Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2008 17:03 - Дами и господааа! Представяме на любезното ви внимание поручик Ржевскиии!!!
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1008 Коментари: 2 Гласове:
0



Танцуват Наташа Ростова и поручик Ржевски. Поручикът започва трескаво да мачка гърба на Наташа.
- Поручик, какво търсите там?
- Гърдите Ви, Наташа.
- Гърдите ми са отпред, поручик.
- А-а, там вече търсих.



На офицерско събрание. Поручик Ржевски:
- Господа! Аз вчера спасих една жена от изнасилване...
Офицерите:
- О, колко интересно! Поручик, разкажете!
- Ами просто я уговорих.



Попитали поручик Ржевски:
- Как така се ползвате с успех сред жените?
- Чукам ги. - Отговорил поручик Ржевски - А това сближава много!



Нервирана дама от висшето общество гневно се обръща към поручик Ржевски:
- Поручик, вчера спахте с мен, а днес даже не желаете да ме поздравите!
Поручик Ржевски:
- Но мадам, креватът още не е повод за запознанства.



Поручик Ржевски танцува с Наташа Ростова на бала.
Тя:
- Поручик, как намирате гърдите ми?
Поручик Ржевски:
- Ами... трудно...



Поручик Ржевски разсказва на хусарите съня си:
- Та вървя си аз през гората и виждам...
- Задник! - викат хусарите, прекрасно знаейки стила на поручика.
- Абе не, виждам малка къща, и приближавайки се към нея виждам...
- Задник! - викат хусарите.
- Не, не, врата, и влизам аз значи през тази врата и виждам...
- Задник! - викат хусарите.
- Даа... - объркано промълвил поручик Ржевски - и какво, нима този си сън вече съм ви го разказвал?



Спи старият генерал с младата си жена и изведнъж, посред нощ, стреснат се събужда и вижда как поручик Ржевски гали и целува съпругата му.
Генералът (гневно): "Какво е това, поручик?.
Ржевски: "Това е сън, господин генерал!".
Генералът: "Ах, сън... Да не повярваш, вече трета седмица все един и същ сън сънувам..."



Поручик Ржевски лежи в постелята с Hаташа Ростова.
- Вие, Hаташа, направо сте като радиатор - прави й комплимент поручикът.
- Какво, толкова съм топла?
- Ами не, една такава ръбеста...



Офицерският клуб. Всички са пияни. Поручик Ржевски разказва:
- Господа, вървя си вчера към къщи. На вратата стои момиченце, едно такова малко и нещастно, и ми казва: "Чичо, изчукайте ме за копейка"... Толкова тъжно ми стана... - чукам и плача, чукам и плача...



Танцува Наташа Ростова с поручик Ржевски:
- Поручик, защо сте днес така мълчалив? Разкажете ми някоя забавна и весела история!
- История? Заповядайте! Излизам значи снощи от казармата, а на двора някакъв гражданин ебе кобилата! Аз като свирнах, кобилата рипна и побягна, а оня чак на казармения портал, хахаха, успя да се отцепи!
- Фи, поручик! Какъв сте пошъл! Оставете ме! - и отива да танцува с Пиер Безухов:
- Ах, Пиер! Тези хусари са толкова пошли!
- Да, госпожо, абсолютно сте права! А да знаете и колко са подли! Ето послушайте: еба аз значи снощи кобилата...



Поручик Ржевски прочел книга за това как трябва да се разговаря с жените. Там имало и примерни теми за разговор: за животните, за времето, за музика, за любов. Решил той да опита, отишъл при една дама и казал:
- Какво хубаво кученце имате, мадам! - и го сритал с ботуша си - Лети ниско, сигурно ще вали. У дома имам един барабан, не искате ли да ходим да се чукаме?



