Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2013 14:00 - Rolling Stone: 500-те най-велики песни на всички времена
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2008 Коментари: 0 Гласове:
0



72. THE BEACH BOYS - California Girls

11 седмици; № 3

Автори: Браян Уилсън, Майк Лав

Продуцент: Уилсън

Издадена: юли 1965, Capitol

Когато уилсън взема LSD за първи път, сяда на пианото и пише мрачно-красивото начало на "California Girls". Според него това е моментен пробив, който дава тласък за по-сложна и емоционална музика. Текстът на Лав е вдъхновен от твърдението на Уилсън, че "всички обичат момичетата". Въпреки тематиката пеенето е по-кораво от ранните Beach Boys, с леко наранени хармонии и агресивен вокал. "Научих Майк да пее с отношение - казва Уилсън. - Опитах се да създам новия саунд на Beach Boys."

Появява се в: Sounds of Summer: The Very Best of the Beach Boys (Capitol)



Well East coast girls are hip
I really dig those styles they wear
And the Southern girls with the way they talk
They knock me out when I"m down there

The Mid-West farmer"s daughters really make you feel alright
And the Northern girls with the way they kiss
They keep their boyfriends warm at night

I wish they all could be California
I wish they all could be California
I wish they all could be California girls

The West coast has the sunshine
And the girls all get so tanned
I dig a french bikini on Hawaii island
Dolls by a palm tree in the sand

I been all around this great big world
And I seen all kinds of girls
Yeah, but I couldn"t wait to get back in the states
Back to the cutest girls in the world

I wish they all could be California
I wish they all could be California
I wish they all could be California girls

I wish they all could be California
(Girls, girls, girls yeah I dig the)
I wish they all could be California
(Girls, girls, girls yeah I dig the)
I wish they all could be California
(Girls, girls, girls yeah I dig the)
I wish they all could be California
(Girls, girls, girls yeah I dig the)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15692978
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930