се, жена му го подушва подозрително и казва:
- Ти да не мислиш, че ще ме заблудиш, бе? И с десет парфюма да се полееш, пак ще позная, че си пил!



- Господине, след като пихте, защо не дадохте на жена си да седне зад волана и да кара колата?
- Господин полицай, аз може и да съм пиян, но това съвсем не означава, че съм луд!


- Ние със жена ми имаме уговорка - единия ден ходя до магазина аз, на другия пазарува тя.
- И какво, доволен ли си?
- Ами да - единия ден пием, на другия замезваме.



Един пияница се прибира в 5 сутринта след цяла нощ пиене с приятели. Вижда кукувичка на прозореца и я пита:
- Кукувичке, кукувичке, колко ми остава да живея?
В този момент от прозореца се показва жена му и му отговаря:
- От 3 до 5 секунди, докато намеря ютията!



Разговарят двама пушачи:
А, бе ти що толкова много пушиш?
Ами, за да ми стане белият дроб черен!
Е, що бре?
Е, ти представи си с два черни дроба какво пиене ме чака....



В завод за алкохол умира щатният дегустатор и пускат обява, че търсят нов. Явява се алкохолик, окъсан, мърляв... Директорът на завода се чуди как да го отпрати. Правят му тест. Дават му чаша, той опитва и казва:
- Бяло вино, мускат, тригодишно, северен склон, отлежало в метални цистерни.
- Правилно.
Друга чаша.
- Червено, каберне, осем години, югозападен склон, дъбови бъчви.
- Правилно.
Директора се вижда в чудо и намигва на секретарката си да направи нещо. Тя носи чаша с урина. Алкохоликът опитва:
- Блондинка, 26-годишна, бременна в третия месец. И ако не ме вземете на работа, ще кажа от кого!



Мъж се прибира пийнал и хлопа по залкючената врата:
- Отвори!
- Няма да отворя - отговаря отвъре жена му.
- Отвори!!
- Няма да отворя!
Трети път - Отвори!!!
- Няма да отворя! Ти сърцето ми разби.
- Аз и вратата ще разбия.



На две жени мъжете им били алкохолици. В един момент мъжът на едната спрял да пие. Среща, я другата и пита:
- Ти, какво направи, че твоя спря да пие? Другата отговорила:
- Гледай сега, взех една умряла вмирисана котка, накиснах, я в една кофа ракия, моя като видя това толкова се погнуси, че спря пиенето.
Другата жена направила същото, но като влезла в стаята, що да види, мъжа и изтисква котката и нарежда:
- Моля ти се котенце, пусни още малко!



Събужда се един пияница и какво да види, облечен в сатенена пижама, до главата му чаша с кафе и бележка:
- Скъпи, закуската е на масата в кухнята. Става много озадачен и в коридора среща сина си и го пита:
- Я, ми кажи снощи какво е станало.
- Ами, какво - отговорило момчето:
- Снощи ти както винаги се прибра пиян на тапа, оповръща всичко наоколо, с мама едвам те замъкнахме до спалнята, тя взе да те съблича, за да те сложи да спиш, но когато понечи да ти разкопчае панталоните, ти я блъсна и и каза: "Ръцете долу, аз съм женен!"



 

Жена чака мъжа си - пияница, да се прибере и да му се навика. Като влиза той в къщи и вижда жена си, ядосана и казва:
- Жена, спокойно чакай да ти кажа какво намерих, а тя любопитна:
- Казвай, бързо!
А, той:
- Утре, давай сега да си лягаме.
На сутринта жената с нетърпение чака да се събуди мъжът. Когато станал той, тя го попитала:
- Казвай, бързо сега какво намери?
Той:
- Еееее, да знаеш каква хубава кръчма намерих....



Пиян мъж се качва в Такси:
- Към нас, ако обичате.
- Къде по-точно? - попитал таксиметровият шофьор.
- В хола!



- Какво Ви кара да пиете?
- Нищо не ме кара. Аз съм доброволец.



- Довечера сме у нашите.
- Добре, мила.
- Да не вземеш пак да се напиеш?
- Тогава за какво ще ходим?!



Мъж се прибрал пиян в къщи посред нощ. Жена му била в спалнята, от където чула как се отваря вратата на хола и изведнъж, я стреснал трясък на счупено стъкло.
- Какво направи бе, пиянде?!?
- Счупих аквариума.
- Защо, какво ти е  виновен?
- Да се научат веднъж завинаги тия скапани риби да не ме лаят!



И накрая, за финал на тамата - една "тематична" песен :)))))



Korpiklaani - Vodka

Vodka, you"re feeling stronger
Vodka, no more feeling bad
Vodka, your eyes are shining
Vodka, you are the real MAN
Vodka, wipes away your tears
Vodka, removes your fears
Vodka, everyone is gorgeous
Vodka, yeah vodka

Drinking is good for you,
Soon you are unconstrained
Drinking is good for you,
Here comes the womanizer
Drinking is good for you,
Not anymore lonesome
Drinking is good for you,
And you will feel awesome!!

Out of respect for nature,
Our vodka and drinkers.
Promising, that the vodka
We reserve, is as pure as it was
Thousands of years ago

Vodka, you"re feeling stronger
Vodka, no more feeling bad
Vodka, your eyes are shining
Vodka, you are the real MAN
Vodka, wipes away your tears
Vodka, removes your fears
Vodka, everyone is gorgeous
Vodka, yeah vodka

Drinking is good for you
Soon you are unconstrained
Drinking is good for you
Here comes the womanizer
Drinking is good for you,
Not anymore lonesome
Drinking is good for you,
And you will feel awesome!!
Drinking is good for you,
Soon you are unconstrained
Drinking is good for you,
Here comes the womanizer
Drinking is good for you,
Not anymore lonesome
Drinking is good for you!!

Raaah!

Vodka, you"re feeling stronger
Vodka, no more feeling bad
Vodka, your eyes are shining
Vodka, you are the real MAN
Vodka, wipes away your tears
Vodka, removes your fears
Vodka, everyone is gorgeous
Vodka, yeah vodka

Drinking is good for you,
Soon you are unconstrained
Drinking is good for you,
Here comes the womanizer
Drinking is good for you,
Not anymore lonesome
Drinking is good for you,
And you will feel awesome!!
VODKA!
 









Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добро утро!
12.10.2009 08:00
Тия риби верно много гюрюлтия вдигат!:)))
Успешна седмица!
цитирай
2. gothic - Добро да е!
12.10.2009 11:40
Имаше един подобен. Клатушка се едно пиянде и край него минала едно коте. Той светкавично се навежда, сграбчва го, извива му врата и го захвърля. Възмутени граждани го питат защо е осакатил животното а той - Мен ще ме разбие главата, а гадната котка с тия лапи -тряаас, тряаас, тряаас.....
цитирай
3. krotalka - Ха наздраве Пламка!
12.10.2009 13:17
Ха наздраве Пламка!
цитирай
4. gothic - Танче,
12.10.2009 14:31
малко е рано, ама наздраве! И до дъно!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15695961
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930