По време на бал на висшето общество, поручик Ржевски се приближава изотзад към Наташа Ростова и й прошепва на ухото:
- Ех, Наташа, сега такъв неотразим виц ще Ви разкажа, че гърдите Ви ще паднат от смях!
Наташа Ростова се обръща, поручик Ржевски я поглежда, отстъпва назад и разочаровано казва:
- Уф, виждам, че очевидно някой вече Ви го е разказал...



Светското общество. Една от дамите разказва сутрешния си страшен сън:
- Господа, днес сънувах ужасен кошмар! Пъхам си аз пръста в устата, а там - нито един зъб!
Както обикновено пиян, поручик Ржевски повдига глава от салатата:
- Мадам, струва ми се, че Вие не там сте си пъхнали пръста!



Бал. Висше общество. Стоят поручик Ржевски и корнет Оболенски и пият вече трета бутилка шампанско. Омаян от алкохола, корнетът срамежливо пита:
- Кажете, Ржевски, оная дама там, духа ли?
- И още как! - отговорил поручикът.
- А тази, другата?
- Дори превъзходно!
- А как мислите, поручик, новата до нея, и тя ли духа?
- Без съмнение, корнет!
- Но поручик - объркано пита корнетът - как знаете това?
- Виждате ли, Оболенски - поучително го напътства поручик Ржевски - щом има уста, значи духа!



Седи поручик Ржевски и пише нещо... Влиза полковника:
- Поручик, какво пишете?
- Ами съчинявам химн за нашия полк...
- Нима? Дайте да погледна... Но това са само псувни!
- Но защо... Ето тук във втория стих има думата "знаме"...



Веднъж, след като неудачно се е пошегувал на бала, поручик Ржевски се обръща към всезнаещият корнет Оболенски:
- Корнет! Бихте ли ми разказали някоя интересна история, но такава, че да става и за пред дами... да е по-прилична.
Оболенски:
- Добре, поручик. Знаете ли как в Австралия ловят щрауси?
- Не.
- Туземците си бръснат главите и се зариват в пясъка до ушите. Щраусът приема главата за яйце и сяда върху нея. Тогава го и хващат.
Поручик Ржевски благодарил на корнета, и веднага решил да разкаже тази история на хусарите в офицерския клуб:
- Господа! А знаете ли, как в Африка ловят щрауси?
Бръснат си главите, зариват се в пясъка до уши, и когато щраусът минава покрай тях, го хващат за яйцата!
- Почакайте, поручик, а за какво им е тогава да си бръснат главите?
- Еее... какво да направим, Африка, господа, Африка...



Придружавайки по необходимост знатна възрастна дама на балет, за целите на избягване на конфуза, поручик Ржевски решил да се изпразни в ръката си. Седейки на последния ред поручикът така и направил, след което неволно изтръскал цялото съдържание напред. Спермата полетяла през всичките редове и паднала в оркестъра върху цигуларя.
По време на антракта, цигуларят се жалва на диригента:
- Маестро, някой се изпразни върху мен...
- И правилно, свириш като путка!



Екатерина II, подпряла се на перилата, гледа от моста плуващите по разлялата се Нева кораби, леко поклащайки задника си.
- А! Кой беше това?! - простенва тя от приятна болка.
- Поручик Ржевски, Ваше величество! - представя се той, удряйки с токове.
- Продължавайте, полковник, продължавайте...















Тагове:   внимание,   дами,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cucu - Хахахахаха!!!!! Обожавам го тоя!
05.09.2008 17:14
Ето и от мен един:

Пожар в публичен дом. От всички прозорци се носят викове:
- Вода, вода!!! Дайте вода!
Изведнъж от прозорец на втория етаж се надвесва поручик Ржевски и крещи:
- А в номер 13 - шампанско!!!
цитирай
2. cindy - Е, не ...
11.09.2008 15:54
те пък всички вицове ги приписали на горкия поручик ! :) Тоя за шампанското го знам, ама без него.

Моите фаворити са - за кобилата и Безухов и другия за щрауса :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15645358
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031