Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2009 00:29 - СЕКС, ЛЪЖИ И МЕДИИ 4
Автор: gothic Категория: Тя и той   
Прочетен: 2095 Коментари: 9 Гласове:
0



Четвърта част от статията на Владимир Константинов от майския брой на списание PLAYBOY, продължение оттук .


НЕОМЪЖЕНА, НЕОСЪЖДАНА И НЕЗАБРАВИМА

Женските списания твърдят в оптимистичен гръцки хор, че годините преди брака са един много щастлив период ог живота на всяка жена, през който тя може да се отдаде на хобитата си, да пътешества, да научи втори чужд език и преди всичко да спи с много красиви или поне забавни мъже (което също може да мине за достойно хоби, ако тя нещо се затруднява с избора на останалите). Единствената разлика с мъжките списания, които весело твърдят, че тийнейджърските години могат да продължат вечно, е че читателката редовно е подсещана от любимото си списание за тиктакащия й биологичен часовник. Дори и тя да е забравила, че фертилността ряцзко намалява между 30 и 40 години, една разходка до сертията за вестници, ще я подсети, че е крайно време да се замислите за деца след пет години заедно, идиот такъв.


ЖЕНИ НА РЪБА НА НЕРВНА КРИЗА

Тревожни откъси от читателски писма, които показват, че на момичетата не им е лесно


"Приятелят ми постоянно облича дрехите ми вкъщи. И не става дума за блузи и дънки, а за възможно най-женските неща - направо е полудял по късите ми роклички и дори се опитва да носи бикините ми. Когато се запознахме, беше нормално момче, а сега единственият начин да се възбуди и да правим секс е ако и двамата сме по оскъдно дантелено бельо."

"Искам да ви задам един въпрос, който ме тормози отдавна: мога ли да забременея, като обувам панатлоните на приятеля си?"

"Приятелят ми никога не е бил ненаситна секс машина, но колкото по-дълго време сме заедно, толкова по-зле вървят нещата. Вече спим заедно едва веднъж на 2-3 седмици. В един момент се принудих да си кухя вибратор."

"Наскоро гаджето ми предложи да направим тройка с един негов приятел и аз се съгласих, но за мой ужас, когато дойде сюблимният момент, двамата се награбиха и не обърнаха никакво внимание на мен. Това означава ли, че моят приятел е  гей?"

"В дискотеката едно пияно същество се хвърли на врата на гаджето ми и аз превъртях. Хватах я зя косата, дръпнах я от него и й забих един шамар. Всичко стана за секунди."

"Здравейте! Моят проблем е, че съм пристрастена, но не към наркотици или алкохол, а към една игра - джагата. За мен това е нещо като дрогиране. Как да се оттърва от този навик?"



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Сериозно проблеми, личи си :)
14.06.2009 00:31
Сериозно проблеми, личи си :)
цитирай
2. анонимен - хихихи,
14.06.2009 00:32
мина 12 и станахме палави......:))))
цитирай
3. gothic - Отвсякъде :)))) И все пак, не смяташ ...
14.06.2009 00:34
Отвсякъде :)))) И все пак, не смяташ ли, че проблем № 4 е доста сериозен за една жена? ;)
цитирай
4. krotalka - А стига бе!
14.06.2009 00:34
Това не може да е истина?!
цитирай
5. gothic - Вихре, а ти как мислиш ;)Крати, ...
14.06.2009 00:35
Вихре, а ти как мислиш ;)

Кроти, май е верно да го....
цитирай
6. krotalka - Май наистина сме одъртели!
14.06.2009 00:37
Накъде отива младежта????
Прав си, че четвърта точка си е голям проблем!
цитирай
7. gothic - Ами,
14.06.2009 00:41
Кроти, още не е проблем. Ние, малко-по възрастните ще можем още 10-15 години. И след това верно ще си е..е мамата :))))
цитирай
8. dorichela - 4 точка е проблем, но. . . . . мен по...
14.06.2009 01:11
4 точка е проблем, но..... мен повече ме притеснява какви въпроси се задават,хах :)
цитирай
9. gothic - Да, права си. . . . каквито въпросите ...
14.06.2009 09:52
Да, права си....каквито въпросите - такива и евентуалните отговори :Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15708475
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930