Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 06:43 - Още евреи
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2450 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2009 06:44


Супер-ортодоксално еврейско семейство. Синът идва и казва:
- Искам да се оженя!
- Добре, как се казва избраницата ти?
- Пападопулос.
- Какво, гъркиня? В никакъв случай.
Отказва се. След време пак:
- Ще се женя.
- А тя как се казва?
- О"Брайън.
- Какво, ирландка! Не става.
Пак се отказва. След още няколко месеца пак идва.
- Тоя път вече ще се женя, каквото и да казвате!
- Добре, как се казва кандидатката?
- Голдбърг.
- Хм, еврейско име. Е, тогава сме съгласни, защо да не се съгласим. А как й е цялото име?
- Упи Голдбърг.
      Кораб в океана се натъква на айсберг и започва да потъва.
Капитанът, в безизходицата си, се обръща към пътниците:
- Някой да има някакви идеи какво да правим?
- Работи ли ви радиостанцията? - обажда се един евреин.
- Работи.
- Обаждайте се на брега и спешно продавайте кораба!
      Преди девети един евреин отива да се запише член на комунистическата партия. Приели го радушно, записали го и му дали една пачка позиви да ги разпространява.
Върнал се вечерта евреина и носи обратно над половината позиви.
- Какво става другарю, полиция ли имаше, та не можа да ги разпространиш?
- Абе, я се опитай ти да ги продаваш тия позиви...
      Каца един евреин на летището в Париж, взема такси и казва: - Откарайте ме в най-скъпия локал, с най-хубавите момичета. Пристига там и още от вратата вика:
- Търся Мишел, имате ли Мишел тука, много е спешно, трябва да я видя веднага...
Казват му:
- Господине, моля Ви, успокойте се. Да, имаме Мишел, тя е най-скъпо платеното ни момиче и обикновено е свободна, моля, изчакайте я.
Чака той и ето - по стълбите надолу бавно и с достойнство слиза Мишел - ослепително красива и сексапилна. Приближава го и му казва:
- Господине, търсили сте ме, аз съм на Вашите услуги, но трябва да Ви предупредя, тарифата ми е много висока, аз взимам $1000 за половин час.
- Няма значение, много е спешно, имам парите, да се качваме веднага.
Качват се те и евреина получава невороятния секс за $1000 за половин час и след това си тръгва. На другия ден се повтаря пак същото, влетява той в локала и пак спешно търси Мишел. Слиза Мишел, отново ослепителна и секси, и му казва:
- Господине, радвам се, че сте така настоятелен, но трябва да Ви предупредя - тарифата ми е същата и не приемам чекове или кредитни карти.
- Няма значение, много е спешно, имам парите, да се качваме веднага...
Качват се и нашия човек отново получава този неописуем секс за $1000 за половин час и си тръгва. На третия ден той пак влетява като на пожар в локала и отдалече вика:
- Къде е Мишел, трябва веднага да я видя.
Слиза Мишел в цялото си великолепие, още по-съблазнителна от преди и му казва:
- Господине, Вие ме учудвате, никой от клиентите ми не е идвал три дни подред като Вас и трябва да Ви предупредя - не давам отстъпки за обем, тарифата ми е пак същата.
- Няма значение, имам парите, да се качваме веднага.
Качват се те и той пак получава този неописуем секс от $1000 за половин час. Този път обаче Мишел не може да устои на любопитството си и му казва:
- Господине, моята класа не ми позволява да питам клиентите си такива неща, но никой досега не е идвал три дни подред. Кой сте Вие, от къде сте...
- От Тел Авив.
- Тел Авив! Колко се радвам, аз имам сестра там, може да сте чували за нея...
Нашия евреин я прекъсва:
- Да, знам, познавам сестра Ви, тя ми даде 3000 долара да Ви ги дам...
      Решили двама евреи приятели да се подстрижат, ама като всички евреи били малко стиснати и се чудели как да минат без пари...
Отишли при един възрастен бръснар, като мислели че нищо няма да им направи като не платят, щото е много стар.
Влязъл най-напред единия... подстригал го бръснаря, а той казал:
- Абе, шефе, има един проблем... нямам пари да си платя!
Бръснаря обаче извадил една пушка, опрял му я в главата и казал:
- Тогава сваляй гащите и се навеждай....
Така и направил. Излиза после отвън подстриган и казва на приятеля си:
- Давай, влизай и ти... няма проблеми!
И с другия се случило същото.
Вече подстригани и наебани и двамата си тръгнали мълчаливи по улицата... По едно време единия се престрашил и попитал:
- А бе пич, я ми кажи честно... тебе бръснаря еба ли те?
- Не, защо? - отвърнал другия.
- Странно... и мене не!
      Евреин учи сина си на бизнес. Казва му:
- Ето, представи си, че Моше Цимерман ни дължи пари и ги бави. Напиши му писмо.
Синът пише:
"Уважаеми г-н Цимерман. Според нашите архиви Вие ни дължите определена сума пари, която трябваша да ни върнете миналата седмица. Надяваме се, че само поради разсеяност сте забравили да ни я изпратите".
- Не така! - казва бащата. - Трябва по-кратко.
Синът пак пише:
"Г-н Цимерман, надявам се не сте забравили, че ни дължите известна сума пари".
- По-кратко! - коментира пак бащата.
Синът пак сяда да пише:
"Г-н Цимерман, върнете ни парите."
Бащата се ядосва и казва:
- Абе колко пъти да ти повтарям, че бизнес писмо се пише кратко. Ето така:
"Моше, кога?"
      - Исак, бебето ти яде един вестник!
- Нека яде, той е вчерашен.
      Какво е това: Отгоре цъка и отдолу цъка?
Евреин, изпуснал часовника си в тоалетната - часовникът цъка и евреинът: цък, цък - язък! цък, цък - язък!
      - Моше, откъде имаш такъв хубав часовник?
- Татко ми го продаде като беше на смъртното си легло.
      Мъж влиза в църква и се насочва право към изповедалнята.
- Отче, аз съм на 75 години, женен съм от 50 години и никога не бях изневерявал на жена си. Но снощи правих любов с две прекрасни 18-годишни близначки.
- Кога за последен път си ходил да се изповядваш, сине? - пита свещеника.
- Никога! Аз съм евреин.
- Тогава защо идваш и ми казваш това?
- Ама аз на всички го казвам!
      Един италианец и един евреин се срещат. Италианеца гордо казва:
- Ти знаеш ли, че като правиха оня ден разкопки в Рим, археолозите откриха телефонен кабел. Това показва, че по времето на римската империя сме имали телефони.
Евреина го изслушва и казва:
- А пък вчера когато правиха разкопки в Израел, археолозите нищо не откриха. Това показва, че по времето на римската империя ние сме имали мобифони.
      Хаим, който е емигрирал в САЩ, получава телеграма от братовчед си от Тел Авив, че чичо им Аврам е починал. Хаим не може да отиде на погребението, поради което телеграфира на братовчед си да направи нещо изискано за чичо им на погребалната церемония, като му изпрати сметката.
След известно време Хаим получава сметка за 200 долара и я изплаща с чиста съвест. На следващия ден отново получава сметка за 200 долара, и също я изплаща. На третия ден - отново получава сметка за 200 долара и я изплаща, но вече се обажда на братовчед си и пита какво става.
- Ами ти нали искаше да направя нещо изискано за погребението на чичо? Аз му взех смокинг под наем.
      Умира един евреин. Пращат друг евреин да съобщи новината на жена му. Той звъни на вратата:
- Тук ли живее вдовицата на Аронсон?
- Аз не съм вдовица.
- Да се хванем ли на бас?
      Вървят арменец и евреин в пустинята. Евреинът намерил торба със злато.
- Хайде да делим - казал арменецът.
- Аз я видях, за мен е!
След време арменецът намира торба с храна.
- Хайде да делим!
- Аз я видях, за мен е!
- Ще ти дам половината злато! - казал евреинът.
- Ще направя пазар и ще дойдеш да си пазаруваш - казал арменецът.
Отива евреинът и пита:
- Колко струва половината храна?
- Една торба злато.
- Много е!
- Пазар голям - избирай.
      Американец и евреин разговарят. Американецът се хвали:
- В нашия род имаме едно много умно момче - завърши гимназия с пълен отличен!
- И при нас има много такива.
- Ама после завърши и колеж с отличен!
- Нищо ново, при нас всеки е така.
- Стана световноизвестен професор!
- И нашите учени са много известни.
- Избраха го и за президент!
- Че и нашият президент е професор.
- Ей, вие евреите успеха за нищо го нямате бе! Ти господ ли искаш да стане?
- Защо бе, едно наше момче стана!
      Двама евреи попаднали в газовата камера. Единият констатирал:
- Газта се покачва!
Другият отговорил:
- Купувай, купувай!
      Съдили се евреин и арменец.
Делото завършило с десет години затвор за прокурора.
      Беден евреин всеки ден се молил на Бога:
- Боже, моля ти се, дай ми да спечеля от тотото голямата печалба, моля ти се!
И така цял живот. Дошло му времето, умрял, възкачил се на небето и упрекнал Бога:
- Боже, защо не ми даде да спечеля голямата печалба, така горещо и искрено ти се молих!
- Абе аз много исках, ама поне веднъж да си беше купил фиш, бе чадо мое!
      Двама евреи биват изправени за разстрел пред антисемитски отряд. Когато ги питат дали имат последни слова единият започва да ги псува, но другия веднага го сръгва в ребрата с думите:
- Шшт... Да не си създаваме неприятности!
      В един родилен дом объркали бебетата на негър, американец, германец и евреин. Извикиали бащите им да си ги познаят.
Негърът казал:
- Моето очевидно е онова черното.
Американецът извадил един долар и го размахал. Едно от бебетата протегнало ръчички и той рекъл:
- Ей това е моето.
Немецът влезнал и ревнал:
- Hail Hitler!
Едно от бебетата се насрало веднага и той казал:
- Това е еврейчето, другото е моето.
       



