Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2008 09:50 - Традицията повелява - Иванчо и Марийка!
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 763 Коментари: 2 Гласове:
0



Учителката по биология разказва:
- Къртицата всеки ден изяжда храна, равна на собственото й тегло!
Иванчо пита:
- А къртицата откъде знае колко точно тежи?



- Иванчо, къде си изцапа така панталона?
- Мамо, аз тебе питам ли те къде все си късаш чорапогащниците?



- Иванчо, гледам че имаш двойки по всички предмети освен по география. Някакво обяснение?
- По география още не са ме изпитвали.



Иванчо се оправдава пред баща си:
- Учителят се заяжда с мен, каза че нищо не разбирам от математика. После ми написа в бележника някаква цифра.



- Иванчо, дядо ти е много болен. Иди да му кажеш нещо по-весело да го разведриш.
- Дядо, ще уредим на погребението ти да свири духов оркестър!



В час по биология учителката разправя за размножението на амебите. След като си разказва урока, пита учениците:
- Какво правят амебите след процеса на деление?
Иванчо:
- Едната се обръща към стената и заспива.



Учителката дава на децата тема да пишат съчинение: "Какво щях да правя, ако бях директор". Всички почват да пишат, само Иванчо стои.
- Иванчо, защо не пишеш?
- Чакам да дойде секретарката.



В училище учителката казва:
- А сега, деца, ще изучаваме буквата "х".
Иванчо вдига ръка:
- Аз да кажа, аз да кажа!
- Млъквай, Иванчо. Ти още за буквата "п" не си довел баща си в училище.



Учителката разказва на децата за наклоненията на глаголите.
- Иванчо, как ще е повелителното наклонение на глагола "мълча"?
- Шшшш!



- Мамо, вярно ли е че дяволите имали рога?
- Не всички, мамо, само женените.



Иванчо на урок по физика. Питат го:
- Дай пример за нещо с променливо съпротивление?
- Светла от 8-Б клас.
- Как така?
- Ами понякога ми пуска, а понякога се съпротивява.



- Иванчо, как е новата ти учителка?
- Много е набожна!
- Защо мислиш така?
- Ами пита ме нещо, аз почна да й отговарям, и тя веднага почне да се кръсти и да вика "Господи помилуй, Господи помилуй"...



В училище:
- Иванчо, колко е 7 по 12?
- Не чувам нищо, господине!
- Колко е 7 по 12?
- Нищо не мога да чуя от тук, говорете по-силно!
Даскалът се нервира:
- Не ме мотай, дай си сменим местата да видиш.
Сменят се и Иванчо от учителското бюро казва:
- Господине, кога ще престанете да се промъквате вечер при сестра ми?
Учителят:
- Вярно, от този чин нищо не се чува.



Иванчо се връща от училище и казва на баща си:
- Тате, утре си канен на специална родителска среща в училище.
- Как така специална?
- Ами само аз, ти, директора, и двама следователи от Трето районно.



Иванчо се прибира щастлив вкъщи:
- Мамо, тате, спечелих олимпиадата по биология!
- Браво! А какво те питаха?
- Питаха колко крака има щрауса и аз казах - три.
- Ама щрауса има само два крака?
- Да, обаче всички останали отговориха "четири".



Иванчо се прибира възбуден от училище - научил нова дума. Обаче не знае какво точно значи.
- Мамо, мамо, какво значи "минет"?
- Млък, не ти трябва да знаеш такива думи!
Бащата се обажда:
- Защо не, обясни му на детето.
- Добре де... Значи, това е когато ти го вкарват в устата...
Таткото перва майката зад врата:
- На какво го учиш ма! Минет - това е ти да го вкараш на някого в устата. Син отглеждаме тука! (шедьовър!!!)



Иванчо отива на училище. По време на час госпожата изпуска тебешира и се навежда да го вземе. Иванчо казва:
- Госпожо, видяха ви се гащичките.
- Иванчо, напусни! - казала госпожата.
Иванчо напуснал. На следващия ден учителката отново изпуснала тебешира и се навела да го вземе. Иванчо си взел чантата и излязъл от час. Госпожата го догонила и го попитала:
- Иванчо, защо напусна часа?
- Ако ви кажа какво видях, ще ме изгоните за цял месец!



Две майки си говорят:
- Какво правят децата в другата стая?
- Ами Иванчо покаэва на Марийка някакъв номер с топка.
- Добре, че не е с две топки, че щяхме да се притесним...



Бащата към малкия Иванчо:
- Харесва ли ти Марийка?
- Харесва ми, но е лоша по характер.
- Защо?
- Не ми дава да я пипам.



Иванчо и Марийка са в киното. Вече половин час Иванчо е пуснал ръка под поличката на Марийка. Тя:
- Надявам се часовникът ти да е водоустойчив...



Учителка се опитва да научи децата на фантазия и оригинално мислене.
- Деца, какво е това: сиво на пътя?
Децата:
- Бетонна стена.
- Правилно! Обаче може да бъде и магаре. Какво е това: Голямо кафяво в полето?
Децата:
- Крава.
- Правилно! Но може да бъде и купа старо сено.
Иванчо от последния чин:
- Или купчина тор!
Учителката:
- Иванчо, ти само глупости говориш!
Иванчо:
- Госпожо, а може ли аз да задам един въпрос?
- Може!
- Какво е това: като влиза е сухо, кораво и право, а когато излиза е меко, мокро и увиснало?
Учителката, разгневена се приближава до Иванчо и му издърпва ухото.
Иванчо, разтривайки ухото:
- Правилно! Но може да бъде и дъвка... (Хахахахахаха...)



Усмихната седмица на всички приятели!!!





















Тагове:   Марийка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anubhis - мерси,свате:))
18.08.2008 11:02
да ти се връща:))))))))
цитирай
2. gothic - Тъпкано, сватя! :)))))))
18.08.2008 11:47
Тъпкано, сватя! :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15644144
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031