Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2007 18:37 - В празничната вечер-пак животинки(слончетата свършиха)...;)
Автор: gothic Категория: Забавление   
Прочетен: 981 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.11.2007 18:38


В магазин за домашни любимци:
- Имате ли папагал, който знае английски?
- Не, имаме само кълвач, който знае морзовата азбука.



Два червея си говорят:
- Къде е баща ти? - пита единия.
- За риба. - отговаря другия.



По време на корабокрушение се срещат две акули.
- Ако знаеш каква дебела и вкусна американка погълнах - казала едната.
- На мен пък ми се падна един мършав руснак, но пък за сметка на това какъв голям черен дроб имаше... - отвърнала другата.



- Вярно ли е, че хората са произлезли от маймуните?
- Абе, и аз гледам, че са останали съвсем малко маймуни...



- Вчера един бик щеше да ме направи на пестил!
- Защо?
- И аз не знам. От десет години съм вегетарианец...



- Лястовичките са много полезни птички. Те изтребват мухите...
- Глупости! През зимата тук не се мярка нито една муха, а щом долетят лястовичките, мухите плъзват навсякъде!



- Казвате, че палтото е направено от истински лисичи кожи. А няма ли да му стане нещо, ако го намокри дъжд?
- Бъдете спокойна, госпожо! Нима някога сте виждали лисица с чадър?



- Знаете ли, че една обикновена муха снася стотици хиляди яйца годишно! Ужасно, нали?
- Още по-ужасно би било, ако при снасянето на всяко яйце кудкудякаше...



Едно бебе-сардина вижда за пръв път подводница и ужасено се втурва към майка си.
- Не се плаши, миличко - успокоява го тя. - Това е само една консерва с хора...



Между две мухи:
- Хората са много тъпи! Харчат луди пари за тавани, по които изобщо не ходят!



Приятна събота и недаля на всички!!!



Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15711921
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930