Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 16:30 - Само за над 18 годишни
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2984 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2009 16:47


image

Мъж и жена излизат известно време заедно. Когато стигнали до секс, жената казала на мъжа, че иска да му каже нещо:
- Скъпи, аз от кръста нагоре съм като новородено.
- Не се притеснявай - казал той. - Аз от кръста надолу съм като новородено.
Жената си съблякла блузата и наистина - гърди почти нямала.
Мъжът си събул панталона и извадил огромен член.
- Какво е това? - възкликнала жената. - Нали каза, че си като новородено?
- Ами то си е така - 51 см. и 3,5 кг - отвърнал й той.


Двама приятели гледат картата. Единия пита другия:
- Знаеш ли къде се намира Дупница?
- Не. - зачудил се другия.
- На 3 сантиметра от Сливница.


Разликата между великото и смешното е... 30 сантиметра.


Две приятелки се срещат и започват да се хвалят:
- Виж, каква чанта си купих - от крокодилска кожа.
- И моята е от крокодил, но от кожата на оная му работа.
- И какво от това?
- Как какво, като я погалиш малко става на куфар!


Разговор между жени:
- Вчера излизах с един интелектуалец. Заведе ме на театър.
- И какво?
- А после ме заведе на изискано заведение.
- И след това?
- А после отидихме у тях.
- И там какво?
- И той си извади пениса...
- Какво е това "пенис"?
- Абе интелектуалците го имат... то е като кур, ама по-малко.


- Защо жените не могат да паркират?
- Защото все разчитат на някой мъж да им покаже колко е 30 сантиметра...


Влюбена двойка прави секс. След няколко минути яко чукане мъжът пита:
- Мила, би ли си разтворила малко краката?
Тя послушно ги отваря. След още няколко минути:
- Мила, ще си разтвориш ли още малко краката?
Тя пак ги разтваря още. И така няколко пъти, докато тя не застанала почти на шпагат. Накрая вече изнервена го пита:
- Абе ти какво, и топките ли си решил да вкарваш?
А той отвръща:
- Не бе, тях още одеве ги вкарах, сега се опитвам да ги изкарам.


Двама мъже пикаят в една тоалетна, единият нормално, а другия - като лейка. Първият запитал лейкаджията:
- Защо пикаеш така?
А той му отговорил:
- Защото снощи ми правиха свирка и затова.
- Ами какво от това, и на мене ми правиха, но си пикая нормално. - казал първия.
- Ми хубаво, ама мойта беше гнуслива и го държеше с две вилици.


Американски бизнесмен в Париж. Хотел "Риц".
Предавайки багажа си на пиколото, бизнесменът му нарежда:
- Когато се върна довечера ще имам нужда от разпускане. Искам в стаята ми да има осемнадесет годишна блондинка, каса с уиски, арфа и цукало!
Изненадан пиколото не съумява да запази самообладание, затова бизнесменът обяснява:
- Когато съм уморен от деловия ден и изпия бутилка уиски, все ми е едно да ли ще чукам 18 годишна блондинка или ще свиря на арфа, но цукало ще ми трябва във всички случаи!


Жена и мъж отишли на ресторант и докато вечеряли на мъжът му се доходило по малка нужда, при което казал на жена си:
- Жено аз отивам да пикая!
А тя отвърнала разгневена:
- Простак с простак, в ресторант сме бе, трябва да кажеш "Жено, отивам да се полюбувам на звездите"!
След малко мъжът се върнал и седнал на масата, и посегнал да вземе чашата с алкохол. Жена му го нахокала отново:
- Селяндур такъв, сигурно не си си мил ръцете след като гледа звездите, а ще пипаш чашата!
- Спокойно бе жена, аз държах телескопа с другата ръка!


Баща и син се прибират от зоологическата градина. Детето веднага тича при майка си и й казва:
- Мамо, мамо! В зоологическата градина видяхме, че между краката на слона виси нещо. Татко каза че е нещо.
- Ти сега иди и кажи на баща си че межу неговите крака виси "нещо", а между крата на слона виси каквото трябва.


Вуте и Пена решили да правят секс по френски. По някое време Вуте попитал:
- Пено, да те пазя ли?
- Как бе, Вуте! Нали се лижем?
- Да те пазя ли като повръщам, ма?


Най-сетне отговор на философско - богословския въпрос
"Къде се намира душата на човека"?
Под пикочния мехур. Изпикаеш се, и ти олеква на душата.


Младеж и девойка се натискат в полутъмен бар. Шепнат си нещо, и девойката пита бармана:
- Извинете, продавате ли презервативи?
- Не.
Младежът (с надежда):
- А вазелин?


Мъж отива на изследвания. След прегледите докторът му казва:
- Слушайте! При вас всичко е нормално, изследванията са отлични, само едно нещо не е наред. Вие имате най-малката пишка, която съм виждал някога!
Мъжът:
- Знаете ли, докторе, аз имам жена, три деца и отличен полов живот. Най-големият ми проблем, обаче е, когато трябва да си намеря пишката, за да се изпикая.
Докторът:
- А при половия живот!?
Мъжът:
- А, тогава не я търся сам...


- Може ли жена да забременее от разстояние?
- Може, ако това, от което забременява е по-голямо от това разстояние.


Двама приятели си говорят:
- Знаеш ли защо презрелите зелки се цепват отгоре?
- Не.
- Ами и на тебе да ти наврат такъв чеп у задника и ти ще цъфнеш, като нея.


Как да намери пъпа на жена?
Слагам пръст на гръбначия й стълб и започваме да го движим надолу.
Третата дупка е пъпът.


В спално купе на долните кушетки спят две възрастни дами. На горните обаче са настанени двама влюбени.
- Скъпа ела при мен да те гушна! - шепне младежа.
- Не мога! Ще събудим другите.
- Спокойно! Аз ще го просна между кушетките, и ти ще минеш като по мост по него.
В това време от долу се чува:
- Добре бе синко, а на връщане?


- Какво предпочиташ? - пита жена болната си приятелка. - Да изпиеш един горещ чай или да легнеш с мъж?
- Няма значение! Важното е да се изпотя.





















Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Зареди ме с весело настроение!
06.03.2009 17:57
Предлагам първия виц да послужи като тема за постинг! "Да си го намаля ли или не" Влизането в най-коментирани му е гарантирано. Малко трудно ще бъде със снимката, ама няма страшно...

Весела вечер Пламене!
цитирай
2. gothic - Има фотошоп бе, Танче! Балдъзата е ...
06.03.2009 18:05
Има фотошоп бе, Танче! Балдъзата е художник и го владее перфектно. Може да спретнем нещо ;)

Весела и на теб :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15690991
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930