Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2008 06:53 - Welcome onboard на наш'те нови герои!
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 2409 Коментари: 12 Гласове:
1



Две мутри се качват по стълбите към офиса... Отгоре се чува стрелба и тупурдия, покрай тях се изтъркулва една отрязана глава. И двамата се спират и я проследяват с поглед. Единия казва:
- Абе Картоф, тва май беше боса, а?
Другия продължава да следи падащата глава и отговаря:
- Стига бе Буца, шефа не се ли сещаш колко е по-висок...



Излиза борец от магазин за ножове с разкървавени ръце и един полицай го пита:
- Момче, какво ти има на ръцете?
- Ми като биеш много време чекии така става.



Hа един борец му се родило дете и той отишъл до болницата, за да разбере какво е.
Гледа на една черна дъска във фоаето написани имена и срещу тях цифри:
Петранка - син - 3400
Иванка - дъщеря - 2800
Пенка - син - 3100
Чете борчето списъка и най-отдолу гледа неговата жена: Бонка - син - 1900.
- Е те сега им ебах майката и на доктори и на сестри. Че им счупим главите на сичките, техната мама, точно на мене да пробутат най-евтиното.



Един борец започнал да мисли...



Един борец си хванал едно такси защото валял много силен дъжд.
Изминали 300-400 метра и едно хубаво младо момиче маха на таксито да спре. Шофьорът казал:
- Абе, дай да я качим тая, скив ква пичка е.
- Ми, качи я да не я вали дъжда.
Качили момичето. Седнала на задната седалка и се оказало че била без бикини.
Шофьорът гледал, дървил се, червил се и по едно време не издържал и завъртял огледалото към бореца:
- Глей кво става бе! - казал шофьорът.
- Леле, от тоя дъжд съм станал като путка в главата! - завайкал се бореца.



Детето на един борец се разболяло и вдигнало много висока температура. Вечерта то се оплакало на баща си:
- Татко, имам 38 градуса температура.
- Оо - казал борецът - нищо ти няма. Аз съм имал 50-60.
След малко като останали насаме, жена му се скарала:
- Как може да говориш такива глупости на детето? Човек не може да вдигне толкова висока температура!
- Знам - казал борецът. - Ама аз само исках да го успокоя детето. Иначе я съм имал 20-25...



Борци отиват на светско парти и веднага си намират столове, сядат около шведската маса и се нахвърлят на яденето. Като ги видели, някои от присъстващите възнегодували:
- Чакайте, бе! Що сте насядали така? Това е шведска маса!
- Добре бе началник, като дойдат шведите ще станем - отвърнали невъзмутимо мутрите.



Борец пуснал тото и следи тегленето на тиража:
- А, това го имам... А, и това го имам... Тюх, това съм го зачеркнал...



Борец мисли!?



Шефа на борците решава да прати двама от тях във ВУЗ.
След една година отива и гледа единият от тях копае под едно дърво.
- Какво прави тоя, аз не мога да го накарам човек да убие, те го накарали да копае. Какво правиш бе келеш?
- Остави се, шефе, уча математика - карат ме да търся корен квадратен от четири и на - търся го.
- Ами къде е другия?
- Ами той май е в задния двор ама да знаеш май и той учи математика.
Отива шефа и какво да види - оня си изкарал оная работа на един пън, точи брадва и реве.
- К"во пра"иш ти бре?
- Остави се шефе - проплакал втория борец - карат ме да деля член на многочлен.



Две мутри седнали да хапнат в ресторант и си поръчали свинска глава.
Много им харесало и на излизане казали на готвача:
- Брато, утре пак ша додем и искаме пак свинска глава, ама да е от същата свиня, че много ни хареса...



Събрал шефа на борците всички свои подчинени и им казва:
- От утре искам да ми разхождате питбула, и да внимавате да не му се случи нещо защото някой каже ли ми че му се е случило нещо ще го правя да умира.
Взели те кучето и започнали да се редуват да го разхождат и да се грижат за него. Но не щеш ли, един ден го блъснала една кола. Събрали се всички мутри на съвет да обсъдят как да кажат на шефа си, че кучето е умяло. Мислили, мислили и накрая един от тях казал:
- Момчета аз, ще се оправя със шефа.
Отива той на другия ден при шефа си и го пита:
- А бе шефе, питбула много странно гледа!
- Що бе да не е умрел!?!
- Шефе, ти го каза...


Един борец имал рожден ден. Решил да си купи една торта за празника и отива в сладкарницата.
Харесал си той тортата, поръчал я и продавачката пита:
- Господине, на колко парчета да я нарежем - шест или дванайсет?
Борчето помислило малко и отговорило:
- На дванайсе ма, я виж колко съм голем нема да ми стигнат шест парчета!



Един борец се хвали на друг:
- Ей, брато глей къв костюм си купих, бе!
- Честито! На Версаче ли е?
- Не бе брато, мой си е.



Един борец и някакъв друг мъж били влюбени в една и съща жена обаче жената не обичала бореца, а другия . Бореца много се натъжил и отишъл в църквата. Молил се на Бог:
- Боже, моля те направи така, че аз да застана между тях двамата!
Молил се половин - един час, па на Бог му писнало и го превърнал в презерватив.



