Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2008 14:31 - Вицове за над 18 годишни 5
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1732 Коментари: 10 Гласове:
0



Момичета има всякакви - бели, черни, жълти, заразни...



- Вярна ли е старата мъдрост, че жената обича с ушите, а мъжът с очите.
- Да! Поза номер 54 от Кама Сутра- мъж гледа в ухото на жената.



Една баба отишла при лекаря и му казала:
- Моя дядо много лошо спи напоследък, моля те изпиши му сънотворни и виагра!
- Виагра пък за какво?
- Да не се върти насън.



Секс с презерватив: да съчетаеш безполезното с неприятното.



В леглото. Мъжът пита:
- Скъпа, свърши ли?
- Не още.
- Добре, свършвай, а аз ще изляза на терасата да изпуша една цигара.



Между приятелки:
- Всички мъже си мислят за едно и също!
- Не, има и гадове, които не си го помислят!



Майка пита дъщеря си:
- Сигурна ли си, че между теб и този младеж не е имало нищо?
- Разбира се, мамо! Даже и презерватив нямаше.



Диpектоp на мебелна фабpика отишъл в командиpовка в Паpиж. Вpъща се и разказва впечатления:
- Страшен град! Какви улици, какви магазини!
- А жените?
- О-о! Какви жени! Мечта! Разбират те от половин дума! Ето например аз - влизам в едно кафене, сядам на масата. При мен сяда една много красива мадама. Веднага се сети, че не знам и дума френски. Нарисува ми на салфетката чашка. Аз й налях шампанско. Нарисува цигара - дадох й цигара. Нарисува две танцуващи фигурки. Поканих я на танц, потанцувахме.
- А после?
- Нарисува легло...
- А ти?
- Хмм... и досега се чудя - как позна, че съм диpектоp на мебелна фабpика...



- Мамо, мамо, какво е онова дето му виси отдолу на коня?
- Хуй. С него той ебе кобилата. И не показвай с пръст, не е възпитано.



Една жена се разхождала сама през нощта из парка (това се случило през 1989г.). От храстите изскочил як мъж и се нахвърлил върху нея. Тя се разпискала:
- Милицияааа! Милицияаа! Милиция... мили, целия!



На едно студентско парти струдент задава въпрос на останалите:
- Кое е това нещо, което при Арнолд Шварценегер е голямо, при Ричард Гиър е малко. Мадона въобще го няма, а папата го има, но не го използва?
Всички започват да се кикотят. Студентът недоумяващо казва:
- Абе, на вас какво ви става. Вие какво си помислихте? То ставаше въпрос за фамилията!



- Пътят към сърцето на мъжа минава през стомаха.
- Много високо се целиш!



Между двама приятели:
- Според теб, може ли да се хване СПИН от ръждив пирон?
- Може, но има и по-приятен начин.



- А, това все още си ти! - каза тя, отваряйки очи...



Професорът:
- Спермата съдържа много глюкоза, въглехидрати - същите като в захарта.
Студентката:
- А защо тогава не е сладка?
Професорът:
- Защото, колежке, рецепторите за сладко се намират на върха на езика, а не дълбоко в гърлото.



Две семейства били заедно на палатки сред природата. Една вечер като се наканили да лягат, тъкмо угасили огъня и в тъмнината се родила идеята:
- Хайде тази вечер да се разменим на кръст - нали сме приятелски семейства, за една вечер само.
След размисъл всички се съгласили ...
На следващата сутрин в едната палатка се води разговор:
- На мен много ми хареса. А на теб?
- И на мене - то било много хубаво.
- Добре, хайде тогава да ходим в другата палатка да видим какво правят жените...



Двама в леглото. Момъкът предлага:
- Хайде да правим любов в поза 68!
- Това как е?
- Ами почти като 69 - ти ми правиш минет, а аз ще имам да ти давам.



Презервативи MACH-3! Вие правите едно движение, те правят три!



- Мамо, май съм бременна!
- Как така бе, дъще, къде ти беше главата че не помисли?
- Под кормилото май, не помня точно.



Абе гледам, дейба мама му - мама му да еба! Какво гледам, да му еба майката - майката си е ебало!



















Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. golichka - cool :)
28.11.2008 14:41
Много добри :)))))))
цитирай
2. gothic - Thank you :)))
28.11.2008 14:41
Thank you :)))
цитирай
3. allbi - Не са ти от най-добрите...
28.11.2008 19:55
Аз да те сритам ...:)))
цитирай
4. gothic - Дреме ми. Краката са ми здрави. Като ...
28.11.2008 21:22
Дреме ми. Краката са ми здрави. Като не те кефат що ги четеш? ;)
цитирай
5. allbi - гледай много да не ти задреме...:))
28.11.2008 21:52
щото и аз не знам що...:Р
карай ...кво ти пука ...


Двама сърби се разхождат по улиците на Ню Йорк и от един небостъргач пада гола жена, право в стоящата до тях кофа. Единият сърбин се обърнал към другия и казал:
- Брато, ово е стандарт, ебеш-фъргаш!
цитирай
6. gothic - Е, скоро нема да ги стигнеме амер...
28.11.2008 22:34
Е, скоро нема да ги стигнеме американците, та ше си ви къткаме, нема да ви фъргаме :))
цитирай
7. allbi - ....
29.11.2008 00:03
Женска молитва

“Господи, моля те,
дай ми мъдрост, за да мога да разбера мъжете;
дай ми любов, за да мога да им прощавам;
дай ми търпение, за да изтърпя техните настроения.
И, Господи, забележи - СИЛА НЕ ИСКАМ!!
Иначе ще го пребия до смърт…”
цитирай
8. gothic - Я пак това за настроенията, че нещо ...
29.11.2008 01:53
Я пак това за настроенията, че нещо не разбрах? ;)
цитирай
9. allbi - След борбата за сърцето на избра...
29.11.2008 10:53
След борбата за сърцето на избраната дама в живота на всеки мъж предстоят още три много важни борби:
1.Борба за надмощие.
2.Борба за равенство.
3.Борба за оцеляване.
цитирай
10. allbi - ====
29.11.2008 23:50
Жена се кара на мъжа си, че пие и той й казва: - Хайде да те видим колко си умна. Донесъл съм един тест. Кажи две валути. - Много трудно! Долар и евро. - Кажи две противозачатни. - Много трудно. Мога да ти кажа десет. - Кажи две реки в Исландия. - Ами-и... - Видя ли? Само пари и секс са ти в главата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15619375
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031