Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 06:00 - Разни вицове 8
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1091 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Скъпа, довечера ще дойдат колеги на гости. Приготви нещо.
- Добре, скъпи. А какво да приготвя:
- Да дойдат пак или друг път да не идват?



Вървят двама куцайки по тротоара. Приближават се и се гледат с разбиране. Единият казва:
- Ветеран от втората световна - вражески куршум в коляното!
Другият:
- Кучешко лайно - десет метра по-назад!



Един човек влязъл в магазин и пита продавача:
- Крушки имате ли?
- Не нямаме.
След 5-10 минути човека пак идва и пита.
- Крушки имате ли?
- Абе стига с тези крушки! Ако още един път ме попиташ за тези крушки ще ти завра пирони в главата.
Пак след 5-10 минути човека идва и пита?
- Пирони имате ли?
- Не нямаме!
- Амииии крушки имате ли?



При един адвокат се появил дявола и му предлага сделка:
- Ще печелиш всяко дело, ще станеш най-богатия човек на света, но затова всички твои родните ще умрат и ще отидат в ада. Имаш време да помислиш до утре.
Дяволът изчезнал, адвокатът седи и размишлява:
- Така значи: ще печеля всички процеси, да приемем. Ще стана най-богатия човек на земята, да допуснем. Ще умрат всички мои роднини. Не разбирам, къде е уловката.



Един тираджия минава през някакво село и на един завой сгазил десет патки. Като съвестен гражданин спрял камиона и отишъл да потърси евентуалния стопанин. Вижда една бабичка и и казва:
- Бабке, ела да видиш, сгазих едни патки, да не би да са твоите.
Бабата дошла, погледнала ги и казала:
- Не са моите, чедо, аз такива плоски патки нямам!



Между приятели:
- Как приеха вашите новината, че си гей?
- Не питай. Много тежко. Тате Борис ме би с точилката, а мама Тодор не ми говори.



Една баба както си вървяла по улицата видяла едно младо момиче да се разхожда чисто голо. Спряла и я попитала.
- Защо се разхождаш гола?
- Такава е модата!
Бабата също се съблякла гола и тя тръгнала по улицата.
- Срещнала я една жена и я попитала.
- Защо се разхождаш гола?
- Такава е модата - отговорила тя.
- Да беше я поизгладила малко - отговорила и жената.



В ресторант сервитьорката пита клиент:
- Коя маса ще желаете - тая или тая?
- Се тая!



Един човек върви и гледа че друг човек лежи. Ти защо лежиш тук? - питал първият. А вторият:
- Ами, съдията ми каза да лежа 8 години!



Един програмист отива да си купи вестник. Влиза в книжарницата с мишка и клавиатура. Отива до щанда и почва да цъка по някакъв вестник. Продавача не му обръща внимание за известно време, но след малко пита:
- Трябва ли ви нещо?
А програмиста отговаря:
- Някой е хакнал системата. Ти ли си админа?



В болницата докарват пострадал, целият наранен. Питат го:
- Автомобилна катастрофа ли?
- Не, печатна грешка в учебника по химия...



- Ало! Здравейте! С кой говоря?
- С магазина за обувки.
- Извинете, объркал съм номера.
- Няма проблем, елате ще ги сменим! Само си носете касовата бележка.



Човек с маска и пистолет влиза в "McDonald"s" и казва:
- Дай парите!
А касиера пита:
- За тук или за вкъщи?



Самолета в който пътували държавните ръководители претърпял авария.З а нещастие липсвал един парашут.
Президента на САЩ станал и казал:
- Аз представлявам водещата нация в света, без мен Мира е застрашен. Взел парашут и скочил.
Последвали го други "водещи" и нашият "първи", за да не остане последен побързал да стане.
- Аз представлявам нацията в която всеки може всичко. Само спортист като мен може да въведе ред.
Взел парашут и скочил. Следващият, който станал казал:
- След като големия спортист скочи с моята раница не е необходимо вече да се изтъквате.



Майката пита първолачето си:
- Колко прави три плюс четири?
- Седем.
- А седем плюс пет?
- Не знам! До дванадесет още не сме учили.



Двама души работят на рудника. Единият пита човека на крана:
- Странен си бе! Не знаеш ли, че кранът се завива в посока на часовниковата стелка!- а другият поглежда с учудване часовника си и казва:
- Е, да ама моят е електронен.



Две чистачки си говорят.
- Гледала ли си мистър и мисис Смит?
- Не, но вчера видях новия мистър Пропър.



Млада телевизионна журналистка интервюира овчар:
- И накрая кажете на нашите зрители по колко литра мляко снася една овца.



Реплика от Матрицата 4:
- Нео, донеси ми бира! - казва Създателят
- Защо аз? - пита Нео.
А създателят му отговаря:
- Защото ти си избраният!



- Защо плачеш?
- Умориха ме хлебарките! Купих прибор, който прогонва всички паразити.
- И какво стана?
- На хлебарките? - нищо. Мъжът ми ме напусна...



- Защо си толкова мрачен?
- Нямам пари.
- Опитвал ли си да скриеш 20 лева на месец?
- Не става. Намирам ги.


Тагове:   вицове,   разни,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15643649
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031