Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 14:00 - Чукотка - словото и звукът
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1329 Коментари: 5 Гласове:
7



Чукчата носи в милицията един долар:
- Намерих паспорта на Джордж Вашингтон!



Седи си чукча вкъщи, изведнъж - на вратата се чука.
Чукчата казва на жена си:
- Това, навярно е геологът. Идва да си иска парите, които му дължа. Кажи му, че съм отишъл в тайгата, а аз ще се скрия под леглото.
Отваря жената. На вратата стои геологът. Казала му тя, че мъжът и е в тайгата, а геологът вади бутилка и казва:
- Жалко, че го няма, аз исках да си пийнем с него. Какво ще кажеш с теб, да си пийнем.
Седнали те, изпили водката и се хвърлили в леглото.
Чукчата лежи под кревата, слуша какво става отгоре и си мисли:
"За тая работа, трябва да му счупя главата на тоя геолог, а аз през това време се разхождам из тайгата..."



Чукчи видяли по телевизията как Карпов и Каспаров играят шах, харесало им, решили и те така. Издялали си фигурки, седнали, подпрели глави дълбокомислено, седят, мълчат. По едно време единият преместил една
фигура и казал:
- Мать!
Другият помислил, преместил друга фигура и отговорил:
- Отец!



Един чукча се уволнил от казармата и като се прибрал в селото, приятелите му го питали:
- Кажи, ти ли беше най-глупавия в казармата?
- Не, имаше един арменец, той беше много по-глупав.
- ?!
- Две години спяхме легло до легло и той през цялото време мислеше, че съм жена.



Изпратили чукча на разузнаване. След три дни се връща, изпокъсан, мръсен с рани навсякъде. Командирът пита:
- Е, как е?
- Другарю командир! Пехотата не може да мине, само с танкове може.
- А кавалерия?
- Не, само с танкове!
- Защо?
- Там на моста има две зли кучета!



Чукчата се връща от Москва. Събира всички в палатката и им разказва:
- Там има чудни вкусотии! Например - белени домати в буркан.
- Ти яде ли?
- Не, главата ми не влезе в буркана.



Чукча се подписва и поставя три кръста. Питат го:
- Така, първият кръст за името, вторият за фамилията, а третия за какво е?
- Кандидат на науките!



Чукча отива на гости в съседното село при приятел. Пред иглуто на приятеля седи опната кожа от бяла мечка. Чукчата пита:
- Колко пъти стреля в него?
- Десет!
- А, колко пъти го уцели?
- Нито веднъж!
- Е, от какво умря?
- От смях!



Ескимос иска да се настани в хотел, но на рецепцията му казват:
- Много съжаляваме, но нямаме свободни стаи.
- А някой свободен хладилник тогава?



От командировка в Москва към Сибир се прибират руснак, евреин и чукча. Руснакът изпил всичките си пари в Москва и се чуди как да се напие. И рекъл на чукчата:
- Чукча вие сте древен и мъдър народ. Аз ще ти задам един въпрос, ако ми отговориш аз ще ти дам една рубла, ако не, ти ще ми дадеш една. Какво е това мъничко червеничко с зелена дръжчица?
- Не знам! - отговорил чукчата.
Ама можеш ли да се напиеш с една рубла.
- Чукча вие сте древен и мъдър народ, хайде ще ти задам още един въпрос. Какво е това две мънички червенички с две зелени дръжчици?
Чукчата пак казал:
- Не знам!
- Две череши бе чукча- казал руснака взел парите и отишъл да пие.
След 1 час се връща клатушкай се и чува от купето евреина:
- Чукча вие сте древен и мъдър народ, хайде ще ти задам още един въпрос, и ако ми отговориш аз ще ти да една рубла, ако не ти ще ми дадеш една. Какво е това 564 малки червенички за 564 зелени дръжчици?



Отива чукчата да си прави изследвания в поликлиниката и носи трилитров буркан с урина.
- Да беше донесъл и куфар с лайна - мърмори медицинската сестра.
Чукчата се пресяга през вратата и вмъква от коридора куфар:
- Знаех си аз, че ще потрябва!



Донесъл чукчата свой роман в една редакция. Редакторът го прочел и му казва:
- Разберете, слабо е. Трябва да четете класика. Чели ли сте Достоевски, Толстой, Тургенев?
- Не! Чукча писател, не читател.



Върви си чукча с една обувка. Среща го полицай и го пита:
- Изгуби ли я?
Отговор:
- Не, намерих!



Чукча се оплаква на лекаря:
- Мой син нищо не яде! Не яде риба, не яде месо, не яде хляб, не яде масло...
- Защо така?
- Няма.



На един чукча му се повредил часовника и решил да го занесе на майстор-чукча. Отишъл при него и му казал проблема си. Майсторът отворил часовника и от него паднала една мъртва хлебарка. Тогава майсторът викнал:
- Ха! Часовник спрял защото механик умрял!



Чукча отива да служи като граничар. След тестване на умствените му способности го изпращат на пост на някакъв междуселски път.
Минава си службата. Седи си чукчата на поста. По едно време се задава трактор.
Вдига чукчата автомата и крещи:
- Стой! Кажи паролата!
В отговор се чува:
- Абе... я си таковай майката!..
Стои си чукчата и се чуди:
- Странно нещо... Толкова време съм на този пост, а паролата си е все една и съща.



Чукча отива на среща. Стои на ъгъла и чака мадамата. Чака, чака, по някое време вади термометъра, поглежда го и казва:
- Чакам до минус 40, и ако не дойде дотогава си тръгвам.



Един чукча се помолил на един пилот на самолет на да го откара до неговото село. Пилотът се съгласил, но го предупредил, че там няма летище и ще трябва да скочи от 150 м височина. Когато наближат селото, пилотът извикал:
- 150 м! Скачай!
Чукчата скочил, а помощник-пилотът попитал:
- Защо го излъга? Та ние сме на 1550 м!
Главният пилот отговорил:
- Предният път пак качих така един, само че той като скочи, 15 се качиха на неговото място - после цял ден ги карах по селата.



Седят двама чукчи и единият чете вестник. По едно време вдига поглед и с умен вид казва:
- Нещо ме тревожи Хондурас.
Другият:
- Ами, аз като ти казах да не го закачаш.



Един чукча изнася реч на партиен конгрес:
- Другари, преди Великата Октомврийска Революция ние, чукчите, изпитвахме две чувства - на глад и на хлад. Сега вече изпитваме три чувства - на глад, на хлад и на дълбоко удовлетворение.






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emil60 - Нямя начин!
21.08.2009 14:15
Благодаря, здравата се посмях!!!
цитирай
2. gothic - Удовлетворението
21.08.2009 14:37
верно беше дълбоко, Емо :)))))
цитирай
3. анонимен - Аз:))
21.08.2009 14:58
почти:)) умрях:)) от:)) смях:)) - сигурно не съм мечка!
:):):):)
Поздрав!
цитирай
4. gothic - tit,
21.08.2009 15:45
със сигурност не си :)))
цитирай
5. emalibg - Добро начало - давай още
05.11.2011 00:34
Ето предизвикателство Един чукча си купил "Волга" и я показва на останалите.
- Вижте, купих си нов кон…
Минават другите чукчи и цъкат: "Хубав кон, кожата му е здрава, очите му са големи…"
Идва шаманът, трябва нещо да каже, посочва ауспуха и заключава:
- Най-важното е, че е мъжки! Е, и още един Чукчата се закопчава, излиза от колибата и вика на жена си:
- Тичам за акушерка до града! Ще гледам до девет месеца да съм се върнал!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15689369
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930