Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 00:30 - ИМЕНА НА ЛЮБОВТА - ИЗАБЕЛ
Автор: gothic Категория: Поезия   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
6



ИЗАБЕЛ - Жак Барон

Защо не съм моряк да плавам по морето
Обикновен моряк на двадесет години
На прост товарен кораб
Който да плава дълго от сушата далеч
Където съм оставил жена която вече
Ме е забравила Със тайна в нозете
Защото ще е трудно на мостика изправен
Да се държа спокойно и изправен

Тя е от мен по-стара с няколко години
Аз съм на вахта при кормилото
Сега не е като по времето на кораби с платна
Кучушко време днес е
Аз знам че ще я обичам вечно
Въпреки разликата в годините заради гърдите й
Те не са вече на момиче но я обичам

Аз съм моряк на прост товарен кораб
Старо корито няма да изкара дълго
Последният му рейс е този аз съм двадесетгодишен
На мостика се качва капитанът
А аз обичам Изабел
И още съм на двадесет години
Вълните са красиви
Витлото се издига над вълните това е лошо
Но капитанът е щастлив тук той е господар след бога
Той казва че според прогнозата бурята ще утихне
А тази буря наистина е от мръсните
Но тъй е винаги из тези области
По това време Трябва да внимаваме

Гаден  е занаятът ни и весел  и красив
Кълна се в душата си горяща - сега Изабел пие чай
У най-добрата си приятелка преди да иде
На среща с някой женен господин
Той я издържа Моята любима
Не е с най-чисто поведение

Разбира се но аз се питам
Дали би се оженила за него ако се разведем

Кафе поръчва капитанът
Насочвам курс към онзи нос определен
Черупката си водя към Рио де жанейро
Далеч много далеч от Сен-Жермен де Пре
Морето е
Богато ослепяващо и трудно
Подобно любовта ми
Огромният простор оглеждам и виждам лудостта
Моята лудост а съм на двадесет години
И съм моряк на прост търговски кораб

Ако е вярно както казват че щял съм някой ден
Да сменя кожата си в някой друг живот
Ще бъда пак на двадесет години моряк в далечно плаване
И ще обичам някоя жена която няма да ме люби
Може би не
Душата ми ще се помътва за тринадесети път

прев. Стефан Гечев



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15689891
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930