Гласувай:
0



1. boristodorov56 - Най-готиния виц, който съм чул:
08.06.2009 07:19
По улицата пиян евреин
и хвърля на ляво и дясно пари.
След него върви арменец -
събира парите и му ги връща.
цитирай
2. cocolina - чудесни вицове
08.06.2009 07:25
с изключение на последния
цитирай
3. pilcho - :)
08.06.2009 07:56
Този за изповедалнята е най-як!
цитирай
4. rosidi - Последния виц го чух малко по-различно
08.06.2009 09:22
В родилен дом евреин, арменец и негър - жените раждат заедно. В един момент от вътре излиза притеснена акушерката и съобщава, че в бързината са объркали бебета. Ако може да те да си ги разпознаят. Става евреина и казва:
- Аз ще съм първи!
Влиза и излиза с негърчето.
Възмутен негъра го пита - Защо? Очевидна е грешката.
Евреина отговаря:
- Ами ако се объркам и взема арменчето. Няма да си простя цел живот арменец в къщата си да гледам.
цитирай
5. gothic - Пак важи :)))))
08.06.2009 09:36
Пак важи :)))))
цитирай
6. mmagy - :))))))))))))))))))))
08.06.2009 14:14
весел ден
цитирай
7. malkiatprintz - :):):)
08.06.2009 14:34
:):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15709183
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930