Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2008 06:19 - Петъчните вицове за блондинки
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 1254 Коментари: 4 Гласове:
0



Блондинка се вози в трамвая. Ватманът съобщава:
- Следваща спирка "20-ти април".
Блондинката чука на вратата:
- А, такова, по-рано не може ли да се слиза...



Блондинка се провиква от банята:
- Скъпи, подай ми един шампоан!
- Нали до ваната е пълно с шампоани!
- На тях пише "За суха коса", а моята вече я намокрих.



Знаете ли по какво се познава, че блондинка е трила файл? По следите от гума по монитора.



Един ме пита:
- Знаеш ли как можеш да занимаваш блондинка цал ден?
- Не!- му викам аз.
- Напиши на един лист от двете страни "обърни ме".



Една блондинка родила близнаци и започнала да плаче в болницата. Сестрата минала и я попитала:
- Защо плачете?
- Защото не знам какво да кажа на съпруга си!
- За какво?
- Нали родих две деца?...
- И ...?
- И какво да му кажа за другото?!
- Нали са ваши?
- Да, но какво ше кажа за другото дете?
- А?
- Едното е от него , а другото?
- Хм....права сте!



Въпрос: Какво си мисли бременна блондинка?
Отговор: Дано да не е от мен.



Блондинка седи в бар.Барманът се чуди как да я заговори. Вижда, че чашата й е празна и пита:
- Извинете, чашата ви е празна, ще пожелаете ли още една?
Блондинката го поглежда изумено и отговаря:
- За какво са ми две празни чаши?



- Какво правят блондинките, преди да пишат с молив?
- Разписват го.



Какво е общото между извънземно и умна блондинка?
Всички говорят за тях, но никой не ги е виждал.



- Не разбирам, защо се бъзикате с нас блондинките, след като
ни предпочитате пред брюнетките.
- Хора сме. Всеки прави грешки.



Учени решили да проверят какво има в главата на една блондинка. Разрязали я, а тя се оказала съвсем празна, но точно през средата минавал един конец. Прерязали го, за да видят какво ще стане и....й паднали ушите!



Между блондинки:
- Знаеш ли, че кокошките помнели само 3 минути.
- Аха, ти за това ли не ми се обади вчера?



Мъж към жена си - блондинка:
- Започваш да отделяш много време и пари за фризьори.
- А какво да правя? Много хора ми разправят, че нещо не ми е наред с главата...



Две блондинки си седели на една пейка в парка. До тях се приближил един младеж и ги заговорил:
- Добър ден - казал - аз съм Петър, а вие?
- Ние не.



Разговор между две блондинки, возещи се в кола:
- Тези мъже съвсем не могат да карат като хората!
- Не ми разправяй! Този отпред, даже не спазва дистанция - кара точно пред нас!! 



Врачката:
- Виждам, че ще се ожените догодина за богата брюнетка...
Мъжът:
- Ще ви платя двойно, ако ми кажете как да разкарам бедната блондинка от нас.



Говорят си две блондинки:
- Кети, а ти знаеш ли защо рибите мълчат?
- ???
- Пъхни си главата в аквариума и опитай нещо да кажеш!



Клиент към руса сервитьорка:
- Бутилка Мерло, ако обичате.
- Бяло или червено?



- Сериозно ли говориш?
- Разбира се,че сериозно! И брюнетка да бях, пак същото бих ти казала.



Полицай към блондинка:
- Не можете да паркирате на пешеходната пътека! Забранено е!
- Ама аз съм оставила отворени вратите, за да могат хората да минават.




Гласувай:
0



1. demoniceye - Благодаря ти :)
11.04.2008 10:12
За порцията смях. :)
цитирай
2. kosara2008 - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
11.04.2008 10:25
и :(((- я не се занасяй с блонди,русо гладно нема:))))
цитирай
3. анонимен - Особено последното,
11.04.2008 12:42
много свежо.Понеже сигурно има и пешеходци, които й пресичат през...
Благодаря ти, Готик и на теб приятен уикенд !
цитирай
4. gothic - косарче, нищо лично скъпа! и на м...
11.04.2008 15:18
косарче, нищо лично скъпа! и на мадам съм казал, че ако и кръшкам;) ще е с русо :))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15717679
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930