Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2008 13:22 - Иванчо и Марийка, разбира се....
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1095 Коментари: 2 Гласове:
0



Учителката вдига Иванчо и му казва:
- Иванчо кажи две местоимения.
Иванчо:
- Кой, аз?



- Мамо, мамо! - вика разплакан Иванчо на майка си - тате ме наби два пьти!
- Защо бе, моето дете?
- Ведньж защото му показах бележник пълен с двойки и ведньж защото му казах, че е неговия като е бил ученик!



- Какво става, Иванчо, защо плачеш?
- Ами тате ковеше пирони и се удари с чука по пръста.
- Е, и?
- Ами аз се засмях...




В час по биология се задава въпрос:
- Кажете ми деца, знае ли някой, защо калкана е сплескан?
Всички деца мълчат, само Иванчо вдига ръка.
- Кажи бе, Иванчо.
- Ами госпожо, калкана е сплескан, щото го е ебал синия кит.
- Марш веднага навън, а утре да дойдеш с баща си! - изгонила го учителката.
Отива на другия ден бащата и учителката го подхваща още от вратата:
- Как може, такова безсрамие, знаете ли какво ми каза вчера вашият син?
- К"во ма?
- Ами аз го питам защо калкана е сплескан, а той ми отговаря: "щото го бил ебал синия кит"!
- Ами че не е ли така? Ти като знаеш толкова, я ми кажи защо на рака са му изцъклени очите и върви назад?
- Ами не знам.
- Щото е бил там и е гледал, затова.




Иванчo и Марийка най-после решили да го направят.
Качили се на едно дърво и започнали да се събличат.
Иванчо тъкмо да си го извади и клончето се счупило.
Двамата паднали на земята и Марийка се разплакала:
- Гащичките ми, любимите ми, скъсани са!
Иванчо ядосано казва:
- Кво ревеш за едни гащички бе?! На мене оная ми работа остана горе!



- Иванчо, защо всяка сутрин като минаваш край нас се смееш?
- Ами, разказвам си вицове и затова.
- Вчера се смя много силно.
- Разказах си един дето не го бях чувал.



При насъпилото положение в България, Иванчо взел та умрял от глад.
Явил се той пред вратите на рая. Сам Господ му отваря.
- Господи, Иванчо съм от България. Мисля, че водих праведен живот та се явявам тука.
- Да Иванчо, за тука си. Влизай.
И тъй като било по обед, Господ го пита:
- Сигурно си гладен, ще хапнеш ли с мен?
- Ами да, защо не.
Отворил Господ една рибена консерва, седнали на един камък и яли.
Докато яли, гледа Иванчо долу в ада, ония ми ти пичове нагъват пържоли, пият вино, музика и мацки, с една дума - купон.
На другия ден на обед, пак същата история.
На третия ден след като нагъвали пак консерви а ония долу печено прасе, Иванчо се осмелил и запитал:
- Господи, извинявай ама каква е тая работа, ние тук уж в рая, пък караме на сухоежбина, а ония долу пируват.
- Иванчо, какво да ти кажа, не си заслужава да готвя само за двама души.



В час по биология учителката пита:
- Деца, ако някой от вас има близък, който може да имитира някакво животно нека да се обади!
Иванчо веднага вдигнал ръка:
- Госпожо, моя дядо може да имитира вълк.
- Чудесно Иванчо! И така - следващия час ще учим за вълка.
Довел Иванчо дядо си и в края на урока учителката казала:
- А сега дядото на Иванчо ще ни покаже как вие вълка.
Чакали всички да го чуят, но дядото даже не вдявал какво се иска от него. Учителката помолила отново, но пак тишина.
Тогава се намесил Иванчо:
- Госпожо, вие неправилно формулирахте задачата на дядо ми.
- Дядо, можеш ли я оправи тая?
- Аууууууу!



В час по биология учителката пита учениците:
- Деца, кое е най-малкото животно?
Учениците започнали да посочват ту едно животно, ту друго, но накрая Иванчо не се стърпял и казал:
- Най-малкото животно, госпожо, е минджипуйчето.
- Какво е това животно, Иванчо?
- Това е паразит по тестисите на срамната въшка.



