Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 18:16 - Как забравих!!!!
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1062 Коментари: 4 Гласове:
0



Седейки си разплут пред Компи, пиейки Пиринско светло и слушайки гопака от балета "Гаяне" на Хачатурян, в изпържения ми мозък леееееееко се промъкна мисълта, че съм забравил за нашите добри приятели Иванчо и Марийка. На драго сърце се поправям....



- Иванчо, нарисувай един домат!
- Няма!
- Защо?
- Ще се изплашиш като го видиш...



Бащата на Иванчо се оплаква на директора на училището:
- Срамота, учителят по география набил Иванчо!
- Ама той при самозащита...



- Татко, викат те на малка родителска среща.
- Как тъй малка бе?
- Аз, ти и директора.
- Защо?
- Подпалих кабинета по химия.
След няколко дни.
- Татко, пак те викат.
- Защо?
- Взривих кабинета по физика.
След още няколко дни.
- Татко, пак те викат.
- E, тоя път няма да отида.
- Ми прав си, кво ще правиш в тези развалини.



Учителката на Иванчо им дала за домашно да напишат изречение, в което всички думи да започват с буквата К. Мислил Иванчо, мислил и сътворил следното:
- Когато Киро краварина клецаше кака Куна каруцарката край кооперативните кокошарници, кака Куна каза: "Клецай Киро, клецай! Какъв кур, какъв кеф, каква красота!"



Час в училище, учителката проверява домашните на децата, стига до Иванчо и го пита:
- Иванчо, имаш ли домашно?
- Имахме, ама баща ми го изпи!



Иванчо счупил поредния прозорец в училище и директорът решил да го накаже:
- Ето ти една четка и една кофа боя, заминавай да боядисваш - до обяд да си боядисал всичките прозорци на първия етаж!
По обед Иванчо влиза в кабинета на директора и казва:
- Шефе, остана още малко боя. Да взема ли да боядисам и рамките?



В училище:
- Иванчо, надявам се, че повече няма да те виждам да преписваш от другарчето си!
- И аз се надявам, госпожо!



Марийка отива при Иванчо, и (поглаждайки се многозначително по корема) му казва:
- Честито, ще ставаш татко!
- Така ли? И коя ще е майката?



Връща се малкият Иванчо от училище и баща му го посреща:
- Как мина денят?
- Ами в час по трудово, учителката както носеше един буркан с лепило се спъна, буркана се счупи и дланите й залепнаха към пода...
- И отлепихте ли я? - попитал бащата.
- Охоо, даже по-смелите по два пъти!



- Иванчо, защо по цял ден се търкаляш на дивана и нищо не правиш?
- Тренирам.
- Какво?
- Ами като порастна, нали ще ставам татко.



След поредната лъжа бащата се кара на Иванчо:
- Ти знаеш ли какво ги правят тея дето много лъжат?
- Да, правят ги или депутати, или министри...



Иванчо пита баща си:
- Тате, твойте очила колко пъти увеличават?
- Три пъти.
- Добре тогава ето ти бележника ми.



Пращат Иванчо в първи клас. Още първия ден обаче той отива при учителката и казва:
- Госпожо, аз съм много умен, не съм за първи клас - пратете ме направо в трети!
Учителката се объркала и го води при директора.
- Господин директор, Иванчо иска направо от трети клас да започне да учи!
- Ами добре, изпитай го да видим.
Почнала учителката:
- Колко е 3 по 3?
- 9.
- Правилно. А 6 по 6?
- 36.
- Добре. А какво е това - кравата ги има четири, а аз - две?
- Крака.
- А какво е това - ти го имаш в панталоните, а аз го нямам?
- Джоб.
- Правилно! Ставаш за трети клас!
А директорът се обадил:
- Направо в пети да го пратим, много е напред с материала! Я как отговори на всичко, а последните два въпроса даже и аз ги обърках!



В час по литература едно от момиченцата пита:
- Госпожо, как се пише "забременея"?
- Ама Марийке, ние пишем съчинение за Иван Вазов, а не за лятната ваканция!



