Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2009 11:29 - Хумор и сатира на народите 1
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2998 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Двама сицилианци си говорят:
- И какво, сеньор Бертолучи изненада ли се като поиска ръката на дъщеря му?
- Аха, направо си изтърва пушката от изненада.



Турист на тихоокеански остров. Гледа - някакъв туземец яде кокосов орех. Пита го:
- Ей, в тая жега как не ви мързи да се катерите по палмите да берете орехи?
- Мързи ни, как да не ни мързи. Ама ние не се катерим - чакаме да духне вятър и да ги събори.
- Ами ако няма вятър?
- Е, в такива безветрени години казваме, че реколтата е слаба...



Връща се хайдушка чета от акция без резултат.
- Защо така, бе момчета?!, кара се главният войвода.
- Проблем, шефе! - казва по-малкия войвода. Тъкмо завардихме пътя, гледаме - отдолу иде чер арапин, а насреща му ние, сто юнака, сам-самички стоим, какво да правим!



Влиза китаец в американски магазин за хранителни продукти.
- Мозе мой купи един литър сиренце? - пита китаеца.
- Абе, китаецо - казва му продавача - ти от колко години живееш в Америка, че не знаш че сиренето се продава на килограми, а не на литри!
- Мой зивее 20 години тук и много обица сиренце - отговаря китаеца. Мозе купи един литър?
- Може, но ако си поискаш както трябва! - казва бакалина - ето стой ти зад щанда, все едно че си продавач, а аз ще ти покажа как да си поискаш.
Застанал китаеца зад щанда. Продавачът излязъл, почукал на вратата, влязъл в магазина и отчетливо попитал:
- Може ли да ми продадете един килограм сирене?
- Мозе! - отговорил китаеца, а шишенце носиш ли си?



Шопска максима:
- Работата и у сутиен да ми я турат, па нема да я пипнем!



Вуте и Геле се возили в тролея и по едно време се качил един негър.
- Геле, виж маймуна! - провикнал се Вуте.
- Аз не съм маймуна, господа. Аз съм студент - казал негърът.
- Брей... па и говори!



Андерсон отишъл в полицията да получи паспорта си.
- Къде сте роден? - пита го чиновникът.
- В Париж.
- Значи сте французин?
- Не, моите родители са датчани.
- Но вие сте роден във Франция, следователно сте французин.
- Значи, ако моята кучка се окучи в конюшнята, то нейните кученца трябва да бъдат наречени жребчета?



Двама каубои трябвало да пресекат България на коне. На влизане на границата единият предупредил другия да яздят много бързо, защото в България много се краде. На излизане на отсрещната граница вторият се оплакал на първия:
- Хем яздех бързо, и пак успяха да ми свият седлото.
Другият отговорил:
- Вземи мойто, на мен пък ми взеха коня...



Евреин, християнин и мюсюлманин си говорят:
- Аз имам пет сина. Още един да има да го сложа на вратата - и готов отбор по хокей.
- А аз имам десет сина. Още един да има да го сложа на вратата и можем да направим футболен отбор.
- А аз имам пет жени - още една да има да сложа в ъгъла, и мога да играя билярд.



Возели са в един самолет българина, американeца и французина, но самолета се разбил на един остров с канибали... Хванали ги канибалите тримата, и им казали, че ще ги изядат ако не успеят да разсмеят техния кон...
Минал американчето, и почнал вицове, едно друго, ама не успял, изяли го. Минал французина - бъзици, едно друго, ама коня не ебавал да се смее. Дошъл ред на българина. Отишъл той до коня казал му 2-3 думи и хоп и коня се пукнал от смях. Пуснали го да си ходи.... след 2-3 години пак самолет пак трима пича пак същия българин над същия остров... блъснал се естествено самолета и пак канибалите тръгнали да ги ядат, ама щели да ги пуснат ако разплачат коня на племето - той от 3 години не спирал да се смее... Пак не успели първите двама и дошъл ред на българина.
Пак отишъал той до коня и хоп - коня заплакал зацвилил и взел, че пукнал от мъка даже... Кво да се прави, пуснали го българина... Ама вожда го попитал:
- Абе я ми кажи как го направи това с тоя кон.
- Много просто - отговорил нашия - първия път му казах на ухото, че имам по голяма от неговата пишка, и той се пукна да се смее, ама втория път му я показах...



