Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 00:30 - ИМЕНА НА ЛЮБОВТА - ИВАНА
Автор: gothic Категория: Поезия   
Прочетен: 1259 Коментари: 1 Гласове:
2



НА ИВАНА - Недялко Йорданов

Оттук нататък все така един със друг до края тих.
Не може никой да ни спре, не може никой да избърза.
Четирсет рани имам аз - ти търпеливо ги превърза
и тридесет и шест сълзи аз от очите ти изпих.

Спираловиден светъл охлюв - изнервеният ден пълзи
целенасочено и бавно към сянката си отразена.
Ще се открием ли след време в необяснимата вселена,
за да превържем свойте рани и пием своите сълзи?

И как ще се познаем там, в космическия лабиринт,
от разстояние и време неумолимо разделени,
преди да пия от водата на кладенчетата солени
да потопя отново в тях окървавения си бинт.

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basst - Недялко Йорданов. . . един от люб...
15.10.2009 20:03
Недялко Йорданов...един от любимците ми...ето ти нещичко от него:

"ИГРА"
Струва ли си всъщност?
Имаше ли смисъл,
да започнем тая глупава игра?
Ти не си самичка, аз не съм самичък
и за теб не давам пукната пара.

Спомени и хора, навици и мисли
между нас разсипват своя лепкав прах.
Вкус на чужди устни има в твойте устни,
смях на чужди устни - има в моя смях.

Струва ли си всъщност?
Имаше ли смисъл,
като знаем края, като ням път...
Има две пътеки, има двама души.
Двама в две пътеки винаги вървят.

Но когато морето, небето, земята
пред нас, и под нас, и над нас замълчат,
в очите, в ръцете, в телата, в сърцата,
сто дявола с дяволски думи шептят.

Случайни, нетрайни, и смешни, и грешни,
желания вплитат ни в ритъма нов.
И няма ни вчерашна, утрешна, днешна,
и пак безначална, безкрайна любов

Ах, защо ли всъщност малко тъжна стана
тази лековита, глупава игра?
Дявол да те вземе!
Ти какво си мислиш?
Аз за теб не давам пукната пара!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15716319
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930