Две групи борчета се карали за това кой да притежава паркинга.
Обявили си състезание с кучета.
На другия ден едната група идва с бултериер а другата с дакел.
Дакелът изяжда бултериера.
Едната група борчета казва:
- Знаеш ли колко платихме за този бултериер?
А другата казва:
- А вие знаете ли колко платихме за пластичната операция на този крокодил?



Двама борци делят парите от поредния рекет и единия като по-умен се захваща със сложната задача:
- Едно на теб, едно на мен, едно на теб, едно на мен, едно на теб, едно на мен, едно на мен, едно на мен, едно на мен...
- Чакай бе, а на теб няма ли?



Някакви обират един тип. За да го сплашат, го топят в кофа с вода да го давят. Вадят го и го питат:
- Долари има ли?
Изтръсквайки се им отвръща:
- Няма.
Топват го отново и го вадят:
- Злато има ли?
- Няма.
Топват го отново и го питат:
- И левове ли няма?
Тариката нервно им отвръща:
- Слушайте момчета, или ме дръжте по-дълго под водата, или ме пуснете по-дълбоко. Нищо не се вижда.



Един борец си кара мерцедеса и на един светофар го среща един с трабант и му чука на прозореца:
- Какво има? - пита бореца.
- Ще ми препечеш ли филийките на тостера ти, че моя се развали? - го пита този от трабанта.
- Ама аз нямам тостер! - му отвръща бореца.
- Е защо ти е тогава мерцедес като нямаш тостер?
Бореца се ядосва и си купува тостер. Пак се срещат двамата на светофара и пак този от трабанта му чука на прозореца:
- Ще ми стоплиш ли супата че ми се е развалила печката? - го пита този от трабанта.
- Ама аз нямам печка! - му отвръща бореца.
- Е защо ти е тогава мерцедес като нямаш печка? - се възмущава човека.
Тогава бореца се ядосва и си купува всякакви уреди. Срещат се пак двамата на светофара, но този път бореца чука на прозореца на този от трабанта, човека се показва:
- Какво искаш?
- Няма ли да ме помолиш още нещо? - го пита бореца.
- Ееее! За това ли ме изкара от банята? - се възмущава човека с трабанта...



- Защо на Беемветата са им малки воланите?
- За да може да се карат с белезници.



Good week!!!



Тагове:   нови,   наш,


Гласувай:
1



1. анонимен - Мерси, Готик !
21.04.2008 09:06
Нека тази седмица сме по-весели и по-добри !
цитирай
2. krotalka - Благодаря ти за порцията смях!
21.04.2008 20:08
Предвидливо си ги оставих за вечерта!
цитирай
3. анонимен - LMxQdfcgSUXzs
22.06.2011 15:19
YouВ’re the one with the brains here. IВ’m wactihng for your posts.
цитирай
4. анонимен - pAFChbUtrL
22.06.2011 16:06
Kudos to you! I hadn't thugoht of that!
цитирай
5. анонимен - LjdJSrxPuG
23.06.2011 10:19
kldFTf <a href="http://koajkirkqpht.com/">koajkirkqpht</a>
цитирай
6. анонимен - KNfeQSbVI
23.06.2011 11:18
12EAPk <a href="http://okmjwxktawjc.com/">okmjwxktawjc</a>
цитирай
7. анонимен - XsIBtbrlYt
23.06.2011 15:09
aT8sCX , [url=http://eogcrxhcymwn.com/]eogcrxhcymwn[/url], [link=http://poqhldpmwaws.com/]poqhldpmwaws[/link], http://xnecmgpaluzi.com/
цитирай
8. анонимен - aOUoNPLBjdCpSuVNL
23.06.2011 16:14
ySWYw1 , [url=http://nsxtoiyiwlvf.com/]nsxtoiyiwlvf[/url], [link=http://pmnlnowulwye.com/]pmnlnowulwye[/link], http://ivbdaasohytx.com/
цитирай
9. анонимен - auSSXFLrjutMW
24.06.2011 15:12
mogEF2 <a href="http://mrtdziedmikd.com/">mrtdziedmikd</a>
цитирай
10. анонимен - VUSEEiqYRvXiw
24.06.2011 16:41
ct4Qfh <a href="http://ieicgtwehrjp.com/">ieicgtwehrjp</a>
цитирай
11. анонимен - goalToLqj
25.06.2011 17:27
zztStg , [url=http://pypyzjtyehmj.com/]pypyzjtyehmj[/url], [link=http://kksywbyphqjo.com/]kksywbyphqjo[/link], http://jddhicrtqqdc.com/
цитирай
12. анонимен - hdJzlPkUOTpsgY
25.06.2011 17:35
6LGbaC , [url=http://eiadbfsbukwf.com/]eiadbfsbukwf[/url], [link=http://fmyzuoxcajkj.com/]fmyzuoxcajkj[/link], http://jlaztkwilkhv.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15719397
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930