Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2016 13:18 - Бисквитки с мляко............................................................
Автор: travell Категория: Регионални   
Прочетен: 3198 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 20.10.2016 13:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Отидох аз на гости при моята съседка,
тя имаше градина и хубава беседка.
Обсъдихме накратко живота в наше село,
кметът я заплашвал с някакво си дело.

 „Как мога да помогна?“ - попитах я вежливо.
Беше ми замаяно и някак си сънливо.
С премрежен поглед виждах цветни маргаритки,
а тя ме черпи мляко и някакви бисквитки.

 „Ти си приятел с него - ми казва тя учтиво.
Кажи му да подходи към мен по–милостиво.
Готова съм да сторя каквото той поиска,
само най-накрая да си оттегли иска."

 Погледнах я намръщен и вече превъзбуден
от нейната молба безкрайно аз учуден.
„Досещам се съседке, какво си ти решила,
навярно и преди ти с други си сгрешила.

 Но кмета не обича съседки с бронзов тен.
Така ще го раздразниш, той е заклет ерген.
Виж, по- добре директно го покани на маса,
тогава ще го видиш в целия му блясък.

 И да не правиш грешки, че да загазиш яко,
не му топи бисквитки в някакво си мляко.
По-добре изкарай домашната ракия,
и чак след две три чашки търси благословия“.




Тагове:   кмет,   мляко,   ракия,   съседка,   бисквитки,


Гласувай:
15



1. troia - Привет!
20.10.2016 13:35
Много е хубаво. Не само е смешно, но и поучително. Кметът дава благословия само след маса и ракия.:) Предполагам, че и след сто години тайната на кметската доброта пак ще е същата.
Поздрави!
цитирай
2. travell - ;)
20.10.2016 13:40
Нищо ново под слънцето.
цитирай
3. anin - Хи хи :)))
20.10.2016 14:16
Много е готино, забавно и поучително, към всеки се изисква точен подход ;))
Веднъж на шега попитах шефа ми показвайки му вече празната чашата от кафето,
"ще ми гледаш ли?" - той отвърна, "аз гледам само на уиски с фъстъци" :)))
цитирай
4. travell - ;) Хм...
20.10.2016 15:55
Кажете кой блогов кмет трябва и аз да почерпя с уиски за да не ми мята постингите директно на първа? Няма ли други начини за популяризация? Нека примерно се споделят във Фейсбук, Гугъл или и аз не знам още къде, но стига с тия прочити. Ако не се шмекерува, интересните постинги от само себе си ще изплуват на повърхността. Поне аз така си мисля.
цитирай
5. aip55 - Евтин маркетинг
20.10.2016 22:56
и неморалните блянове са характерният облик
на фалшивата ни демокрация.
Шарж и погнуса в морално отношение.
Стихото ми хареса Дани, показва недвусмислено реалността ни...
цитирай
6. krassko - Бисквитки с ракия...
20.10.2016 22:57
Не може ли с някаква туршия:)
цитирай
7. aip55 - Кажете кой блогов кмет трябва и аз да ...
20.10.2016 22:59
travell написа:
Кажете кой блогов кмет трябва и аз да почерпя с уиски за да не ми мята постингите директно на първа? Няма ли други начини за популяризация? Нека примерно се споделят във Фейсбук, Гугъл или и аз не знам още къде, но стига с тия прочити. Ако не се шмекерува, интересните постинги от само себе си ще изплуват на повърхността. Поне аз така си мисля.

''''''''''''''''''''''''
Напълно споделям мислите ти по въпроса. Аз отдавна не им обръщам внимание!
цитирай
8. pvdaskalov - * ! *
18.12.2016 18:21
Привет, Дани!
Не всички кметове са калпазани.
Нашият в Калофер е арабия,
не ние него, той ще ни напие.
Ако не вярваш - заповядай.
Но разполагам само със купешка,
изсякох сливите във двора - голяма грешка.

Моля те, намигвай ми при всяко нещо ново,
отдавна съм харесал твойто слово.
Поздрави!
П и е р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: travell
Категория: Регионални
Прочетен: 629893
Постинги: 122
Коментари: 775
Гласове: 2360
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930