- Тате, откъде се появяват малките слончета?
- Ами виж сега, Иванчо...
- Само не ми разказвай за щъркела - щъркела не може да вдигне слон!



На урок в пети клас учителят пита:
- Деца, кое е това нещо, което възбужда най-много човека?
От първия чин се обажда Иванчо:
- Нищо не възбужда повече човека от голата жена!
- Иванчо, веднага напусни часа и утре да дойдеш с баща си!
На следващия ден учителят влиза отново в пети клас и гледа, Иванчо седи на последния чин, а от баща му ни следа.
- Иванчо, ти защо не си на първия чин, бе? И къде е баща ти?!
- Баща ми каза, че ако Вас не ви възбужда вида на гола жена, то тогава сте педераст и съм длъжен да стоя по-далече от Вас, Господине.



- Мамо, днес директора на училището ме попита дали имам братя и сестри.
- Е, и ти какво му отговори?
- Ами казах, че съм единственото дете в семейството.
- И той какво каза?
- "Слава богу!"



Марийка искала да ходи на кино и поискала 3 лева от баща си. Той и казал:
- Добре, ама първо ще ми направиш свирка.
И Марийка какво да прави, ходело й се на кино и започнала. Като свършила и татко й почнал да си закопчава ципа, тя попитала:
- Тате, а защо кура ти мирише на лайна?
- Ми преди теб Иванчо искаше да ходи на мач.



Прибрала се Марийка вкъщи. Майка й я гледа - една такава разрошена, със синини и драскотини по лицето, роклята й скъсана.
- Марийке ма, да не са та били?
- Ба, жа ма бият!
- Марийке ма, да не си паднала някъде?
- Ба, жа падна!
- Марийке ма, да не са та ебали?
- Ба, жа ма гледат!



В класа на Иванчо дошъл инспектор. Госпожата влиза заедно с него в класната стая и с широка усмивка пита:
- Ученици, знаете ли кой е дошъл днес на посещение?
Иванчо се обажда:
- Някакво говедо от министерството.
Госпожата:
- Иванчо, как не те е срам? Откъде си ги научил тези думи? Марш при директора!
- Ами вчера като минавах покрай кабинета на директора го чух да ви казва: "И утре да внимавате как ще се държите като дойде на посещение онова говедо от министерството.



В час по биология учителката изпитва Иванчо.
- Кажи ми какво представлява сърцето.
- Сърцето е мускулест орган с крачка...
- Моля!? Кой ти каза че сърцето има крачка?
- Ами вчера като минавах покрай вашата къща чух: "Сърчице, разтвори си крачката..."



Иванчо тича при татко си:
- Тате, моля те, затвори си очите.
- Защо?
- Мама каза, че когато ти затвориш очи, ние ще започнем да живеем много по-добре!



Отива Иванчо до дома на учителката си и звъни на вратата на къщата.
Учителката тъкмо била излязла от банята и все още била гола.
Погледнала през шпионката и видяла Иванчо, а Иванчо гледал през дупката на ключалката и казал:
- Ей, рошльо, я кажи на майка ти да се покаже.



Стоял си Иванчо в къщи и наблюдавал баба си как се къпела и по едно време я питал:
- Бабо какво е това мужду краката ти?
Бабата се изчервила и отвърнала :
- Аааа нищо Иванчо, нищо особено, белег ми е от младините.
- А как е станал тоя белег ?
- Ами как стана? Дядо ти като беше млад и сечеше дървата отхвръкна една съчка и ме удари там, та така.
- Ееее, той пък баш по путката ли те умерил...



Директорът води новата учителка в класа на Иванчо.
- Деца, това е вашата нова учителка. Надявам се, че ще ви хареса.
Иванчо:
- Мдааа... Готино телце.
Директорът, гордо:
- Сам я избирах.


За днес - толкова :)))










Тагове:   Марийка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бляк , малко са серт днес ,
11.07.2008 13:49
но ме усмихна , готин Готик.
Приятна почивка ти желая и поздрави на мадам :)))
цитирай
2. gothic - Eeee, плодче вкусно, то живота не е ...
11.07.2008 13:56
Eeee, плодче вкусно, то живота не е само купон. Та и вицовете така....Благодаря за пожеланията!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15647052
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031