Даскалицата влиза в час и гледа - на дъската нарисуван огромен член.
- Кой го нарисува това? - пита тя.
- Аз! - признава си Иванчо.
- Всички да излязат от стаята, да остане само Иванчо, ще му кажа аз на него!
Децата излизат и чакат в коридора. След половин час от стаята излиза Иванчо, закопчава си панталона и вика:
- Видяхте ли сега колко е важна рекламата!



Учителката пита как децата си представят дядо Господ. Един казва белобрад старец, друг - млад, синеок мъж, а Иванчо:
- Аз си представям Господ като гола жена увита в бял чаршаф.
- Ама как така, Иванчо? - пита учителката.
- Ами вечер тати като види мама така вика "Боже, ти пак идваш"!



Иванчо се прибира злобен от училище, хвърля учебника по биология на масата и казва на родителите си:
- Съблечете се и легнете на леглото!
- Ама Иванчо, как така!
- И почвайте веднага да ми показвате как точно ме е донесъл щъркелът!



- Тате, защо учителката ми каза, че крушата не пада далече от дървото?
- Да не си я ощипал и ти за задника?



Майката казва на Иванчо:
- Посвири малко на пианото, сине, и ще ти купя сладолед!
- Тате каза, че ще ми купи два сладоледа ако не свиря.



- Иванчо, защо на диктовката имаш точно същите грешки като Марийка, с която стоиш на един чин?
- Защото с нея имаме една и съща учителка, госпожо.



- Иванчо, кажи какви редки австралийски животни познаваш?
- Слон.
- В Австралия няма слонове.
- Точно за това са рядкост.



Enjoy!
























Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cucu - Да!
01.08.2008 18:33
О, да!
цитирай
2. анонимен - )))
01.08.2008 18:41
Готин,вицовете ти и те са супер:)
цитирай
3. kassandra - По време на класна работа в училище ...
01.08.2008 19:00
По време на класна работа в училище учителката казва :
- Струва ми се, че чувам някакви шушукания ...
Иванчо тихо се обажда :
- И аз съм така, но се лекувам ...

:)

Върви Иванчо по коридора на училището и крещи:
- Къде е логиката, къде е разумът...
Среща го Директорът и пита:
- Иванчо, кво ти има бе? Вървиш из коридора, по време на час, крещиш като ненормален, кво става?!!??
- Кво става - отвръща Иванчо - пръднах в час и ме изгониха, а те останаха вътре. Къде е логиката, къде е разумът

:)

Връща се Иванчо от училище с пет двойки и поднася бележника на баща си. Баща му го пита:
- Как можа за един ден да получиш пет двойки бе идиот такъв?!
- Ами първо ме изпитваха по математика. Учителката ме попита колко прави 2 по 3 и аз й казах 5. Но после ме попита колко прави 3 по 2 и аз я попитах "Задачи ли ще решаваме или ще се ебаваме?" и тя ми писа 2.
- Добре де, ами втората?
- Ами втората е по биология. Учителката ми каза, че ще ми казва женски животни и аз трябва да й казвам съответните мъжки. Първо ми каза лъвица, и аз казах лъв. После ми каза котка и аз казах котарак. Но след това ми каза муха и аз казах мухоебец и тя ми писа 2.
- Ами третата?
- Ами третата е по български. Трябваше да напишем две прости изречения и да ги обединим в трето. Аз написах:
"Учителката по Български излиза с учителя по Немски."
"Учителят по Физика също излиза с учителката по Български."
И ги обединих: "Учителката по български е курва." - и ми писа 2.
- Хубаво, а четвъртата?
- Четвъртата е по физическо. Учителката ни каза да си вдигнем левия крак. След това каза да си вдигнем десния крак, и аз я попитах "Ама аз на хуя си ли да застана?" и тя ми писа 2.
- Добре, добре. А петата по какво е?
- Ами по пеене.
- Е толкова ли не можеш да пееш бе Иванчо?
- Абе тате, при четири двойки пее ли се?


:))

Учителят казал на учениците:
- Всички олигофрени да станат.
Никой не станал. По едно време станал Иванчо. Учителят попитал:
- Защо стана?
- Стана ми мъчно да стоите само вие прав и реших да ви правя компания.

:))Весела вечер!!
цитирай
4. gothic - Куку, Сулу. . . радвам се че ви кефят. ...
02.08.2008 00:23
Куку, Сулу...радвам се че ви кефят...Касандра, благодарсо!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15643649
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031