Американец и българин умират и попадат в Ада. Дявола им предлага да избират едно от двете: български ад или американски ад. Естественно грешниците се интересуват каква е разликата...
Дявола:
- В българския ад ще ядете по две кофи лайна на ден, а в американския само една кофа.
Съответно българина плюе на всичко и избра българския ад. Американеца иска по-доброто и избира американския ад.
След една година се срещат. Американеца:
- Ти, приятелю направи много лош избор! Аз сутринта изяждам една кофа лайна и цял ден съм свободен.
Българина:
- Нищо подобно. В нашия ад е българска работа - ту лайната не са докарали, ту кофите не стигат за всички...



Разговор между английски джентълмени:
- Прощавайте за въпроса, сър, но защо плувате в Темза със смокинг?
- Извинен сте, сър. Но ще ви обърна внимание на факта, че вие плувате, а аз се давя.



(Написаните с ГЛАВНИ букви реплики са с дебел глас, а с нормални - с тънък)
Имало един крокодил в Африка. Като видел мъж и му изяждал топките.
Решили американеца, турчина и Бай Ганьо да му видят сметката. Намерили го в една блато. Пръв отишъл американеца:
- ВЛИЗАМ!... излизам...
След това турчина:
- ВЛИЗАМ!... излизам...
Накрая Бай Ганьо:
- ВЛИЗАМ!... ИЗЛИЗАМ!
Крокодила:
- Ти пак ще се върнеш!



Разговор между баща и син:
- Тате, откъде са произлязли хората?
- От маймуните.
- Е, как така?
- Еми, така! Ето например арменците произлизат от маймуната Макакян, грузинците пък от маймуната Шимпанадзе, а руснаците - от голямата и силна маймуна Горилевич.
- Тате, а китайците?
- А, виж сега, маймуните са произлезли от китайците.



Горбачов, Рейгън и Тато ги извикал Господ. Първо повикал Горбачов. След малко руснака излиза и реве.
- Какво стана бе?
- Ами Господ ми каза, че ако не съм престанел да казвам на хората, че не съществува щял да хвърли едно топче и да натисне едно копче и БУМ! ТРЯС! няма Съветски Съюз...
Влиза Рейгън. След малко излиза и той ревящ:
- С тебе пък какво?
- Господ ми каза, че ако не науча хората си, че не всичко е пари и бизнес ще хвърли едно топче, ще натисне едно копче и БУМ! ТРЯС! няма Америка...
На ред идва Тато. След малко излиза и се хили като заклан:
- ?!?!?!?
- Ей, ебати майтапа!
- Какво бе?
- Ами Господ ми каза, че ако не науча българите да не крадат и да не произвеждат некачествени стоки и...
- Добре де и какво натам?
- "ми свих му топчето, а на копчето пишеше Made in Bulgaria!


















Тагове:   хумор,   народите,


Гласувай:
0



1. benra - хахахахаха
16.03.2009 11:36
благодаря, че ме разхили
цитирай
2. gothic - Стари, но златни :)))
16.03.2009 11:46
Стари, но златни :)))
цитирай
3. анонимен - :)))))
16.03.2009 11:54
Шопска максима:
- Работата и у сутиен да ми я турат, па нема да я пипнем!

tova e zlatno!!!:)
цитирай
4. gothic - И си е баш така :))))
16.03.2009 11:58
И си е баш така :))))
цитирай
5. miralyub - :)))))))))))))))))))))))))))))))))
16.03.2009 12:13
посмях се от сърце!
Тенкс и поздрави!
цитирай
6. krotalka - Пламенееееееееееее,
16.03.2009 12:48
всички са супер!
То в българския ад е така. Поне да се посмеем!
цитирай
7. gothic - Смееееех!
16.03.2009 12:57
Смееееех!
цитирай
8. gothic - Удоволствието е мое, френде!!!
16.03.2009 14:33
Удоволствието е мое, френде!!!
цитирай
9. cindy - Сетих се друг виц за юнаците
16.03.2009 15:13
Юнаците начело с войводата срещат други още по-юнаци и един пита войводата:
- А сега какво ще правиме? Ще се бием или ще се предаваме?
Войводата мъдро:
- Ние не се предаваме! Ще бегаме!
цитирай
10. gothic - cindy,
16.03.2009 15:26
юнашко си е. Не е смешно да избягаш. Смешното е да избягаш и да те гепат :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15681870
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930